3 adet çözüm önerebilirim. Önce daha basit olanı.
a) Motoru ısıtmadan ve jikleyi kapatmadan yola çıkma
b) 2 adet bujininde hem piposunu hem de kendilerini temizle. Çıkartmak için ama benzin tankını geriye kaydırman gerekiyor, onun için de nerdeyse sele önündeki herşeyi sökmelisin.
c) Regülatör sorunu olabilir. Voltajını ölçtür,ilk cevaplarda ilgili link yeralmaktadır.