- Katılım
- 12 Nis 2007
- Mesajlar
- 721
Zamanında bu adamlarla birlik olup, Türk askerlerinin katledilmesine seyirci kaldılar.
Arap milleti nankörlük edip, Türk milletine karşı işbirliği yapmasaydı hiç bir güç orada bir devlet kuramazdı.
Kısacası ekilen biçiliyor.
Tabii ki üzülüyorum.
Ölen insandır.
Ama bu konuda herhangi bir tarafı tutacak da değilim.
Markette kendini patlatan ve yüzlerce İsraillinin ölmesine yol açanlar da Filistinli.
Bunun adı terördür.
terör en büyük zararı masum sivil halka verir.
Fakat işin özü şudur.
Herkes, ektiğini biçer.....
Filistin Müslüman bir ülke oluğu için gözümüzde sempatik bir yere sahip olabilir.
Ama bu benim onları korumak için ölen atalarımı geri getirmez....
Arap halkları Türk milletinin zayıflatılması için her türlü desteği vererek özgür oldular.
Bu gün başkalarının eliyle kazandıkları özgürlüğün bedelini ödüyorlar.
Bedel ödemek istemiyorsanız, savaşınızı kendiniz yapacak, kendiniz kazanacaksınız....
Başkalarının yardımıyla kazanılan özgürlüğün ne gibi sonuçlar doğuracağının en güzel örneği günümüzde yaşanmaktadır.
Irak devletine kısa bir göz atmanız anlamanız için yeterli olur....
Ölenlere allah'tan rahmet diliyor ve bu zulüm artık bitsin diyorum.....
Cok guzel bir yazi olmus, aynen dusunduklerim siralanmis.
Malasef ki olan cocuklara oluyor. Babalarinin annelerini, atalarinin hatalarini onlar oduyorlar. Yaziktir gunahtir.
Basinin su yonunu yazmadan da edemiyecegim. Herhangi bir Israil bombalamasinda basinimizda hemen fotograflar, videolar cikiyor ki cikmasina karsi degilim. Ancak ben hicbir zaman bir canli bombanin ya da Hamas'in yolladigi fuzelerin Israil icin de yarattigi tahribatin fotograflarin gormedim, hep yabanci basindan takip ettim. Bati'da da uzun zaman yasadim, kesinlikle tam terside onlarin basini icin gecerli. Eminim ki su an Israil bombardimaninin yarattigi zulmun hicbir yansimasi onlarda yoktur.
Son düzenleme:
Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.