bencede ama cbr 125 alıcak arkadaşlara uyarı yeni kasa da cok ama cok sey değişti haberiniz ola hem ön kısım lastiğe dağa yaklaştı hemde stop etme sorunlarının onune geçildi bide balata sorunu giderildi ona gore cunku su an almanyada binen arkadaşlarım değiştirdi ama illa 2006 istiyorum diyorsanın ikinci elleri suan 3 milyar cıvarında bayi 0 3 milyara vermeye başlıyınca onlarda dusecek temiz bulun derim
Cakalaz hocam aprilia rs125 de yada derbide indirim yapıyorlarmı gör sen cekeriz altımıza babalar gibi heyttt