Fazla yağ koymak.

Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
arkadaşlar, motolux rossi 125 cc scooter var(180km'de). orta ayakta ön teker yerde olacak şekilde yağ ölçümü yapıyorum, yağ kontrol çubuğunun bir tarafında fazla(tepe noktasının 1.5cm yukarısında) diğer tarafında üst tepe noktasında görünüyor. burada baz almamız gereken yağ seviyesi hangisi benim kafam karıştı. fazlamı var yoksa tam mı anlam veremdim yardımcı olabilir misiniz?

Yag cubugunun uzerinde Min ve Max yazar, yag seviyesinin bunlarin arasinda olmasi gerekir. Kitapciginiza bakin, mutlaka vardir orada bilgi.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
arkadaşlar, motolux rossi 125 cc scooter var(180km'de). orta ayakta ön teker yerde olacak şekilde yağ ölçümü yapıyorum, yağ kontrol çubuğunun bir tarafında fazla(tepe noktasının 1.5cm yukarısında) diğer tarafında üst tepe noktasında görünüyor. burada baz almamız gereken yağ seviyesi hangisi benim kafam karıştı. fazlamı var yoksa tam mı anlam veremdim yardımcı olabilir misiniz?

çubuğu çıkar iyice sil bir dakika bekle tekrar yerine tak ama vidalama , çıkartıp seviye kontrolü yap , çubuğun her iki tarafı eşit göstermeli göstermiyorsa yağ çubuk kanalında yağ kalmıştır , tekrar ölçmeden önce yağ çubuğu sağdaysa motoru hafif sola yatır ve 15 sn tut ölçümü tekrarla..
 
Katılım
30 Kas 2021
Mesajlar
2
ölçüm kanalındaki çok ufak biriken yağdan yapıyormuş. oradan o kadar yağ bulaşacağı aklıma gelmedi teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst