Bende falcon fredom 250 kullanıcısıyım. Uzun süredir cross motorlara biniyordum en son ayak bileğimi kırdım ve araziye çıkmam tehlikeli ondan dolayı sakin ve az yakan bi motor düşünüyordum. Falconun fabrikası konyada ve konyada satış fiyatı 5500 tl. tipini gerçekten güzel yapmışlar ve birazda ondan dolayı aldım. 40 liralık benzinle yaklaşık 260-280 km gidiyor en az titreyen tek silindirlerde bile arkçı titreşim hisseder ama bu motorda arkçı titreşim hissetmiyor sürücüdede zaten bir titreşim yok. tabi 8 bin devirin üstünde titreşim hissettiriyor.Uzun yol için düşünenlere söyleyeyim 5. viteste 5.500 devirde hızı 100 km 2 kişi ile.Ve yokuş yukarı 2 kişi 120 yi çok rahat görüyor. yedek parçası fabrikası türkiye de olduğu için sıkıntı oalcağını sanmıyorum.Tek gözüme batan depo göstergesi oldu ibre yerinde durmuyor bir sağa bir sola sallantı içinde ve yarı deponun altında benzin göstermiyor.Çok dikkat çekici olduğunu söyleyebilirim gittiğim her yerde motorun başına birileri toplanıyor

. Bu güne kadar japon motorda kullandım italyanda kullandım çinlide. bu fiyata bir italyan yada japon yok olsada bu motorla kıyaslanacak bi motor değildir çekiş olarak görüntü olarak , model olarak. Hor kullanılan her motor patlak verir bir çinlide hor kullanılmadığı sürece olmadık bi yerinden olmadık bi sorun çıkarmaz yani ben öyle bi sorunla karşılaşmadım ne bunda nede önceden kullandığım çin mallarında. motorunuzu severseniz ilgilenirseniz ve eziyet etmezseniz en dandik çinli de olsa üzeceğini sanmıyorum.