Benim bildigim FI(Fault Indicator) racinglerdeki FI, oda ariza isigi.
Scooterdakiler nedir bilemem.
Ama racinglerdeki isik motorda biseyler ters gittiginde yanar.
Sadece enjeksiyonla alakali seyler icinde yakmaz, mesela 3. silindirin bujisinin bobini agrizali diyebilir.
Yada motorun benzin hava ayari kotu diyebilir.
Isik kisa yaniyorsa 1 demektir uzun yaniyorsa 10 demektir.
Yani iki kere uzun uzun yanip sonduyse ve 1 kere cok kisa yanip sonduyse ariza kodu 21 demektir.
Motorun servis kitabina bakip 21 kodlu FI ne demekmis bakip motorun derdini anliyorsun.
FI her zaman olumcul bi agrizadan dolayida yanmaz, motora sonradan bi egzoz taktiysan ve servo iptali yapmadiysan o isikla yasamak zorunda kalirsin.
Yada cok basit bi sekilde hava filtren kirliyse ve motor yeterince hava alamiyosa MAP sensoru hata verir buda sana FI isigi yakar.
Tabi bu sorunun cevabini soylede bulabilirdin.
http://lmgtfy.com/?q=what+is+the+FI+light+on+a+motorcycle