Fiyatlar aldı başını gidiyor..

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2019
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sahibinden sitesi üzerinde 0 km 18 model r6'nın 86 bin tlye satıldığını gördüm.Fiyatlar gerçekten çok abartılmaya başlandı.10 bin km 17 model ZX10R bile 108 bin tl.Yani üstüne az daha koyup ZX10R almak daha mantıklı.Bu gidişle millet tecrübe edinmek için 600'lük yerine 1000cc'ye geçerekten hayatlarını riske atmış olacak.Her şeyi geçiyorum yakında 250'lik almaya paramız el vermeyecek.Nereye bu gidiş yahu :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Nis 2018
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zaten 250lik almaya gücümüz yetmiyor genel olarak yakındası ne?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2019
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
4 Şub 2017
Mesajlar
649
Fiyatlar yüksek diyosun ama insanlar tecrübe edinmek için 600 lük alacağına 1000 lik alsa daha mantıklı diyosun :) aradaki fiyat farkıda pek az değil bence... gerçi o paraya neyi tecrübe edecek işi yeni öğrenen adam onuda sorgulamak lazım :queen:
 
Katılım
23 Ağu 2018
Mesajlar
780
O bütçede bir motor alabildiğim günler geldiğinde Motosiklet camiasından emekli olur, honda monda alırım.
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Fiyatlar abartilmaya başlandı derken:) dolar euro durumu nedir ülke durumu nedir ülke nereye gidiyor önce bunları sorgulamak gerek motosikletlerin hiçbiri ülkeye bedavaya girmiyor. fiyatlar birinin götünün keyfine göre belirlenmiyor hatta Avrupa'ya göre daha ucuza alıyoruz ama tl değersiz olduğu için fiyatlar astronomik oluyor
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
2023 de 250 cc motorlar 1 tl olacak + ayran

Hocam; yurtdışı motor piyasası ucuz. Adamlar 3-4 asgari ücret fiyatına iron883 alabiliyor.

Sen adamın parasından 7 kat değersiz bir para ile motorun yarısı kadar ötv kdv ile motor alıyorsun.


Motosiklet ucuz alet; ülkede sıkıntı var
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Püüü fedhoju
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Almak istiyorsanız ve paranız varsa fiyatına bakmadan alın. Bu fiyatları 6 ay sonra çok arayacaksınız.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Almak istiyorsanız ve paranız varsa fiyatına bakmadan alın. Bu fiyatları 6 ay sonra çok arayacaksınız.

öngörün nedir şu an bile çok çok şişik fiyatlar ...

xmax 12.500 e aldım 1500 tl baskım masraf yaptım akıllarda tek bir soru kaldı.... daha ne kadar artacak fiyatlar?

yazın yine fiyatlar patlyacakmı? haziran gibi?
 
Katılım
20 Eyl 2018
Mesajlar
1,097
Motosikleti
Ducati Multistrada 950
Valla ben cc yükseltmek için 2002-2008 arası motorlara bakıyorum, ne 250ccye yanaşabiliyorum nede üstüne yeni model olarak. Halimiz zor.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
bence biz bir yanılsama içine girdik. çalışmadan, yorulmadan; sadece kredi çekerek rahat ve lüks içinde yaşayabileceğimizi sandık.

galiba yolun sonuna geldik ve fiyatlar normal seviyelerine dönüyor.
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
225
Yok alınacak gibi değil zaten. alsan yakıt, parça maliyeti ve aksesuar maliyeti seni bekliyor.. yurt dışından şöyle bi şey alıcam artık 2 tekerden tek tekere iniyorum..:king:

 
Katılım
1 Ağu 2017
Mesajlar
361
Her şeye vergi gelmişken, artık ucuz motor almak hayal oldu. Belkide bundan bir kaç yıl sonra geçmişe dönüp vayy r6 80 küsür bin miş keşke alsaymışım ozamanlar diyeceğiz ... :mrgreen:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Motorun lastiğinden yola yapışan hamur için vergi almaya başlamadılar daha, az durun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst