Motosiklet Eğitmeni
- Katılım
- 27 Ocak 2008
- Mesajlar
- 11,727
- Konu Yazar
- #1
Formula 1in 2012 takviminden çıkarılan İstanbul Park pistinde artık kamyon yarışları yapılacak. Türkiye, Avrupa Kamyon Yarışı Şampiyonasının gelecek yılki takvimine giriyor!
Otomobil Sporları Federasyonu Başkanı Mümtaz Tahincioğlu, Formula 1 yarışlarının yapılmayacağı gelecek sezon pistin farklı yarışlarla doldurulacağını, bunlardan ilki olan Avrupa Kamyon Yarışı Şampiyonası (European Truck Racing Championships) için anlaşmaya varıldığını söyledi.
Uluslararası Otomobil Federasyonu (FIA) çatısı altındaki kamyon yarışlarının İngiltere, İspanya, İtalya gibi ülkelerde büyük ilgi gördüğünü söyleyen Tahincioğlu, Pariste yaptığımız görüşmeler sonrası sözleşme aşamasına geldik. Kamyon yarışları 2012nin mayıs veya haziran ayları içinde İstanbul Parkta yapılacak diye konuştu.
'PİSTİ BİZ İŞLETECEĞİZ
İstanbul Parkın boş kalmaması gerektiğini vurgulayan Tahincioğlu, Burayı Motosiklet Federasyonu ile birlikte işleteceğiz. Kamyon yarışlarının yanı sıra otomobil ve motosiklet yarışları yapılacak dedi.
Kimse Formula 1 gitti diye endişe etmesin diyen Başkan Tahincioğlu, bu işin peşini bırakmayacaklarını da belirterek şöyle konuştu: Belki 2012de, F1 Türkiyede olmayacak. Fakat biz işin peşini bırakmayacağız. 2013ten itibaren Formula 1in tekrar İstanbula dönme ihtimali her zaman vardır. Yeter ki nasıl yarışı hep birlikte getirdiysek yine hep birlikte yeniden kazanmak isteyelim. Bu sadece federasyonun istemesiyle olmaz.
Otomobil Sporları Federasyonu Başkanı Mümtaz Tahincioğlu, Formula 1 yarışlarının yapılmayacağı gelecek sezon pistin farklı yarışlarla doldurulacağını, bunlardan ilki olan Avrupa Kamyon Yarışı Şampiyonası (European Truck Racing Championships) için anlaşmaya varıldığını söyledi.
Uluslararası Otomobil Federasyonu (FIA) çatısı altındaki kamyon yarışlarının İngiltere, İspanya, İtalya gibi ülkelerde büyük ilgi gördüğünü söyleyen Tahincioğlu, Pariste yaptığımız görüşmeler sonrası sözleşme aşamasına geldik. Kamyon yarışları 2012nin mayıs veya haziran ayları içinde İstanbul Parkta yapılacak diye konuştu.
'PİSTİ BİZ İŞLETECEĞİZ
İstanbul Parkın boş kalmaması gerektiğini vurgulayan Tahincioğlu, Burayı Motosiklet Federasyonu ile birlikte işleteceğiz. Kamyon yarışlarının yanı sıra otomobil ve motosiklet yarışları yapılacak dedi.
Kimse Formula 1 gitti diye endişe etmesin diyen Başkan Tahincioğlu, bu işin peşini bırakmayacaklarını da belirterek şöyle konuştu: Belki 2012de, F1 Türkiyede olmayacak. Fakat biz işin peşini bırakmayacağız. 2013ten itibaren Formula 1in tekrar İstanbula dönme ihtimali her zaman vardır. Yeter ki nasıl yarışı hep birlikte getirdiysek yine hep birlikte yeniden kazanmak isteyelim. Bu sadece federasyonun istemesiyle olmaz.
Ekli dosyalar
Moderatör tarafında düzenlendi:
