- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
Fındıklı ilçesinden bu sefer diğer vadiden yukarı doğru çıkıyorum. asma köprü.



yollar hakkında bilgi alıyorum

bu yolda manzaralar varmış. bakalım nasıl biryere gideceğim

şu soldaki yolu merak edip sapıyorum oraya.

yol yeni açılmış, belli ki birazdan sonu gelecek

ve öyle de oluyor.

uzaktan Kaçkarlar gözüküyor.

bir de yakınlaştıralım.

burdan biraz daha gidince bu yolda bitiyor ve geri dönüyorum





dönüşte aşağıdaki evin fotoğrafını çekmek istiyorum. orada oturan abiler de ev hakkında bilgi veriyor ve çay ikramında bulunuyolar.muhabbet ediyoruz. teşekkür edip devam ediyorum.





Fındıklıya geldiğimde akşam üstü olduğundan bir de gün batımı fotoğrafı çekmek istiyorum ve bir tepeye doğru tırmanıyorum

çocuklar çok neşeliydi. ben de durup bir poz istiyorum çocuklardan.

işte gün batımı fotoğrafları geliyor


















Ardeşen uzaktan uzağa görünüyor. geri dönüş başlıyor.



biraz da ışık çalışması yapalım






yollar hakkında bilgi alıyorum

bu yolda manzaralar varmış. bakalım nasıl biryere gideceğim

şu soldaki yolu merak edip sapıyorum oraya.

yol yeni açılmış, belli ki birazdan sonu gelecek

ve öyle de oluyor.

uzaktan Kaçkarlar gözüküyor.

bir de yakınlaştıralım.

burdan biraz daha gidince bu yolda bitiyor ve geri dönüyorum





dönüşte aşağıdaki evin fotoğrafını çekmek istiyorum. orada oturan abiler de ev hakkında bilgi veriyor ve çay ikramında bulunuyolar.muhabbet ediyoruz. teşekkür edip devam ediyorum.





Fındıklıya geldiğimde akşam üstü olduğundan bir de gün batımı fotoğrafı çekmek istiyorum ve bir tepeye doğru tırmanıyorum

çocuklar çok neşeliydi. ben de durup bir poz istiyorum çocuklardan.

işte gün batımı fotoğrafları geliyor


















Ardeşen uzaktan uzağa görünüyor. geri dönüş başlıyor.



biraz da ışık çalışması yapalım


