- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 4,669
- Motosikleti
- Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Ama sorun şuki bunlar 55/60w yanı her motor kaldırmıyor ozelıkle ufak skuter lar falanHele benım gıbı cıft farınız var 2 x 55/60w baya yorucu olabılıyor Akuı ıcın hele gece gunduz acıksa ve ayrıca bır kere takma gafletınde bulundm 55/60w arka yansıtıcının ust kısmını erıttı..
+1:cat:
malesef dostum halogen ampuller çok ısınırlar başına gelen aslında normal bir durum ama tecrübe edinmişsin 35w+35w normal ampul ısısına göre ayarlanıyor far ayna mesafesi 70w bile sorun çıkarırken 110w hayatta kaldırmaz malesef 250cc de bi xmax da var çift halogen hatta s.s. lere bile tek halogen H7 takılır daha az güç çeken bir konjektör dinamo sistemi uygulansın diye ayrıca buna 70-85 ylt verene kardar xenon takarım hiç birşey xenon gibi olmaz heleki motorun aynası çok iyi ise dehşet oluyor
