evet iki senelik çaylak olarak aranızdayım:D

Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
2
arkadaslar selam.ben yenı uye oldum ve yenı bı motorsıklet kullacısıyım .2 senedır kullanıyorm.
Tecrübeli olan arkadaşlardan bi isteğim var!!! ben 7 mılyar a kadar bı makıne almak istiyorm kendime ve sizin tavsiyelerinizi duymak istiyorm....
ben uzun zamandır su hyosung 250rr a takıldım kaldım ve bununla ilgili bilginiz varsada yazarsanı çok mutlu olurum.....elbette arastırdım ama bıre bır kullacıların söyledıklerı daha etkılı olur..
ve birde BEN NE ZAMAN Bİ RACE KULLANICAM YAAAAAAA:salut: :D
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
hoşgeldı aramıza arkadaşim binecek olan sensın hangısı uygunsa onu al derim yoksa kafan karişir işin içinden cıkamassın
 
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
2
yok kfaf karısması değilde sonuçta insanların tecrubelerı var ve memnuniyetlerı memnuniyetsizlikleri var..sonuçta para verıp bisey alacaksak tecrubelerden faydalanmak lazım. yoksa ben bu alete saten asık oldm..250 gt

ayrıca gerekırse race de yaparıs;)

hoşgeldin:rendeer:.boşver race kullanma(race yapmayacaksan)

bu arada race kullanmayayım ne kullanayım.enduromu diyosn? demır
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
sorma gercekten bu konularda dıkkat edıyorum renkler zevkler farklı
tek tavsıyem
tutulan model olsun yedek parca ve servis garantısı olsun buna dıkkat et

PS:Çin mallarının fıyatları hızlı düşüyor eger sıfır alacaksan bilgine onun için marka tercihi birinci sırada olsun
 
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
2
sorma gercekten bu konularda dıkkat edıyorum renkler zevkler farklı
tek tavsıyem
tutulan model olsun yedek parca ve servis garantısı olsun buna dıkkat et

PS:Çin mallarının fıyatları hızlı düşüyor eger sıfır alacaksan bilgine onun için marka tercihi birinci sırada olsun

evet su anki motorum çin zaten ama masallah tık yok ıkıncı senesı..
ama marka olması cok onemlı ama bi kere tutuldunmuda hic bisie gormuyo gozu insanan.yanı su resımdekı alet benım olsa baska bisi istemem( yanı ısterımde daha sonra hep ole oluyo:D )
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
evet su anki motorum çin zaten ama masallah tık yok ıkıncı senesı..
ama marka olması cok onemlı ama bi kere tutuldunmuda hic bisie gormuyo gozu insanan.yanı su resımdekı alet benım olsa baska bisi istemem( yanı ısterımde daha sonra hep ole oluyo:D )

O zaman hic düsünme üstündeki sen olacaksın ben yada başkası degil;)
eger taktıysan başka sey gozun gormez zaten
Hayırlısı olsun şimdiden
 
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
2
ınsallah su an maddı bıraz sıkıntı var umarım yakında olur.:D
oooof off...
sımdıden sana tesekkurler neveragaın
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Kardeşim hoşşgeldin ; alacaksan HYosung GT 250R al :) o fiyata çok temiizlerini bulabilirsin :)
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
dostum cevap biraz geç olacak ama.
Race kullanma=çünkü raceye binen kendini race yapıyor hissine kaptırıyor ister istemez.ve hızdan olanları hep görüyoruz.allah korusun.
önce nasıl bir yaşantın oldugunu yorumla,işe gitmelikmi,gerektiğinde eşyada taşımalıkmı,yani amaca uygun bir model seç.
naked al desem,kendim bindiğim için sanırsın
sen naked al
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
45
kardeş sana kavasaki ninja veriim yeşil 6.250 e bırakıcam 98 model ben 260 buldum istanbulda sende bulrsun
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Aramızaa Hoşgeldın Kardessss Hayırlı ugurlu olsun Katılımcı olman dileğiyle
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst