" Ezio41, Cyan, GurcanOzturk ve TommyGun " ile İğneada'ya Yolculuk

Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
447
Motosikleti
Rsv4+D250
bende özendim hedef ezio41 le sonra ekibin diğer kalanlarıyla tanışmak.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Güzel bir gezi olmuş.

İstanbul'dan Ezio'ya doğru bir iade-i ziyaret gerçekleşirse ben de katılmak isterim, ne zamandır İzmit taraflarına inmek istiyorum denk gelmiyor bir türlü.

Yapacaklar hocam bir ara buraya da. İzmit taraflarında da toplanıp güzel bir etkinlik yapılabilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:08 ----------

bende özendim hedef ezio41 le sonra ekibin diğer kalanlarıyla tanışmak.

Uygun bir zamanda kararlaştırıp bulaşabiliriz hocam. Diğer arkadaşlarımız da zaten bir gün gelecekler buraya. Gelmezlerse şayet Tommygun hepsini keser. :p
 
Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
447
Motosikleti
Rsv4+D250
sevinirim hocam, etkinliği önceden bileyim yeter ticaretle uğraştığımdan her daim çıkamıyorum :)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Arkadaşlar inşallah bir sonraki geziyi daha kalabalık yaparız. Ben Ezio41 ve Gökhan_Aygün'ü forum dışında da tanıyorum ama ne yalan söyleyeyim Cyan ve gurcanozturk'ün bu kadar kafa olup sürerken bu kadar güzel anlaşacağımızı düşünmemiştim. Bu kadro güzel ama arızalı, sürmesine sürelim ama esas güzellik muhabbette.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
En yakın sürede hepinizi buralara bekliyorum abi. Bir Yuvacık ve Maşukiye yapmanın zamanı geldi. :)
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Sıkı dolaşmışsınız.
Lastiklere baktım. Tommy açık ara fark atmış. Lastikte yanak kalmamış :)

@Gökhan,
Biran evvel ortalardan kaybol :)
O kıyafetle Hırbonun diline düşersen, yandı gülüm keten helva :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------

@Tommy,

Galataköprüsü Perşembepazarı ayağında , Akın Balık Restaurant.
Gününü daha sonra söyleyeceğim.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Sıkı dolaşmışsınız.
Lastiklere baktım. Tommy açık ara fark atmış. Lastikte yanak kalmamış :)

@Gökhan,
Biran evvel ortalardan kaybol :)
O kıyafetle Hırbonun diline düşersen, yandı gülüm keten helva :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------

@Tommy,

Galataköprüsü Perşembepazarı ayağında , Akın Balık Restaurant.
Gününü daha sonra söyleyeceğim.

Ufuk abi açıkçası bu kadro sağlam akşamcı. Ortama motorsuz gelmek lazım. Cyan, Galata'nın geriye dönük 300 yıllık tarihini anlatsın, gurcanozturk içtiğin rakının yapılışındaki dikkat edilmesi gereken hususları anlatsın, Gökhan_Aygün o kadar alkol sonrası g.tü göbeği eritmemiz için gerekenleri tane tane anlatsın, Ezio41 ise o içip yediklerimizin tarihini, Romalıların bin sene önce Galata'da ne yaptıklarını anlatsın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sıkı dolaşmışsınız.
Lastiklere baktım. Tommy açık ara fark atmış. Lastikte yanak kalmamış :)

@Gökhan,
Biran evvel ortalardan kaybol :)
O kıyafetle Hırbonun diline düşersen, yandı gülüm keten helva :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------

@Tommy,

Galataköprüsü Perşembepazarı ayağında , Akın Balık Restaurant.
Gününü daha sonra söyleyeceğim.

Valla yalan yok Gokhan in kiyafete cok güldum

altı kaval üstü şeşhane olmus biraz :)
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,020
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Sıkı dolaşmışsınız.
Lastiklere baktım. Tommy açık ara fark atmış. Lastikte yanak kalmamış :)
...

Dönüş yolunda çekseydik hepimizde lastik yanakları fena olmayacaktı. Ama yalan yok; tommygun yağ gibi akıyor. Dönüşte virajlı kısımda "kendi çapımda" ne kadar zorladıysam da yetişemedim. :) :)
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Tekirdag da 8 sene kaldım. Bir çok kez gittim o yolu.. sevdiğim yollardandir.

Izmite geldim, aklima ilk o geldi. Defalarca yazdim goruselim goruselim. Olmadi.. istemedi, zorlamadim. Belli ki yaklasimim hataliydi, tek tabanca takıldım. Bilecik Bursa Bolu Göynük iznik Sile Ağva Ankara derken bu yaz tek başıma 8000 km yaptim.. izmit bolgesini sakarya bolgesini tamamen gezdim. . Defalarca yazmama rağmen karşılık olmayınca hiic baska kimse aramadım, o bile dönmediyse kendim gezeyim dedim.

Davet edilseydim kesinlikle giderdim. Bu da mümkün değildi. Taninmiyorum bu bölgede.

Üzüldüm açıkçası.

Tek tabanca devam..

Selamlar
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
1,362
Motosikleti
Triumph Tiger 800XRx
Harikasınız arkadaşlar, kıskandım vallahi.Maşallah
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
Sıkı dolaşmışsınız.
Lastiklere baktım. Tommy açık ara fark atmış. Lastikte yanak kalmamış :)

@Gökhan,
Biran evvel ortalardan kaybol :)
O kıyafetle Hırbonun diline düşersen, yandı gülüm keten helva :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------

@Tommy,

Galataköprüsü Perşembepazarı ayağında , Akın Balık Restaurant.
Gününü daha sonra söyleyeceğim.

Valla yalan yok Gokhan in kiyafete cok güldum

altı kaval üstü şeşhane olmus biraz :)

Ben de şort fetişmi var dostlar, normal hayatımda da havalar 10 derecenin altına düşmedikçe şort giyerim, sanırım oksijeni başka yerden alıyorum.

Hatta bence her alfa erkek şor... ( yok o başka konuydu :pl: ) .. ama bir sonrakine en azından botumu da giyeyim, neden burada spor ayakkabı giymişim ben de anlamadım ..

Motosiklet pantolonum da çok çirkin, hele paçaları çöpçü kıyafeti gibi .. bu sebeple kış harici giyesim gelmiyor, dar kesim kot pantolon formatında önerilen bir model varsa, tavsiye alabilirim hatta ..
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
Offf of.

Benim de canım istiyor böyle basıp gidip biraz gezip gelmek:pr: İnsanın canını çektiriyorsunuz resmen :salut:

Güzel eğlenmişsiniz, darısı başıma ::gazla::
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Bosanin :)
Not: Ben bosandim.

+ 1 :) :p ....
MT DEN GERÇEKTEN güzel arkadaşlar çıkıyor 11 yıldır görüştüğüm lanet olası mete_han ı bu site sayesinde tanıdım :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:55 ----------

Yapacaklar hocam bir ara buraya da. İzmit taraflarında da toplanıp güzel bir etkinlik yapılabilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:08 ----------



Uygun bir zamanda kararlaştırıp bulaşabiliriz hocam. Diğer arkadaşlarımız da zaten bir gün gelecekler buraya. Gelmezlerse şayet Tommygun hepsini keser. :p

özelden haber ederseniz nöbetim yoksa bende katılmak isterim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst