Fişne Pahçesu

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
4 Temmuz 2007 Antalya

Yaz geldi ve işler yoğunlaştı.
Bu yüzden dağlardan ormanlardan uzak kaldık.
Sonunda bir fırsat yaratıp bugün Volkan, Yücel ve ben bir araya gelebildik..
Sabah 9 da benzincide buluşup rota kararlaştırıp yola çıktık..
Orman yollarından mümkün olduğunca az mola vererek enduro hasretimizi gidermeye çalışacağız..
Her geçişimizde durduğumuz pınarda yine duruyoruz. İlk kez bu kadar az su aktığını görüyoruz.
Kuraklık kendini gösteriyor..
1.jpg


Biraz daha yüksekte daha önce Yücel'le karşılaştığımız Orman Cini'ne rastlıyoruz.
Bizim fotoğrafımız çekiyor..
2.jpg


3.jpg


Ben de birkaç fotoğraf çekeyim bari...
4.jpg


5.jpg


Gördüğümüz her yola dalıyoruz..
Bazıları hiçbir yere çıkmıyor..
Olsun, bizim neşemiz yerinde..
6.jpg


Orman yollarını arada bir düzelten greyderin uğradığı bu yollar düzelmekten çok kabarmış..
Yumuşak zeminli ve bol oynar taşlı bu zeminde yolda değil de off-road yapar gibi olmak bize iyi geldi... verdik gazı..! :)

Sadece su içmek için durduğumuz gölgelikler ateşimizi söndürmeye yetmedi..
Bütün dere yatakları kurumuş malesef.. :(
Yanımıza aldığımız mayolarımızı ıslatamadan eve döndük bu kez..
7.jpg


8.jpg


9.jpg


10.jpg


Sonunda Sinan Su Değirmeni'ne vardık.
Volkan değirmenin yanından dökülen sularla serinlemeye çalıştı..
11.jpg


12.jpg


Ardından ben de soktum kafamı suyun altına..
13.jpg


Çalışmasa da bu değirmenin ayakta kalması ne güzel..
14.jpg


15.jpg


16.jpg


Yücel, bu serinlikten yararlanarak yeni aldığı SkyTeam'e ufak ayarlar yapıyor.
Oldukça sert bir sürüş yaptık ve normal olarak bazı vidalar gevşemiş..
17.jpg


18.jpg


Orada yaşayan çocuklar çevremizi sarıyor, her zamanki gibi..
19.jpg


20.jpg


21.jpg


Bizim de arada bir çocuklaşmak hakkımız.. :)
22.jpg


O sırada Mobilet'i ile gelen bir motorcu..
23.jpg


Ardından Volkan..
24.jpg


Sonra yeniden Volkan ve Yücel..
25.jpg


Güzelce ıslanan Volkan'ın rahatlamış hali..
26.jpg


27.jpg


Yemek molası için derenin biraz daha yukarısında motorlarımızı gölgeye bırakıyoruz..
28.jpg


Yemekten sonra yolda meyva molası ...
Gezimize adını veren Fişne Pahçesu .. (Anton Çehov ve Ferhan Şensoy'u anmadan geçmeyelim...)
29.jpg


30.jpg


31.jpg


"İlaçlıdır oğlum, yemeyelim." diyen Volkan'a zorla birkaç vişne yediriyor Yücel..
32.jpg


33.jpg


34.jpg


Dönüş yolunda, içi tamamen boşalmış ama yaşama devam eden bu yaşlı ağacın altında küçük bir mola verip orman yollarından ayrılıyoruz..
36.jpg


Antalya'ya 20 km kala bu ceviz ağacının altında çay molası veriyoruz..
38.jpg


37.jpg


90km'si toprak ve off-road olan 140km'lik bu gezi ve sıcak bizi biraz yormuş galiba..
39.jpg


40.jpg


Bu son çay molası bize iyi geliyor..
Yorulsak da evimize mutlu endurocular olarak dönüyoruz..
41.jpg


42.jpg
[/url]

Herkese mutlu ve serin geziler diliyorum.. :)
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
afiyet olsun abi böyle gezilerin tadı başka birde vişne eklemişsin tam olmuş ellerine sağlık
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
Nezih abi senin bu resimlere hastayım valla bir an evvel şu scooterı satıp bi enduro alacam yahu ne muhteşem gezi :cat:

bizim buralarda böyle yerler yok :pr: olsada benim motor scooter :pr:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
fotolar harikaydı...fevkaledenin fevkinde....:plezzetli olmuş...:cat:

..........................hepimiz harduroyuz........................................

:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Yine harika bir gezi çıkarmışsınız,Volkan ve Yücele de selamlar.Bu gezileri gören binlerce kişiyi kıskandırıyorsunuz,motorlara birer tane nazar boncuğu asınız:wiinkk:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Şahane gezilmiş yaa:cat: Ben de istiyom.

Mobiletli abinin dereden geçme şovu sizleri gölgede bırakmış abiler:queen:

Paylaşıma teşekkürler, elinize, deklanşörünüze, gaz kolunuza ve amortisörlerinize sağlık:rendeer::rendeer:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
heyt be KTM'lere bak dağ tepe dinlemez bunlar...:queen: güzel bir çıkarma yapmışsınız...:cat:

bu arada bu pınar ve su yatalarının kuruması konusuna ciddi takıldım...sonumuz yaklaşıyo sanırım...:pale:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
size helal olsun uzun zamandir gezilerinizi takip edemiyordum..gene muthis ama bu sefer fazla kaybolmamissiniz..:)
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
muhteşem görüntüler. mütüş keyifli bir geziye benziyor:rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Valla ben yorum bile yapamadım, o derece yani.. :pale:
Arkanızda artçı varken rahatça bu yolları gidebiliyor musunuz ? Hiç denediniz mi ? Evetse eğer, bir gün biz de bir pazar size katılabilir miyiz ? Erkek arkadaşım, Falconumuz ve ben... :silent: Lütfeeeennnn.. :rendeer:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Yine harika bir gezi çıkarmışsınız,Volkan ve Yücele de selamlar.Bu gezileri gören binlerce kişiyi kıskandırıyorsunuz,motorlara birer tane nazar boncuğu asınız:wiinkk:

Kıskandırmak ne kelime İHTİYAR abicim.HARDURO abinin her gezi fotoğrafı bizde yaşamadığımız fotosentez yaptığımız duygusu uyandırıyo.Ellerine ayaklarına sağlık.Her gezisi efsane valla:cat:
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
..........................hepimiz harduroyuz........................................
Teşekkürler dostum...:rendeer:

Valla ben yorum bile yapamadım, o derece yani.. :pale:
Arkanızda artçı varken rahatça bu yolları gidebiliyor musunuz ? Hiç denediniz mi ? Evetse eğer, bir gün biz de bir pazar size katılabilir miyiz ? Erkek arkadaşım, Falconumuz ve ben... :silent: Lütfeeeennnn.. :rendeer:
Bu yollarda aynı motosiklette iki kişi olmak imkansız bence ..
Daha düzgün yolları takip ederek birlikte doğaya çıkmamız olası elbette..
Seve seve...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst