" Ezio41, Cyan, GurcanOzturk ve TommyGun " ile İğneada'ya Yolculuk

Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Selamlar,

Forumdan tanıştığım ve,

Kocaeli il temsilcisi olduğunu bildiğim " Ezio41, "
Gizli formüller ile bira ürettiğini öğrendiğim " Gurcanozturk, "
Genç kızların sevgilisi, İtalyan erkeği olan " Cyan, "
ve tabii ki katil " Tommygun, "

ile Çatalca'dan İğneada'ya yolculuk yaptık ..
----------------------------------
İzlenen Rota

Çatalca - Opet Subaşı ( Buluşma Noktası )

Eski İstanbul Kırklareli Yolu
İstanbul Cd, Millet Cd, Vize Cd, ( Tekirdağ / Saray )
Vize - Kırklareli
Demirköy Yolu / Demirköy
İğneada Cd, İğneada Yolu

İğneada Merkez ( Varış Noktası )
----------------------------------
Rota Görseli

[url]https://i.hizliresim.com/41zckhx.JPG[/url]
----------------------------------
Rota Bilgisi

https://www.google.com.tr/maps/dir/...479596195aa5!2m2!1d27.987276!2d41.8775617!3e0
----------------------------------
[url]https://i.hizliresim.com/a9nezxo.jpeg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/675df27.jpeg[/url]
----------------------------------
Yolu merak edenler için video aşağıdaki gibidir, bu sefer biraz özen gösterdim, keyifle izleyebilirsiniz

http://www.youtube.com/watch?v=I1lXdcSKDLo&t=240s

Hay maşallah tam yıkım ekibi :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:33 ----------

Puahahahah sürpriz sonlu :)

Fotolarda senin motorun altina ozellikle baktim ama zeminde damlayan yag goremedim,

Hayirdir bizimi kopariyorsun..:)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Abi hayvani yoruyorsun haliyle o da terliyor :)

Kuyruk çantasi motora cidden yakişmiş.

Bu geçen seneki resimlerdi. Devirdaim keçesinin oradan yağ sızıp alt sakalda toplanıyordu ve ne zaman motor ısınsa oradaki yağ da akışkan hale gelip yere damlıyordu.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,008
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
@levend84, tommygun motoru yağ gibi akışkan (gâvurlar "smooth" diyor) kullanıyor ondan o. :)
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
Tekerinize taş değmesin.
Böyle geziler paylaşımlar formu eski haline dönüştürüyor.
Biz gezmiş kadar olduk..
 
Katılım
4 Tem 2019
Mesajlar
847
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1 sene olmus ve yeni izledim. Cok sıcak bir video. :cat:
 
Katılım
30 Eki 2020
Mesajlar
1,314
Güzel bir gezi olmuş.

İstanbul'dan Ezio'ya doğru bir iade-i ziyaret gerçekleşirse ben de katılmak isterim, ne zamandır İzmit taraflarına inmek istiyorum denk gelmiyor bir türlü.

Ezio'ya hala bir iade-i ziyaret yapamadık. Bir sonraki geziyi Kerpe falan mı yapsak ne?

Sayın Gökhan_aygün motosikleti ve buraları terk etti, Ezio galaksinin en temiz xj6 df'ini elden çıkarttı. Zaman geçiyor.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,667
Burak da sattı mı xj6'yı?

Facebook grubundan da çıksın ya da elini eteğini çeksin de tam bir tımarhaneye dönsün grup. :) Zaten çeyrek vardı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst