F1’in yerine kamyon geldi!

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Formula 1’in 2012 takviminden çıkarılan İstanbul Park pistinde artık kamyon yarışları yapılacak. Türkiye, Avrupa Kamyon Yarışı Şampiyonası’nın gelecek yılki takvimine giriyor!


Otomobil Sporları Federasyonu Başkanı Mümtaz Tahincioğlu, Formula 1 yarışlarının yapılmayacağı gelecek sezon pistin farklı yarışlarla doldurulacağını, bunlardan ilki olan Avrupa Kamyon Yarışı Şampiyonası (European Truck Racing Championships) için anlaşmaya varıldığını söyledi.

Uluslararası Otomobil Federasyonu (FIA) çatısı altındaki kamyon yarışlarının İngiltere, İspanya, İtalya gibi ülkelerde büyük ilgi gördüğünü söyleyen Tahincioğlu, “Paris’te yaptığımız görüşmeler sonrası sözleşme aşamasına geldik. Kamyon yarışları 2012’nin mayıs veya haziran ayları içinde İstanbul Park’ta yapılacak” diye konuştu.

'PİSTİ BİZ İŞLETECEĞİZ’

İstanbul Park’ın boş kalmaması gerektiğini vurgulayan Tahincioğlu, “Burayı Motosiklet Federasyonu ile birlikte işleteceğiz. Kamyon yarışlarının yanı sıra otomobil ve motosiklet yarışları yapılacak” dedi.

“Kimse Formula 1 gitti diye endişe etmesin” diyen Başkan Tahincioğlu, bu işin peşini bırakmayacaklarını da belirterek şöyle konuştu: “Belki 2012’de, F1 Türkiye’de olmayacak. Fakat biz işin peşini bırakmayacağız. 2013’ten itibaren Formula 1’in tekrar İstanbul’a dönme ihtimali her zaman vardır. Yeter ki nasıl yarışı hep birlikte getirdiysek yine hep birlikte yeniden kazanmak isteyelim. Bu sadece federasyonun istemesiyle olmaz.”
 

Ekli dosyalar

  • kamyon.jpg
    kamyon.jpg
    18.5 KB · Görüntüleme: 3,417
Moderatör tarafında düzenlendi:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Kara ambar kamyoncular dernegi ana sponsor olursa süper olur.:cat:
karaambarzw7.jpg
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Vallaha yakında tır yarışlarıda yaparlar sonra malum zemin nanay...bari 1000 cc üstü klasmanda açsınlar da bizde turluyalım...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Kamyon yarislari haziran ayinda bulundugum sehirde yapildi.
Ayrica sehir içinde bir defile de yaptilar.
Bir kaç fotograf çektim,paylasayim.


dscn6851z.jpg


dscn6825i.jpg


dscn6842.jpg


dscn6856c.jpg


dscn6858v.jpg


dscn6860l.jpg


dscn6867h.jpg
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Bu da benim kamyon yarış için yola çıkmadan önce çekilen fotoğraf.

kamyon_resimleri_8.jpg
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bunlar kamyon sa bizim Tr dekiler ne?...... :queen:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bunlar kamyon sa bizim Tr dekiler ne?...... :queen:
Kamyoncuk......
Valla bu kamyon yarisi bizim memlekette tutar abicim.
Yarislara renk katmak için, en güzel tozluk edebiyati yarismalari da düzenlenebilir.

Ben Tahincioglu'nu uyarmayi bir vatandaslik gôrevi olarak algiladigimdan, en kisa zamanda minibüs yarislari dûzenlenmesini de önemle arz ederim.
Gör bak seyirci rekorlari kiriliyormu, kirilmiyormu?:cherry:
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
129
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.


hahaha bizde öyle kamyonlar olmaz böyle olur
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben Tahincioglu'nu uyarmayi bir vatandaslik gôrevi olarak algiladigimdan, en kisa zamanda minibüs yarislari dûzenlenmesini de önemle arz ederim.
Gör bak seyirci rekorlari kiriliyormu, kirilmiyormu?:cherry:

Taksim dolmuşlarıyla, Esenyurt minibüsleri arasında yarış düzenlense İstanbul Park'ın tribün kapasitesi yetmez, dolup taşar. :mrgreen:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
İstanbul Park'ın asfaltı zaten deforme oluyordu. Özellikle de arka düzlüğün sonundaki frenleme noktasında. F1 arabaları geçen Mayıs'taki son F1 yarışında o noktada frenlerken asfalttan sekip havaya zıplayacakmış gibi görünüyorlardı. Allah kamyon (tır neyse artık) yarışını böyle bir risk altındaki yere getirene akıl fikir versin diyorum. Böylelikle yıllardır okudukları "ama motosikletler düşerse pist hasar görür, tamiri de çok pahalı" martavalı da tescillenmiş oldu.
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
359
İstanbul Park'ın asfaltı zaten deforme oluyordu. Özellikle de arka düzlüğün sonundaki frenleme noktasında. F1 arabaları geçen Mayıs'taki son F1 yarışında o noktada frenlerken asfalttan sekip havaya zıplayacakmış gibi görünüyorlardı. Allah kamyon (tır neyse artık) yarışını böyle bir risk altındaki yere getirene akıl fikir versin diyorum. Böylelikle yıllardır okudukları "ama motosikletler düşerse pist hasar görür, tamiri de çok pahalı" martavalı da tescillenmiş oldu.

öyle deme ama. motor şeytan icadı. kamyon yolların kralı...
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
İstanbul Park'ın asfaltı zaten deforme oluyordu. Özellikle de arka düzlüğün sonundaki frenleme noktasında. F1 arabaları geçen Mayıs'taki son F1 yarışında o noktada frenlerken asfalttan sekip havaya zıplayacakmış gibi görünüyorlardı. Allah kamyon (tır neyse artık) yarışını böyle bir risk altındaki yere getirene akıl fikir versin diyorum. Böylelikle yıllardır okudukları "ama motosikletler düşerse pist hasar görür, tamiri de çok pahalı" martavalı da tescillenmiş oldu.

İStanbul Park kaç yarış gördü ki pist deforme olsun =))
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
dabi dabiiii...
İlkay abi çektiğin resimleri kamyon diye yutturdun ya bize ...biz de yedik....:queen::queen::queen:


yerim öyle kamyonu bea!!!!:pl:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst