- Katılım
- 7 Şub 2014
- Mesajlar
- 391
Hocam kadına söz geçirememekle ilgisi yok, bencillik olur falan demişsiniz ama günümüz kadınları maalesef aynı zamanda çoğunluğu çalıştığı için artık "erkek" gibi oldular. Evet elbette sorumluluklar eşit ama duruma göre aileden aileye şartlar değişebiliyor. Benim kızım örneğin yeme içme konusunda, uyku konusunda hep anneyle. Dolayısıyla o işleri evde hep mecbur anne hallediyor. Bu işlerin görüldüğü sırada evden kaçabilen, motosiklet sürebilen, halı saha maçı yapabilen, fifa oynayabilen, erkek arkadaşlarıyla iki çift laf yapabilen ya da birşeyler içebilen ve eve döndüğünde trip yemeyen erkekler var. O iş yani biraz da kadında bitiyor ama dediğim gibi bizim kadınların artık çoğunluğu erkeği hep dizinin dibinde istiyor ve nefes aldırmıyor. Bunu önce aşmak lazım demek istediğim.