- Katılım
- 6 Ağu 2007
- Mesajlar
- 2
- Konu Yazar
- #1
arkadaslar selam.ben yenı uye oldum ve yenı bı motorsıklet kullacısıyım .2 senedır kullanıyorm.
Tecrübeli olan arkadaşlardan bi isteğim var!!! ben 7 mılyar a kadar bı makıne almak istiyorm kendime ve sizin tavsiyelerinizi duymak istiyorm....
ben uzun zamandır su hyosung 250rr a takıldım kaldım ve bununla ilgili bilginiz varsada yazarsanı çok mutlu olurum.....elbette arastırdım ama bıre bır kullacıların söyledıklerı daha etkılı olur..
ve birde BEN NE ZAMAN Bİ RACE KULLANICAM YAAAAAAA:salut:
Tecrübeli olan arkadaşlardan bi isteğim var!!! ben 7 mılyar a kadar bı makıne almak istiyorm kendime ve sizin tavsiyelerinizi duymak istiyorm....
ben uzun zamandır su hyosung 250rr a takıldım kaldım ve bununla ilgili bilginiz varsada yazarsanı çok mutlu olurum.....elbette arastırdım ama bıre bır kullacıların söyledıklerı daha etkılı olur..
ve birde BEN NE ZAMAN Bİ RACE KULLANICAM YAAAAAAA:salut: