evlilik aşkı öldürümü?

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
116
sanırım bir müddet sonra aşk değilde o beraberliğinde yaşadığın huzur ön plana çıkıyor.
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
367
evlilik aşkı öldürmez ama kişisine göre değişir bu yalnız sargıntılar yaşanacağı kesin evlilik öyle sevgili olmak gibi elele kırlarda dolaşmak lay lay lom şarkı söylemek değil ki iş stresi geçim stresi ailelerin stresi yaşamla mücadele hepsi yalnız evlilik de var sevgiliyken bunları kimse düşünmez ki nasılsa annen evde yemegi hazırlamıştır ve nasılsa bana para kazanmıştır senin bunları düşünmene gerek olmaz ama evlenince ININININ!!! esas kız veya esas oğlan sen olursun.
ama insanın eşine aşık olması çok güzel bir duygu.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
bence evlilik aşkı öldürür. yerini sevgi alır. öyle kalbiniz atmaz onu görünce artık. hayecan biter yani. arada bir gördüğünüz kişiyle hep yanınızda olan kişinin heyecanı bir olmaz. bence her aşkın bi limiti vardır. belki 1 sene belki de 10 sene.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
bakarsın
beyenirsin
hoşlanırsın
seversin
aşık olursun
evlenirsin
aşık olursun
seversin
alışırsın
yaşlanırsın
:p
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
:queen: FLÖRT:queen:
:rendeer: EVLİLİK:rendeer:
:cherry: İLK YIL:cherry:
:) İKİNÇİSİ:)
:sunny: üçüncü yıl:sunny:
:silent: sonrası:silent:
:cat: boşanma:cat:
VE SONRASI
:queen: :queen: :flower: :flower: :flower: ::pulp:: ::pulp:: ::pulp:: ::biggrinn ::biggrinn ::blusssh: ::blusssh: ::blusssh: ::haapppy: ::haapppy: ::dalga:: ::dalga:: ::deliir:: ::deliir:: :flower: :flower: :thumleft: :thumleft: :flower: :flower: :flower: ::piloot:: ::piloot:: ::blusssh: ::blusssh: ::dalga:: ::deliir:: ::deliir:: ::deliir:: :flower: :flower: :flower:
TECRÜBE
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
öldürmez yani ben mayısta deer152 mi alınca onunla
ömür boyu tutku dolu bi aşk yaşayıp hiç bırakmamayı planlıorum :) :)
 
Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
108
aşk dediğiniz şeyin "son kullanma tarihi" vardır. Bu tarihten sonra kullanılan ürünler sizi bozar.
Evliliğin son kullanma tarihi yoktur, çünkü fason üretim Çin malıdır. Kullanma biçiminize, arızaları çözme yönteminize, dost ve arkadaşlardan oluşan servis hizmetlerine ve ŞANSINIZA göre bir günde de sonu gelebilir, uzun yıllar da kullanabilirsiniz...
 
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
600
öldürmez yani ben mayısta deer152 mi alınca onunla
ömür boyu tutku dolu bi aşk yaşayıp hiç bırakmamayı planlıorum

Dishy, bence senin aşkın fazla uzun sürmeyecek ! :)

Kendi aşkımdan biliyorum :cherry:
 
Katılım
25 Ocak 2006
Mesajlar
91
3 yıllık evli biri olarak, evlilik aşkı öldürür, sevgiyi çoğaltır (eğer geçim sıkıntısı, kaynana dırdırı, birbirni değiştirmeye çalışmaz, saygılı ve dürüst olursan) derim ben
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
31
derin' Alıntı:
Evlilik değil belki ama, evlilik ile birlikte gelen geçim sıkıntısı öldürür :mrgreen:
:cat: Derin Kardeş seninle aynı fikirdeyim ve buradan herkese söylüyorum:
EVLİLİK AŞKI ÖLDÜRMEZ tabiki geçim sıkıntısı yaralar.

Zaten Aşk nedirki????:silent: söyle düşünün bir motorsiklet almak için sipariş verdiniz. O na aşık oldunuz ve ya öyle zannettiniz. yeni motorsikletinize kavuşunca ya kadar aşıksınız. Peki ya kavuştuktan sonra ???? ilk aşkınız bitmiş ve aranızda sevgi den başka birşey kalmamıştır. Seversiniz, onun sorunlarıyla ilgilenirsiniz. Sizi yolda bıraksa bile bir şekilde onu evinize götürürsünüz. Motoru arıza yapınca Onu yolda bırakıp gidecek hiçbir motorcu tanımıyorum.
Değiştiririm diyenler olabilir, onlara da cevabım, ilk göz ağrısı bu sevda bitmez.:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :queen: :queen: :queen: :queen:
Hepinize saygılar.....::yanliss:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
esed' Alıntı:
:cat: Derin Kardeş seninle aynı fikirdeyim ve buradan herkese söylüyorum:
EVLİLİK AŞKI ÖLDÜRMEZ tabiki geçim sıkıntısı yaralar.

Zaten Aşk nedirki????:silent: söyle düşünün bir motorsiklet almak için sipariş verdiniz. O na aşık oldunuz ve ya öyle zannettiniz. yeni motorsikletinize kavuşunca ya kadar aşıksınız. Peki ya kavuştuktan sonra ???? ilk aşkınız bitmiş ve aranızda sevgi den başka birşey kalmamıştır. Seversiniz, onun sorunlarıyla ilgilenirsiniz. Sizi yolda bıraksa bile bir şekilde onu evinize götürürsünüz. Motoru arıza yapınca Onu yolda bırakıp gidecek hiçbir motorcu tanımıyorum.
Değiştiririm diyenler olabilir, onlara da cevabım, ilk göz ağrısı bu sevda bitmez.:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :queen: :queen: :queen: :queen:
Hepinize saygılar.....::yanliss:
Fuara git bakalım ne sevgililer var param olsa valla hiç gözünün yaşına bakmak
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
oooooooo yüzyılın geyiği burdaymışta ben kaçırmışım:p

bakalım görcez ilerde öldürüp öldürmediğini:queen:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
aşk zaten ölecektir, evlilik bahane. ama asıl sorun evlilik sevgiyi öldürür mü? sevgi emek ister (bkz. selvi boylum al yazmalım), evlendikten sonra "oh, kızı/oğlanı attım cebime. artık don fanila geğire geğire yaşayabilirim" derseniz o evlilik baştan bitmiş demektir.
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
31
dostdark' Alıntı:
Fuara git bakalım ne sevgililer var param olsa valla hiç gözünün yaşına bakmak

Kardeş sen Angelina Joli 'yi de görsen ne fayda. Peki Paranla Satın alabilirmisin Joli 'yi . Yetmezzz. Bazı durumlar da para da yetmez.
Sen o fuarda beyendiğin motoru aldığın zaman aşkının yerini sevgi alacaktır benim anlatmak isteğim de o. :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
nurkan' Alıntı:
3 yıllık evli biri olarak, evlilik aşkı öldürür, sevgiyi çoğaltır (eğer geçim sıkıntısı, kaynana dırdırı, birbirni değiştirmeye çalışmaz, saygılı ve dürüst olursan) derim ben
arkadaşım dooru söylüyo walla aşkı öldürüyo ama sevgiyi katlıyo yani evlenmeden önce ayrılsa evlendikten soora ayrılmak kadar sarsmaz insanı bide çocuk varsa o apayrı bi topic olur çünkü sevgilerin hepsinin toplanıp kaydığı tek yöndür o (bunu ancak çocuk sahibi olanlar anlar):rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst