Fındıklı'dan yukarı 2 ( 18.05.2011)

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Fındıklı ilçesinden bu sefer diğer vadiden yukarı doğru çıkıyorum. asma köprü.












yollar hakkında bilgi alıyorum




bu yolda manzaralar varmış. bakalım nasıl biryere gideceğim



şu soldaki yolu merak edip sapıyorum oraya.



yol yeni açılmış, belli ki birazdan sonu gelecek



ve öyle de oluyor.



uzaktan Kaçkarlar gözüküyor.



bir de yakınlaştıralım.



burdan biraz daha gidince bu yolda bitiyor ve geri dönüyorum



















dönüşte aşağıdaki evin fotoğrafını çekmek istiyorum. orada oturan abiler de ev hakkında bilgi veriyor ve çay ikramında bulunuyolar.muhabbet ediyoruz. teşekkür edip devam ediyorum.




















Fındıklıya geldiğimde akşam üstü olduğundan bir de gün batımı fotoğrafı çekmek istiyorum ve bir tepeye doğru tırmanıyorum



çocuklar çok neşeliydi. ben de durup bir poz istiyorum çocuklardan.



işte gün batımı fotoğrafları geliyor












































































Ardeşen uzaktan uzağa görünüyor. geri dönüş başlıyor.











biraz da ışık çalışması yapalım








 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Arhaviye ve oradan yukarı Ortacalar'a ve oradan da epey yukarı iki gün önce gittim. süper yerler. Ortacalar'a kadar yol asfalt. kaymak gibi yol. yakın bi zamanda oradan Kaçkarlara gitmeyi düşünüyorum. sen ne yapacaksın bu arada Arhavide
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Benim bir tarafım Arhavi Ortacalar'dan zaten. SEMİZ lerden :)
Öyle bir ziyarete gideceğim :cat:
 
Katılım
18 Eki 2006
Mesajlar
272
fotolar güzel güzel gezi olmuş hemşerum emeğine sağlık gezilerin devamını diliyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
358
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tek kelime ile mükemmel olmuş...
Ellerine sağlık..
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Yusuf özellikle gün batımı ve ışık çalışmaları süper olmuş:cat: Paylaşım için tşk.
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
443
yusuf kardeşim bulmuşsun güzel memleketi geziyorsun helal olsun sana :) gönlümüzü ferahlatıyorsun. seni takipteyiz..
ayrıca gün batımı fotoları fevkaladenin de fevkinde:p olmuş. neresi orası yahu öyle. ben de gelecem:)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Teşekkür ederim ilginize, sağolun. o gün batımı fotoğrafları Fındıklı ilçesinin(Rize) hemen üst tepesi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst