- Katılım
- 11 Ara 2008
- Mesajlar
- 4,209
öngörün nedir şu an bile çok çok şişik fiyatlar ...
xmax 12.500 e aldım 1500 tl baskım masraf yaptım akıllarda tek bir soru kaldı.... daha ne kadar artacak fiyatlar?
yazın yine fiyatlar patlyacakmı? haziran gibi?
Hani sen bir daha beni kaale almayacaktın ?
Neeese. Affettim seni . Sorunu cevaplayayım : Borsa ve döviz ve merkez net rezervi beraber düşüyor. Bunun anlamı şu. Malum sebeplerden çok yüksek döviz talebi var ve hükümet bunu baskılamak için kamu bankaları eliyle döviz satıyor. Altın hariç net rezervi 10 milyar dolar altına indi. Seçime kadar idare etmeye çalışacaklar. Ama cephanesi sınırlı. Seçim sonrası artacağı kesin. Yazın yine 7'leri göreceğinde herkes hemfikir. Yıl sonu ne kadar olur bilemeyiz. Ama şu var ki az veya çok hep artacak. Sadece IMF ile stand by anlaşması yaparlarsa düşüşe geçer. Onu da yapmayacaklar. Eski tüfek ekonomist, sözcü yazarı Ege Cansen'in dediği gibi " Aslan aç kalır ama yine de ıspanak yemez" . IMF parayı verir ama etobur aslana ıspanak diyeti reçete eder .
Son düzenleme: