- Katılım
- 14 Ocak 2006
- Mesajlar
- 110
- Konu Yazar
- #1
evet arkadaşlarım sağ ayak bileğimde ezilme bikaç küçük sıyrık motorumdada bikaç tecrübe kırışığı ile atlattık ama arabanın tepkisi seni görmedim oldu cıldırdım ama insan gibi konuşup özür filan diledi cocuğu eş filan vardı oldu artık neyse diyip geçtim ama motoruma en az kendim kadar üzülüyorum ya daha alalı dört gün oldu ve bi araba yüzünden kaza yaptım tek kendimi avuttugum yön ise asfalt tadına bakmadan motorcu olunmaz sözü bu haberide siz motorcu arkadaş ve abilerimle paylaşmak istedim kazalardan nefret ediyorum yaa
r: