- Katılım
- 6 May 2018
- Mesajlar
- 3,069
- Motosikleti
- Yok
arkadaşlar, motolux rossi 125 cc scooter var(180km'de). orta ayakta ön teker yerde olacak şekilde yağ ölçümü yapıyorum, yağ kontrol çubuğunun bir tarafında fazla(tepe noktasının 1.5cm yukarısında) diğer tarafında üst tepe noktasında görünüyor. burada baz almamız gereken yağ seviyesi hangisi benim kafam karıştı. fazlamı var yoksa tam mı anlam veremdim yardımcı olabilir misiniz?
Yag cubugunun uzerinde Min ve Max yazar, yag seviyesinin bunlarin arasinda olmasi gerekir. Kitapciginiza bakin, mutlaka vardir orada bilgi.