Evlenme teklifi icin yaratici fikir araniyor :)

Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Evet...Bekar kalmandan belli zaten Bakımsız tarzan seni....

Bu gidişle evde kalıcan..... Zaten kalmışın.....:queen::queen:

imzama bak imzama.hem elimi sallasam ellisi.şu an hiçte evlenmemi gerektirecek bi durum yoq.ruslarla,moldovanlarla yaşıyom,hatırlatayım :bounce::bounce::bounce:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Konuyu sapitmayin :p Yoktum iki gundur cali$iyordum yine aaaiii sesleri edalariyla. Herkese tek tek bi$iler yazicam ama vaktim yok yine. Saolun varolun. Daha teklif etmedim, bu hafta degil onumuzdeki haftasonuna kadar vaktim var. Ben du$unmeye ve calismaya devam edeyim en iyisi :)
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
toprağam burası konu disi,her bulduğumuz topicte acımadan geyik yaparız.:p
 
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
266
benden sana bir tavsiye işe yarayabilir de romantik bir yemeğe çıkın yemeğin ortasında şöyle başla , seni yıldızlara benzetiyorum.. onlar kadar güzel eşsiz benzersizsin aranızda sadece bir fark var onlar milyonlarca ama sen bir tanesin ardından da benimle evlenirmisin :mrgreen: nasılım? :bounce:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
benden sana bir tavsiye işe yarayabilir de romantik bir yemeğe çıkın yemeğin ortasında şöyle başla , seni yıldızlara benzetiyorum.. onlar kadar güzel eşsiz benzersizsin aranızda sadece bir fark var onlar milyonlarca ama sen bir tanesin ardından da benimle evlenirmisin :mrgreen: nasılım? :bounce:

Supersin :cherry: ama bu fikir degil, kuracagim cumleleri ben hallederim, muhim olan giri$ ve geli$me kismi hocam :)
 
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
266
girişi böyle yapacaksın Senden bir çocuğum olsun istiyorum.. Gelişme: gözleri senin gibi baksın görenlerin içini yaksın fln :mrgreen: :queen: iyimi bu ? :p
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
51
lucas nasıl teklif edersen et.ben avatarına bayılıyorum çok cicisiniz ve çok yakışıyosunuz birbirinize ömür boyu mutluluklar şimdiden:rendeer:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
lucas nasıl teklif edersen et.ben avatarına bayılıyorum çok cicisiniz ve çok yakışıyosunuz birbirinize ömür boyu mutluluklar şimdiden:rendeer:

Cok te$ekkur ederim.. Allah hepimizi daima mutlu etsin :)
Not : Bu arada ne yapacagim netle$ti.. Dedigim gibi kontrol altinda oldugum icin aciklayamayacagim buradan.. Ama buyuk gunden sonra hepinizle payla$icam..Yardimlariniz ve iyi dilekleriniz icin cok saolun Mt ailesi :)
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
165
abi ettiğin anı videoya alda yani arkın fln alsın daha güzel olur bizde o anki senin yaptığın yada yapacaklarını görelim daha iyi olurr :)
 
Katılım
31 Eki 2006
Mesajlar
602
Abartıyo mu millet nedir :) önemli olan nedir , şatafatlı bi ortamda romantik sözler söylemek mi , yoksa söylediğiniz herşeyin kalpten gelmesimi.
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
51
Cok te$ekkur ederim.. Allah hepimizi daima mutlu etsin :)
Not : Bu arada ne yapacagim netle$ti.. Dedigim gibi kontrol altinda oldugum icin aciklayamayacagim buradan.. Ama buyuk gunden sonra hepinizle payla$icam..Yardimlariniz ve iyi dilekleriniz icin cok saolun Mt ailesi :)

lucasss merakla bekliyorum hadi gelsin büyük gün şeker çiftin mutlu anını bilmek hakkımız artık bu kadar uuraştıktan sonra di mi ama:)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Abartıyo mu millet nedir :) önemli olan nedir , şatafatlı bi ortamda romantik sözler söylemek mi , yoksa söylediğiniz herşeyin kalpten gelmesimi.

Maksat $atafatli bir ortam yaratmaktan ziyade, unutulmayacak birgun ya$amak ve en onemlisi ya$atmak..

lucasss merakla bekliyorum hadi gelsin büyük gün şeker çiftin mutlu anını bilmek hakkımız artık bu kadar uuraştıktan sonra di mi ama:)
az kaldi az :) 25 kere az :p
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
138
Madem yalovadasın bak şimdi.Yenge alınır bursaya getirilir.gezme bahanesi ile.Teleferiğe bindirilir.Daha ilk istasyona gelmeden teleferik durur havada.Orda havada teklifini yaparsın.Sana topu topu 500 ytl ye patlar.makinistlere,biletçilere falan bahşiş dağıtacaksın ki kimseyi almasın sizden başka oraya.kabul ederse ne ala eğer etmesse alttaki kapağı açar yengeyi aşşağı sallandırırsın.genemi etmedi sal gitsin aşşağı:queen::queen:
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
Madem yalovadasın bak şimdi.Yenge alınır bursaya getirilir.gezme bahanesi ile.Teleferiğe bindirilir.Daha ilk istasyona gelmeden teleferik durur havada.Orda havada teklifini yaparsın.Sana topu topu 500 ytl ye patlar.makinistlere,biletçilere falan bahşiş dağıtacaksın ki kimseyi almasın sizden başka oraya.kabul ederse ne ala eğer etmesse alttaki kapağı açar yengeyi aşşağı sallandırırsın.genemi etmedi sal gitsin aşşağı:queen::queen:

Kafasına silah dayamak daha masrafsız olur o zaman :p
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
165
Abartıyo mu millet nedir :) önemli olan nedir , şatafatlı bi ortamda romantik sözler söylemek mi , yoksa söylediğiniz herşeyin kalpten gelmesimi.

saştafatlı olupta kalpten gelmez gibi sölüyosun...önemli olan o anı unutmamak unutturmamak zaten kalpten gelmese neden evlensşn deme yani
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
ooooooooooov bi anımı anlatayım belki sana da ilham kaynağı olur
ipek adında bir kız var aşığım kendisine bigün bulştuk adaya gidiyoruz arkadaşça dedim bi dakka dururmusun ben vc ye gidiom çıkttım kaptan köşküne kaptana 100lira vredim kaptım mikrofonu ipeğin üstünde beyaz bi mini var üstündede pembe straplezmi straptez mi ondan var mikrofondan " beyaz minili pembe bodyli melek kılıklı insan sendenhoşlanıyorum ve sana güzel bi teklif icin yanına geliyorum bekle beni" elimde gülle aşağı iniyorum bakıyorum ağlıo ve vapurdaki 21613216541321654641316 kişinin önünde benimle birlikte olurmusun diyorum ve ateşli bir öpüüüçükle olur yanıtını alıyorum vapur bizi alkışlıo tbiki ve çıkmaya başlıyruz........... sonra ayrıldık :pale:

Abi bu süpermişte ayrılmanıza üzüldüm..
Ama bunu kullanıcam emin ol :wiinkk:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
lucas bunu senin teklifinle ilgili yazmıyorum bilesin :)
ilgili şahıs alınır, daha önceden ayarlanmış balık restoranına götürülür, balıklar sipariş edilir, servisten önce şefimiz ilgili şahsın balığının içine alyansı koyar,
eğer şanssızsan balıklar yenmekte iken ilgili şahıs alyansı bulur ve evlenme teklif edilir.
yok şanslıysan ve alyans ilgili şahsın boğazına kaçıp ani bir ebediyete intikale yol açarsa sanki kıl payı kazadan kurtulmuşçasına ohhh der, alnındaki teri siler ve mutlu bi hayata doğru yol alınır :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst