- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
bu gün öğleye kadar okul yoktu. hava da güzel, yine yerimde duramadım. Fındıklıdan, çok yukarı gitmemiştim. bu sefer bayağı gittim. yolu çok kötüydü, ama çok zevkliydi. fazla fotoğraf çekmedim. iyi seyirler
bulutlar çok ilginç. dağların hemen yukarılarında ise sis var

Fındıklının Aslandere köyündeyim


şu karşıdaki karlı yerlere gidebildiğim yere kadar gideceğim

devasa bir ağaç, motor ne kadar küçük kaldı altında

bu dere gibi 8-10 tane irili ufaklı yerden geçiyorum, ama çok zevkliydi, motoru hemen hemen yarıya kadar gömen dere geçişleri de oldu




bayağı yükseklerdeyim. burası Kaçkarların etekleri. hava açık, güzel manzaralar var.




buraya kadar, zira burada bayağı bi kar birikintisi var, keşke birisi daha olsaydı diyorum, belki zorlardık burayı

biraz yürüme devam ediyorum. ama bu yolun biteceği yok, ilerde de süper manzaralar geleceğinden kuşkum yok. bu karışık düşünceler içerisinde başka bir zamanda 2 motorlu olacak şekilde buraya tekrar gelmek üzere geri motora dönüyorum





bu at yabani mi değil mi anlayamadım, kaçmadı da, bağlı da değil, etrafta da kimseler yok

güzel bir köy manzarası

fındık ağaçları arasında ilerliyorum, çok zevkliydi

e motor bi temizliği hak etti, ilaçlı yıkama yaptılar

bu da park etmedenki hali. yıkanınca gözüme çok daha güzel gözüküyor. gıcır gıcır oldu, Allah nazardan saklasın

bulutlar çok ilginç. dağların hemen yukarılarında ise sis var

Fındıklının Aslandere köyündeyim


şu karşıdaki karlı yerlere gidebildiğim yere kadar gideceğim

devasa bir ağaç, motor ne kadar küçük kaldı altında

bu dere gibi 8-10 tane irili ufaklı yerden geçiyorum, ama çok zevkliydi, motoru hemen hemen yarıya kadar gömen dere geçişleri de oldu




bayağı yükseklerdeyim. burası Kaçkarların etekleri. hava açık, güzel manzaralar var.




buraya kadar, zira burada bayağı bi kar birikintisi var, keşke birisi daha olsaydı diyorum, belki zorlardık burayı

biraz yürüme devam ediyorum. ama bu yolun biteceği yok, ilerde de süper manzaralar geleceğinden kuşkum yok. bu karışık düşünceler içerisinde başka bir zamanda 2 motorlu olacak şekilde buraya tekrar gelmek üzere geri motora dönüyorum





bu at yabani mi değil mi anlayamadım, kaçmadı da, bağlı da değil, etrafta da kimseler yok

güzel bir köy manzarası

fındık ağaçları arasında ilerliyorum, çok zevkliydi

e motor bi temizliği hak etti, ilaçlı yıkama yaptılar

bu da park etmedenki hali. yıkanınca gözüme çok daha güzel gözüküyor. gıcır gıcır oldu, Allah nazardan saklasın

