Zıpır hayırlısı olsun.. eski keewayci dostum

kazasız belasız insallah...
bende aslında naked cok seviyorum keewayin üstüne Hyo250 Comet alayımmı diye kafa patlattım cok.. sonra sana ve diger kullanıcılara baktımda ilerde kısa surede bu comette bana yetmiycek degistirmek istiyocektim.. o yuzden biraz daha bekleyip seneye yaza Kawa Z750 alıcam insallah...
naked larda cok basarılı bu Fz6 gercekten.. harika duruyor, tekrar kazasız belasız... :

ha bu arada hafta sonu bagdatta 8-9 motorlu gordum ve hepsi Fz6 ile dolasıyolardı.. cok dikkat cektiler.. bi yerlerden bul bu grubu ve katıl.. bizlerden degillerdi
keyifli surusler dostum, bye.