Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 11 Nis 2019
- Mesajlar
- 22
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sahibinden sitesi üzerinde 0 km 18 model r6'nın 86 bin tlye satıldığını gördüm.Fiyatlar gerçekten çok abartılmaya başlandı.10 bin km 17 model ZX10R bile 108 bin tl.Yani üstüne az daha koyup ZX10R almak daha mantıklı.Bu gidişle millet tecrübe edinmek için 600'lük yerine 1000cc'ye geçerekten hayatlarını riske atmış olacak.Her şeyi geçiyorum yakında 250'lik almaya paramız el vermeyecek.Nereye bu gidiş yahu
r: