evlilik aşkı öldürümü?

Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
Bundan tam 10 yıl evveldi 23 nisandı ve benim doğumgünümdü bana geldiğinde. O kadar istemeler kapı çalmalara rağmen vermemişlerdi bana. Bahane çoktu ben karadenizliydim o içanadolulu ben idealleri olan biriydim onlar sigortalı birini istiyorlardı. Ben delinin tekiydim onlar akıllı istiyorlardı. vermiyorlardı kızlarınını bana. Legal yolların tükenmişliğinde illegaliteyi tercih ettik kaçarak evlendik. Tam on koca yıl geçti aradan onca sıkıntıya katlandı benim için bende onun için çocuk bile nasip olmadı dahaki sırf bu sorun bile aşkların ve evliliklerin son bulmasına yeter. Hepsine inat 10 yılların yüküne rağmen 10 larca kat artarak devam ediyor aşkımız. ki kırkından sonra motora binmeme bile sırf ben seviyorum diye oda seviyor motoru.
GERÇEK AŞK ASLA ÖLMEZ. Ölümüsse aşk diildir o başak birşeydir
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aşk mı one ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cezerye' Alıntı:
nasi ya? evli diil misiniz siz? asik olmadan mi evlenme karari aldiniz?

evliyiz evet bide oğlumuz var 2,5 yaşında ben eşimi ve oğlumu seviyorum ama aşk nedir onu merak ettiğim için sordum aşkın tarifini verebilecek kimse varmı cevremde bazı arkadaslarım var aşık olan ama onlardan anladıgım kadarıyla aşk zayıflıktır hani onsuz olamam yaşayamam gibi hikayeler varya eger aşk buysa bence saçmalık biri olmaz digeri olur o olmaz öteki olur kimse kimse için yaratılmadı kader kısmet neyin ne olacagı belli olmaz ben ne aşıklar gördüm 2. gün vazgecen aşk mı ? boş laf

bu yüzden bana kızmayın sadece fikrimi söylüyorum :rendeer:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
chooper_08 arkadaşıma katılıyorum hemde yürekten.Aşk,tarif edilemeyen beygir gücüne sahip tipinin custommu racingmi enduromu yoksa cross mu olduğunu kimse bilmiyor,ama tecrübesi olanda biniyor olmayanda ve çoğuda korumasız kasksız biniyor ölüyor:)
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
37
bak tek kelimetle eyer bir birinizi severek evlendysen ömür boyu sürer da biz hiç bişey görtmedik arkadaş bile yok sen şanslısın
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
valla benim bildigim, ask, ayak parmaklarina kadar bayilmaktir ona:D

ellerine, durusuna, tum tepkilerine, algilayisina, yasayisina, bakisina, kizarken kendini tutusuna:D, sakalarina... herseyine yav:D bi de onu duslerken yuzunun gulmesidir, içinin isinmasidir... o yokken bile yalniz hissetmemektir ask....

aah, ah.......
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
chooper_08' Alıntı:
Bundan tam 10 yıl evveldi 23 nisandı ve benim doğumgünümdü bana geldiğinde. O kadar istemeler kapı çalmalara rağmen vermemişlerdi bana. Bahane çoktu ben karadenizliydim o içanadolulu ben idealleri olan biriydim onlar sigortalı birini istiyorlardı. Ben delinin tekiydim onlar akıllı istiyorlardı. vermiyorlardı kızlarınını bana. Legal yolların tükenmişliğinde illegaliteyi tercih ettik kaçarak evlendik. Tam on koca yıl geçti aradan onca sıkıntıya katlandı benim için bende onun için çocuk bile nasip olmadı dahaki sırf bu sorun bile aşkların ve evliliklerin son bulmasına yeter. Hepsine inat 10 yılların yüküne rağmen 10 larca kat artarak devam ediyor aşkımız. ki kırkından sonra motora binmeme bile sırf ben seviyorum diye oda seviyor motoru.
GERÇEK AŞK ASLA ÖLMEZ. Ölümüsse aşk diildir o başak birşeydir
müthiş açıklamışsınız tebrik ederim katılıyorum,işte aşkın bence yaşayan bir tanımı, birbirinizi çok sevdiğiniz belli ,ama gözleriniz o yokkende onu arıyorsa yada onu düşündüğünüzde içiniz kıpırdanıyor kalp atışınız hızlanıyor dalıp gidiyorsanız siz hala ilk günkü kadar aşıksınız demektir. size imrenmememk elde değil. ahhh ah!!

cezerye' Alıntı:
valla benim bildigim, ask, ayak parmaklarina kadar bayilmaktir ona:D

ellerine, durusuna, tum tepkilerine, algilayisina, yasayisina, bakisina, kizarken kendini tutusuna:D, sakalarina... herseyine yav:D bi de onu duslerken yuzunun gulmesidir, içinin isinmasidir... o yokken bile yalniz hissetmemektir ask....

aah, ah.......

işte çok güzel açıklamış bir arkadaş daha.. üstüne fazla söze gerek yok.

serkan79' Alıntı:
evliyiz evet bide oğlumuz var 2,5 yaşında ben eşimi ve oğlumu seviyorum ama aşk nedir onu merak ettiğim için sordum aşkın tarifini verebilecek kimse varmı cevremde bazı arkadaslarım var aşık olan ama onlardan anladıgım kadarıyla aşk zayıflıktır hani onsuz olamam yaşayamam gibi hikayeler varya eger aşk buysa bence saçmalık biri olmaz digeri olur o olmaz öteki olur kimse kimse için yaratılmadı kader kısmet neyin ne olacagı belli olmaz ben ne aşıklar gördüm 2. gün vazgecen aşk mı ? boş laf

bu yüzden bana kızmayın sadece fikrimi söylüyorum :rendeer:
abi sanada katılıyorum ama GÜLMEKTEN katılıyorum :) olurmu yav hiç öle şey. aşk güçsüzlük değildir tam tersine aşkı insanı hayata bağlar ,ona güç verir, yalnızlığını doldurur hayatına heyecan ve renk katar.güçsüz insan aşık olabilirmi ,ama her aşık hayat yolunda daha güçlüdür artık.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben hiç aşık olmadıgım için bilmiyorum ozaman :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o ne demek :)
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
valla aşkı falan bilmem ama motorsevdanızı öldürür bu bir gerçek
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
ask ıle evlılık farklı seyler arkadaslar .. sakın ha hataya dusmeyın :) asık oldugunuz kadın gezecegınız kadın baskadır evlenecegınız kadın baska.. (motor seven kızlar harıc.!!..)bu ayrımı ıyı yapın derım ben..

ask evlılıgı oldurur mu onu bılemem ama evlılık adamı oldurur o kesın yanı:)
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
TRADER' Alıntı:
ask ıle evlılık farklı seyler arkadaslar .. sakın ha hataya dusmeyın :) asık oldugunuz kadın gezecegınız kadın baskadır evlenecegınız kadın baska.. bu ayrımı ıyı yapın derım ben..

ask evlılıgı oldurur mu onu bılemem ama evlılık adamı oldurur o kesın yanı:)

cok beyegdigin, asik oldugun motor tipi vardir, ama uzun yola uygun degildir.. uzun yola giden bi motor da icine sinmeyecektir. ne yaparsin? ikisinin ozelliklerini bir arada bulunduran bir motor aramaz misin kendine? hah, bunu anlarsin simdi:queen: :rendeer:
evlenecegin kadin da, hem asik oldugun hem de dolasabilecegin bi kadin olsa??? iyi olmaz mi?
yok evlenilecek kadin, yok gezilecek kadin:D:D yapmayalim arkadaslar boyle komik ayrimlar...
kapiş?
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
cezerye' Alıntı:
cok beyegdigin, asik oldugun motor tipi vardir, ama uzun yola uygun degildir.. uzun yola giden bi motor da icine sinmeyecektir. ne yaparsin? ikisinin ozelliklerini bir arada bulunduran bir motor aramaz misin kendine? hah, bunu anlarsin simdi:queen: :rendeer:
evlenecegin kadin da, hem asik oldugun hem de dolasabilecegin bi kadin olsa??? iyi olmaz mi?
yok evlenilecek kadin, yok gezilecek kadin:D:D yapmayalim arkadaslar boyle komik ayrimlar...
kapiş?
cezerye oyle bır kadın varsa tabı kı en guzelı bu olur.. burda mutabıkız. selamlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
erkekler aşık olmaz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst