Falcon Falcon Freedom 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bence aldıktan sonra biraz kullanmadan tadilata girişme. Eğer olur da beğenmezsen satması zor olur. Videodaki sesinden, pek titreşimli olmadığını düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ocak 2015
Mesajlar
130
Sadece logo sökeceğim. Fazla bir işlem yapmayacağım ki satma durumum olmayacak. Evladiyelik bir ürün değil ama benden kardeşime geçer.
Titreşim konusunda balansörlü denildi. Hatta tam olarak ' Egzantrik Zincir Balansörlü ' dediler. Ve videoda da öyle söyleniyor. Ne demek olduğu hakkında en ufak bir fikrim yok. Dakika 1:56'da başlıyor Freedom'un ürün tanıtımı.

 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Balansör dediği şey motor dengeleyicisidir. O videodaki adam ne dediğini kendisi de anlamıyor, "egzantrik zincir balasörlü" dedi :).
 
Katılım
26 Ocak 2015
Mesajlar
130
Derbi öncesi saha reklamı olarak Falcon motor yazdı babamın şirketinin reklamı çıkmış gibi sevindim. Reklam demek satış demek, satış demek yedek parça alt yapısının gelişmesi demek.
 
Katılım
9 Mar 2015
Mesajlar
5
Bende falcon fredom 250 kullanıcısıyım. Uzun süredir cross motorlara biniyordum en son ayak bileğimi kırdım ve araziye çıkmam tehlikeli ondan dolayı sakin ve az yakan bi motor düşünüyordum. Falconun fabrikası konyada ve konyada satış fiyatı 5500 tl. tipini gerçekten güzel yapmışlar ve birazda ondan dolayı aldım. 40 liralık benzinle yaklaşık 260-280 km gidiyor en az titreyen tek silindirlerde bile arkçı titreşim hisseder ama bu motorda arkçı titreşim hissetmiyor sürücüdede zaten bir titreşim yok. tabi 8 bin devirin üstünde titreşim hissettiriyor.Uzun yol için düşünenlere söyleyeyim 5. viteste 5.500 devirde hızı 100 km 2 kişi ile.Ve yokuş yukarı 2 kişi 120 yi çok rahat görüyor. yedek parçası fabrikası türkiye de olduğu için sıkıntı oalcağını sanmıyorum.Tek gözüme batan depo göstergesi oldu ibre yerinde durmuyor bir sağa bir sola sallantı içinde ve yarı deponun altında benzin göstermiyor.Çok dikkat çekici olduğunu söyleyebilirim gittiğim her yerde motorun başına birileri toplanıyor :). Bu güne kadar japon motorda kullandım italyanda kullandım çinlide. bu fiyata bir italyan yada japon yok olsada bu motorla kıyaslanacak bi motor değildir çekiş olarak görüntü olarak , model olarak. Hor kullanılan her motor patlak verir bir çinlide hor kullanılmadığı sürece olmadık bi yerinden olmadık bi sorun çıkarmaz yani ben öyle bi sorunla karşılaşmadım ne bunda nede önceden kullandığım çin mallarında. motorunuzu severseniz ilgilenirseniz ve eziyet etmezseniz en dandik çinli de olsa üzeceğini sanmıyorum.
 
Katılım
9 Mar 2015
Mesajlar
5


Aynen parçaları çinden temin ediliyodur ama fabrika konyada ve türk malı olarak geçiyor.
 
Katılım
9 Mar 2015
Mesajlar
5
Daha motoru alalı 3 hafta oldu ve ayağımdan alçı yeni çıktığı için çok uzun süre süremiyorum. en uzun gittiğim mesafe 100 km oldu git gel 200 km yol yaptım motor sadece 800 km de. havalar yoluna girdiği zaman 1000 km kadar bi uzun yola çıkmayı düşünüyorum. şu ana kadar sorun yaşamadım ilerleyen günlerde gelişmeleri haber ederim.
 
Katılım
10 Şub 2015
Mesajlar
416
Daha motoru alalı 3 hafta oldu ve ayağımdan alçı yeni çıktığı için çok uzun süre süremiyorum. en uzun gittiğim mesafe 100 km oldu git gel 200 km yol yaptım motor sadece 800 km de. havalar yoluna girdiği zaman 1000 km kadar bi uzun yola çıkmayı düşünüyorum. şu ana kadar sorun yaşamadım ilerleyen günlerde gelişmeleri haber ederim.

Teşekkürler bilgilendirmelerin için,
Allah kazasız belasız kullanmanı nasip etsin,,,
 
Katılım
31 Mar 2014
Mesajlar
1,250
Bende falcon fredom 250 kullanıcısıyım. Uzun süredir cross motorlara biniyordum en son ayak bileğimi kırdım ve araziye çıkmam tehlikeli ondan dolayı sakin ve az yakan bi motor düşünüyordum. Falconun fabrikası konyada ve konyada satış fiyatı 5500 tl. tipini gerçekten güzel yapmışlar ve birazda ondan dolayı aldım. 40 liralık benzinle yaklaşık 260-280 km gidiyor en az titreyen tek silindirlerde bile arkçı titreşim hisseder ama bu motorda arkçı titreşim hissetmiyor sürücüdede zaten bir titreşim yok. tabi 8 bin devirin üstünde titreşim hissettiriyor.Uzun yol için düşünenlere söyleyeyim 5. viteste 5.500 devirde hızı 100 km 2 kişi ile.Ve yokuş yukarı 2 kişi 120 yi çok rahat görüyor. yedek parçası fabrikası türkiye de olduğu için sıkıntı oalcağını sanmıyorum.Tek gözüme batan depo göstergesi oldu ibre yerinde durmuyor bir sağa bir sola sallantı içinde ve yarı deponun altında benzin göstermiyor.Çok dikkat çekici olduğunu söyleyebilirim gittiğim her yerde motorun başına birileri toplanıyor :). Bu güne kadar japon motorda kullandım italyanda kullandım çinlide. bu fiyata bir italyan yada japon yok olsada bu motorla kıyaslanacak bi motor değildir çekiş olarak görüntü olarak , model olarak. Hor kullanılan her motor patlak verir bir çinlide hor kullanılmadığı sürece olmadık bi yerinden olmadık bi sorun çıkarmaz yani ben öyle bi sorunla karşılaşmadım ne bunda nede önceden kullandığım çin mallarında. motorunuzu severseniz ilgilenirseniz ve eziyet etmezseniz en dandik çinli de olsa üzeceğini sanmıyorum.

Eeee açın o zaman buraya bir başlık motoru tanıyalım. Motor görsel olarak hiç hafife alınacak bir motor değil. İnsanlara motoru tanıtın ki bir faydanız olsun arkadaşlar.
 
Katılım
9 Eyl 2013
Mesajlar
50
fuarda bi ben mi bu motoru beğendim diye düşünüyordum, yalnız olmadığıma sevindim.
 
Katılım
26 Ocak 2015
Mesajlar
130
Eğer diğer kullanıcı kardeşim açmazsa ben teslim aldığım gün açacağım konuyu.
 
Katılım
26 Ocak 2015
Mesajlar
130
Yok hocam daha gelmedi alet. Sevkiyatta bir problem çıktı kargoda. Bende bekliyorum. Benim açımdan iyi oldu ehliyet önümüzdeki salı çıkıyor, ruhsat-sigorta parasını da o zamana ayarlayabiliyorum şükür herşey olması gerektiği gibi. Gelince haber veririveririm.

Aldığım ekipmanlar;
Agv K3 - SV Beyaz
Hudson Robocop Tekstil Ceket
Five Gloves korumalı yazlık eldiven
Masterlock kilit
Ayakkabı vites koruması

Bu listeye birde dizlik ekleyecem bugün Kevlar pantolon alabilme durumum yok alsamda giymem heralde. Kızıltopraktan gidip bugün ceketle kaskı teslim alacağım. Hakkımızda hayırlısı.

Dipnot: Atilla abi kullanıcı başlığı açtım ama daha adminler onaylamadı sanırım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:55 ----------

Motosiklet gelmiş almaya gidiyorum :)
 
Katılım
10 Şub 2015
Mesajlar
416
Hadi bakalım gözünaydın kardeşim,
Hayırlı olsun, Allah kazasız belasız kullanmanı nasip etsin,
Fotoğraf ve video atarsan çok makbule geçer,,,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst