Evliyiz çocuğumuz var memuruz ama motora binmeyek mi ?

Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
Evliysen çocuğun varsa çokta şey etme dostum. Allah korusun Kavşakta biri seni görmez. Sende evdekileri göremezsin. Motorcu yatağında ölmez.

Pısırık biri değilim, seneye nişanım var. Nişan olmadan motor işi bitecek.
 
Katılım
12 Mar 2014
Mesajlar
37
2014 de 34 yaşında ilk motorumu aldım. 300km olmamıştı satmak zorunda kaldım. O zaman çocuğum iki yaşındaydı. Eşimin ailemin baskıları artık çoluklu çocuklu adamsın ne motoru cümleleri sattırdı bana. Zaten alırken de oldu bitti ye getirip almıştım :) Hala içimde yaradır şimdi başka şehirde iş buldum diye tekrar hevesleniyordum motorla gider gelirim Ankara'ya diye (hatta konu bile açmıştım bununla ilgili forumda) o da olmadı. Ama hergün buralardayım şimdi nmax felan bişeyler alayım bari diyorum. Diyeceğim o ki çok klişe olacak ama bunun keyfini birkez aldığınızda bırakmak çok zor. Satarsanız kesinlikle pişman olursunuz eşinize arabayı alıştırın ben bu aralar bütün enerjimi ona veriyorum. Bir diğer yolda eşinize sevdirmeniz ama anladığım kadarıyla o yol zor gözüküyor. İşiniz zor ama vazgeçmeyin yoksa sattığınız motordan gördükçe eski kız arkadaşınızı görmüş gibi olursunuz. Çaktırmadan bakmalar bi sesini duyayım bari demeler bu sevda bitmez hocam:)
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
398
İşe motorla gidersen sorun çözülmüş olur. Çocuk 5 - 6 yaşına gelene kadar idare edeceksin.

Hocam ömür bitiyo idare edemem xD

Hanıma otomatik vites bir araba al, sende işe motorla git başka türlü olmaz bu iş.

Hatuna vitesli arabayı öğrettim onda sıkıntı yok da şimdi sen çocuğu anneme götür dersem bi ton laf eder işi bana yıktın diye :)

Aynı durumdayız geçen sene Mayıs ayında aldığım R25'i geçtiğimiz hafta 900km'de iken sattım:pale: Düşünün durumun vahimliğini.2 ve 5 yaşlarında 2 çocuğum var.Önceden motorla işe giderim diyordum çocuğu kreşe bırakma işi çıkınca o planlar da suya düştü:(

Hocam üzüldüm umarım yeniden alırsınız makine

memurum her gün işe motorla gidip geliyorum. ceketi kalemde bırakıyorum üsten sabahları korumalı mont windstopper içlik, alt malesef kumaş pantolon:) ayakkabılar da kalemde onları da değiştiriyorum gittiğimde.

Benim durumda aynı hocam tuvalette üstümü değiştirmekten bıktım xD ama aşk işte

hanımı arabacı yapacan kullanacak arabayı, velayeti de hanıma verecen gideceğiniz yere kadar, sen motorla gidecen onlar arabayla ; her zaman olmasa da arada böyle iyi gelir herkese......

o zaman çok yakar hocam memur adamız fantezi olur

Ooo benim gibi olan ne kadar cok kisi varmis. Mutlu oldum. :)
Yeni motor aldik, sehir disi tur yapariz dusuncesiyle. Simdi cocuk istiyorum donemine girdik ufaktan. Cocuk olursa hayal olacak benim de motor surmem.
Zaten en ufak bir plan yapsak; ev alimi vs.. ilk cumle " ee satalim motoru iste " oluyor. Motosikleti hayatimin her doneminde kullanmak istiyorum ama karsimda her bir durumda satalim bence diyen bir eşe sahibim.
Benim durum da karisik sizin gibi; istanbulda olsaydiniz h.sonlari kacabilirdik bir yerlere :)

çocuk işi çok şenlikli hocam xD

Abi hanım dayatması çok zor... Her dediğini kabul ettin mi ? BİTTİN...

Evliliğimin ilk dönemlerinde bende düştüm bu hataya ve hayatım her anlamda zindan oldu açıkçası...

Ve sonunda isyan bayrağımı çektim , ben zindan hayatı yaşıyorsam herkese yaşatırım dedim ve belli bir zaman kaos ortamı yarattım...

Şimdilerde rahatım çok şükür , evde ki dengeleri sağlamak gerçekten çok zor... Bir erkek eve girdiğinde yüzü gülecek abi , bunu da sağlayacak olan evin ortamı , eşinin ve çocuklarının sevgisi...

Yeri gelir bebeğimi yıkarken yardımda ederim , yeri geldiğinde de ben arkadaşlarla pazar günü gezeceğim derim...

Eşler birbirine saygı duyduğunda işler yolunda gidiyor , Saygı kavramı pekiştirilmemiş ilişkiler sonunda öfkeye dönüşüyor...

Rabbim herkese bir ömür mutlu olacağı eşler nasip etsin... :)

inşallah kardeşim hepimize insan ilişkileri çok zor :)

Evliysen çocuğun varsa çokta şey etme dostum. Allah korusun Kavşakta biri seni görmez. Sende evdekileri göremezsin. Motorcu yatağında ölmez.

Pısırık biri değilim, seneye nişanım var. Nişan olmadan motor işi bitecek.

Bence o iş bitmez ama öyle diyosan öyledir. Kavşak örneği için :) "Rakı içen öldü de su içen ölmedi mi"

2014 de 34 yaşında ilk motorumu aldım. 300km olmamıştı satmak zorunda kaldım. O zaman çocuğum iki yaşındaydı. Eşimin ailemin baskıları artık çoluklu çocuklu adamsın ne motoru cümleleri sattırdı bana. Zaten alırken de oldu bitti ye getirip almıştım :) Hala içimde yaradır şimdi başka şehirde iş buldum diye tekrar hevesleniyordum motorla gider gelirim Ankara'ya diye (hatta konu bile açmıştım bununla ilgili forumda) o da olmadı. Ama hergün buralardayım şimdi nmax felan bişeyler alayım bari diyorum. Diyeceğim o ki çok klişe olacak ama bunun keyfini birkez aldığınızda bırakmak çok zor. Satarsanız kesinlikle pişman olursunuz eşinize arabayı alıştırın ben bu aralar bütün enerjimi ona veriyorum. Bir diğer yolda eşinize sevdirmeniz ama anladığım kadarıyla o yol zor gözüküyor. İşiniz zor ama vazgeçmeyin yoksa sattığınız motordan gördükçe eski kız arkadaşınızı görmüş gibi olursunuz. Çaktırmadan bakmalar bi sesini duyayım bari demeler bu sevda bitmez hocam:)

Allah korusun abi motor satmayı :) Anneme söylemedim motoru haberi yok xD

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:04 ----------

hanıma desem kesin kabul eder xD
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Arkadaşlar bu gün yaş 62 . Minibüs, kamyonet,otobüs, kullandım 30 sene. 10 sene önce şehir içinde diğer araçlardansa motosikletin her türlü maliyeti + park problemi olmaması büyük şehirde beni de ikitekerci
eyledi. Eşim ev hanımı, biz Bursa'da , 2 çocuk İst de iş güç sahibi. Yılda 4-5 defa bazen motorla, bazen
otobüsle bazen de çocukların arabalarıyla Bursa İst gidip geliyoruz. Şu an temmuz 2015 de 0 aldığım RX3İ yi kullanıyorum. Yola her çıktığımızda hanımın < bak şimdi bir arabamız olsaydı > diye başlayan cümlelerine, hatun bu motorun parasına ancak 20 senelik bir yerli araba alabiliriz desem de anlatamıyorum.
Otomobilin her bakımdan maliyeti motorun en az 4 katı. Bizim gibi bir garip asgari ücret işçi emeklisinin
neyine gerek araba. Hep aynı görüş açısı - motordan ulaşım aracı olur mu ? Motora serseriler biner. - Ben
de satacam motoru. Ne zaman ? Ben ölünce . Bana ölünceye kadar müsaade. ESENLİKLERLE KALINIZ EFENDİM.
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
398
xD yi ergenler kullanıyor hocam bilginize

Keşke ergen olaydım hocam :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:25 ----------

Arkadaşlar bu gün yaş 62 . Minibüs, kamyonet,otobüs, kullandım 30 sene. 10 sene önce şehir içinde diğer araçlardansa motosikletin her türlü maliyeti + park problemi olmaması büyük şehirde beni de ikitekerci
eyledi. Eşim ev hanımı, biz Bursa'da , 2 çocuk İst de iş güç sahibi. Yılda 4-5 defa bazen motorla, bazen
otobüsle bazen de çocukların arabalarıyla Bursa İst gidip geliyoruz. Şu an temmuz 2015 de 0 aldığım RX3İ yi kullanıyorum. Yola her çıktığımızda hanımın < bak şimdi bir arabamız olsaydı > diye başlayan cümlelerine, hatun bu motorun parasına ancak 20 senelik bir yerli araba alabiliriz desem de anlatamıyorum.
Otomobilin her bakımdan maliyeti motorun en az 4 katı. Bizim gibi bir garip asgari ücret işçi emeklisinin
neyine gerek araba. Hep aynı görüş açısı - motordan ulaşım aracı olur mu ? Motora serseriler biner. - Ben
de satacam motoru. Ne zaman ? Ben ölünce . Bana ölünceye kadar müsaade. ESENLİKLERLE KALINIZ EFENDİM.

Sağlıklı uzun ömürler dilerim. Bizde sizin gibi uzun yıllar kazasız belasız motosiklet kullanabiliriz umarım. Anlamıyorlar bu tutkuyu aşkı sevgiyi.
 
Katılım
6 Nis 2009
Mesajlar
339
Arkadaşlar bu gün yaş 62 . Minibüs, kamyonet,otobüs, kullandım 30 sene. 10 sene önce şehir içinde diğer araçlardansa motosikletin her türlü maliyeti + park problemi olmaması büyük şehirde beni de ikitekerci
eyledi. Eşim ev hanımı, biz Bursa'da , 2 çocuk İst de iş güç sahibi. Yılda 4-5 defa bazen motorla, bazen
otobüsle bazen de çocukların arabalarıyla Bursa İst gidip geliyoruz. Şu an temmuz 2015 de 0 aldığım RX3İ yi kullanıyorum. Yola her çıktığımızda hanımın < bak şimdi bir arabamız olsaydı > diye başlayan cümlelerine, hatun bu motorun parasına ancak 20 senelik bir yerli araba alabiliriz desem de anlatamıyorum.
Otomobilin her bakımdan maliyeti motorun en az 4 katı. Bizim gibi bir garip asgari ücret işçi emeklisinin
neyine gerek araba. Hep aynı görüş açısı - motordan ulaşım aracı olur mu ? Motora serseriler biner. - Ben
de satacam motoru. Ne zaman ? Ben ölünce . Bana ölünceye kadar müsaade. ESENLİKLERLE KALINIZ EFENDİM.

işte budur; ben bundan sonra binebildiğim kadar motora bineceğim diyen birinin karşısında saygıyla eğiliyorum...
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Tem 2016
Mesajlar
87
Merhaba arkadaşlar başlıkta da belirttiğim gibi durumlar ortada. Oğlan 1 yaşında sabah anneme bırakıyorum akşam da gidip alıyorum arabayla, hafta sonları desem hanım bırakmıyor. Ben çocuğa tek mi bakacağım diyor haklı tabi oğlan 5 dk yerinde durmuyor ki! Anlayacağınız motora ben ne zaman bineceğim isyan ediyorum. xD

Neyse ben de ekipmanlarımı aldım çalıştığım yere getirdim. Bari öğle arasında motora binerim diye. Ara sıra çıkıyorum turluyorum saçma sapan. Şimdi sorum şu benimle öğle arasında gazlayacak (Ankarada)(akıllı uslu sürerim zaten km tecrübem ne ki 1600) hafiften viraj yapacağımız gezip tozacağımız arkadaş(lar) arıyorum. Benim gibi olanlar varsa yalnız değilsiniz xD

Kendinize iyi bakın.

hocam ben 22 yaşındayım bu yaşta bu yüzden ileriyi düşünerek evlenmemeyi düşünüyorum nereye kadar derseniz gittiği yere kadar.. sebep:hayatımı davaya adamaya çalışacağım motorsiklet sevdalısı olduğum için.. :) sizin için geç artık.. ama tavsiye verebilirim bence yeni model sport touring büyük cc lerde bir makina alabilrsiniz çocuk problem olmuyor çevremden gördüğüm akdarıyla aile için birebir motorsiklet bence büyük cc sport touring ler.. BAŞARILAR
 
Katılım
7 Şub 2014
Mesajlar
391
Evli ve hanıma çok sözü geçemeyenler için durum maalesef hep böyle. Eşim her ne kadar beni kısıtlamasa da, adım gibi eminim ki 3-5 kere tek başıma bir yerlere gidip gelsem haftasonları, surat asmaya başlar. O kadar stres atıp, keyif aldıktan sonra da, insanın evde trip yemesi, bütün keyfi kaçırır, gittiğine pişman olursun. Kadınlar maalesef böyle.

Yaklaşık 3 yıldır motorla işe gidip geliyorum, günde 50-100km arası haftaiçi yol yaptığım için haftasonları hiç çıkmadım. Çok istiyorum aslında. Çocuk ta 3,5 - 4 yaşından sonra okula başlayacağı için, 2-2,5 yıl daha sabredin. Mümkünse eşinizle cumhuriyet konvoylarına falan katılın, çok keyifli oluyor. Bayağı etkileniyorlar. :)
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
619
Bu modern hayatın bize şaplağı :) Şimdilerde yalnızız aga. Eşlerimiz yalnız. Çocuklarımız yalnız.

Onlarla olmadım mı hem biz suçlu hissediyoruz, hem onlar isyanda.

Eskiden aileler iç içe yaşardı. Kuzen çocukları, yiğenler, halalar, teyzeler, kaynanalar eltiler..

Hanımlar çocuklar hiç boş kalmaz oyalanır. Hem güvende hissedilirdi. Ben küçükken benden fazla bizim evimizde olan, çat kap gelen komşu teyzelerimiz, ablalarımız vardı.

Sokaklarda her yer çocuk, her esnaf akraba kadar yakın..

Babalar sosyalleşirken suçluluk hissetmezlerdi. Hanım keyfinde, çocuk sıkılmıyor. Şimdi tek şansları bizleriz. Yalnızlar..

Şimdi eşler nefes alabilmek, kendilerine zaman ayırabilmek için kocalarını bekliyorlar. Eskiden öyle miydi? Anne yoksa kaynana var, kaynana asık suratlıysa teyze var hala var hiç biri yoksa anne kadar yakın komşu Ayşe teyze var vs..

Günümüzde çocuğunu neredeyse 18 yaşından erken sokağa bırakmayıp ev hapsi yaşatan aileler var.

İşte tam da bu yüzden her köşe başı anaokulu, kreş...

Hiç heveslenme kardeşim çocuk 3-4-5 yaşına gelecek anaokuluna, ilkokula gidecek rahatlayacam diye . Akşam evde buluşma telaşı yine olacak. Hayat hızlı zaman kısa birbirinize zaman ayırmak için fırsat kollayacaksınız hep..

Sen şimdi yine rahatsın. Allah uzun ömür versin bebiş daha hayatın farkında değil :) ver mamayı uyusun :) Hele 3-4-5 yaşlar var ya tam oyun ve ilgi bekleme yaşları, o zaman hiç fırsatın olmayacak :))

Bu arada bursalıali abime selamlar ... Uzun sağlıklı ömürler...
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Çocuklar küçükken yaz mevsiminde pazar sabahı saat 05:30 gibi yola çıkardım . Güzel bir turlayıp, salaş bir kahvaltıcıda sucuklu yumurta yedikten sonra saat *9:30 gibi kimse uyanmadan dönerdim. Deneyebilirsin.
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
334
Bu modern hayatın bize şaplağı :) Şimdilerde yalnızız aga. Eşlerimiz yalnız. Çocuklarımız yalnız.

Onlarla olmadım mı hem biz suçlu hissediyoruz, hem onlar isyanda.

Eskiden aileler iç içe yaşardı. Kuzen çocukları, yiğenler, halalar, teyzeler, kaynanalar eltiler..

Hanımlar çocuklar hiç boş kalmaz oyalanır. Hem güvende hissedilirdi. Ben küçükken benden fazla bizim evimizde olan, çat kap gelen komşu teyzelerimiz, ablalarımız vardı.

Sokaklarda her yer çocuk, her esnaf akraba kadar yakın..

Babalar sosyalleşirken suçluluk hissetmezlerdi. Hanım keyfinde, çocuk sıkılmıyor. Şimdi tek şansları bizleriz. Yalnızlar..

Şimdi eşler nefes alabilmek, kendilerine zaman ayırabilmek için kocalarını bekliyorlar. Eskiden öyle miydi? Anne yoksa kaynana var, kaynana asık suratlıysa teyze var hala var hiç biri yoksa anne kadar yakın komşu Ayşe teyze var vs..

Günümüzde çocuğunu neredeyse 18 yaşından erken sokağa bırakmayıp ev hapsi yaşatan aileler var.

İşte tam da bu yüzden her köşe başı anaokulu, kreş...

Hiç heveslenme kardeşim çocuk 3-4-5 yaşına gelecek anaokuluna, ilkokula gidecek rahatlayacam diye . Akşam evde buluşma telaşı yine olacak. Hayat hızlı zaman kısa birbirinize zaman ayırmak için fırsat kollayacaksınız hep..

Sen şimdi yine rahatsın. Allah uzun ömür versin bebiş daha hayatın farkında değil :) ver mamayı uyusun :) Hele 3-4-5 yaşlar var ya tam oyun ve ilgi bekleme yaşları, o zaman hiç fırsatın olmayacak :))

Bu arada bursalıali abime selamlar ... Uzun sağlıklı ömürler...

Kesinlikle...Çocuklarımıza o günleri yaşatmak imkansız ama kendi çocukluğumuza yakın bir hayat sunabilirsek bu bile başarı.Mahalle kültürünün yerine kapalı garajlı, bol oyun alanlı çoluk çocuğun bol olduğu güvenlikli sitelerde oturmak lazım.En azından 5-6 yaşından itibaren sokağa çıkarlar biz de nefes alırız.Öbür türlü dediğiniz gibi kimse 18 yaşına kadar salmıyor çocukları.
 
Katılım
21 May 2014
Mesajlar
224
Neyse ki evlenmeyi düşünmüyorum.Sorumluluk almayı seven biri değilim, hele hele çocuk asla.O yüzden kendi kazandığımı kendim yiyip hiç kimsedende sorumlu olmak kimseye bağlı olmak istemiyorum.Motor işi sakat iş Allah korusun bişi olsa arkamda çok kişi bırakmak istemem.Tek tabanca takılırken hayatım tercihlerim seçimlerim sadece beni bağlar ama hayatıma birini sokarsam seçimlerim tercihlerim onuda etkiler.Bu arada yaş 24.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Merhaba arkadaşlar başlıkta da belirttiğim gibi durumlar ortada. Oğlan 1 yaşında sabah anneme bırakıyorum akşam da gidip alıyorum arabayla, hafta sonları desem hanım bırakmıyor. Ben çocuğa tek mi bakacağım diyor haklı tabi oğlan 5 dk yerinde durmuyor ki! Anlayacağınız motora ben ne zaman bineceğim isyan ediyorum. xD

Neyse ben de ekipmanlarımı aldım çalıştığım yere getirdim. Bari öğle arasında motora binerim diye. Ara sıra çıkıyorum turluyorum saçma sapan. Şimdi sorum şu benimle öğle arasında gazlayacak (Ankarada)(akıllı uslu sürerim zaten km tecrübem ne ki 1600) hafiften viraj yapacağımız gezip tozacağımız arkadaş(lar) arıyorum. Benim gibi olanlar varsa yalnız değilsiniz xD

Kendinize iyi bakın.

Hemen bir mutabakat imzala yengeyle, haftasonu bir gün sen bak çocuğa, o dinlensin, dışarı çıksın, ne yapıyorduysa çocuk olmadan önce, onu yapsın. Diğer gün de o çocuğa baksın, sen motorla gez dolaş.

Bir diğer mutabakat biçimi de, mesela hafta bir gün için, yarım gün sen yarım gün ben uygulamasıdır.

Birader avukat, yardımcı olsun diyeceğim, ama çocuk varsa artık çok geç :cherry: Bak ben sırf kişisel zevklerimden feragat etmemek adına evlenmiyorum. Yaş 32 oldu, 2 bilemedin 3 sene daha direnirsem mahalle baskısına, daha da kimse benlen evlenmez zaten. :cherry:
 
Katılım
17 Ara 2016
Mesajlar
81
Arkadaşlar konuyu baştan sona kadar okudum
Kiminiz Yeni evlenmiş kiminiz evlenmem diyor
Size benden bir tavsiye hanımdanda çoçuktanda vaz geçmeyin motordanda
Daha anladığım kadarıyla tecrübesizsiniz ama öğrenirsiniz
İnanın herzaman yolunu bulursunuz dert etmeyin
 
Katılım
30 Eyl 2012
Mesajlar
289
Konu ve yorumlar harika, Hemen kucuk oglani satıp bir motosiklet aldım.
Saka biyana İşin gerçeği yas 24, evlilik cok uzak gorunuyor. Polonya'dan selamlar.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
evliyim coçuğum var bunlar motosiklete binmeme engel değil
insan gibi biniyorum hız yapmıyorum korumalar tam kaza olur da ölürsem allaha şükür çoluk coçuk sokak ta kalmaz

ha bu arada hatun u ikna etmek için ilk önce tarz önemli gidip ss binerseniz evlendikten sonra erkek erkeğe takılma biter benden demesi
en güzeli enduro çıkıyorum yayla ya karı kız yok erkek erkeğe kamp vs hiç sıkıntı olmuyor kıskançlık yok sıkma yok
tavsiye ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst