evet ben de fazerlandım işte yeni kızım!!!!

Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
arkadaşım motorun süper ne diyim fz6 daha ne olsun kasasız belasız kullanırsın işallah,nazarda deymesin motoruna:) keyifli sürüşler
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
maşAllah diyelim kazasız belasız kullanman dileğiyle.
çok kaslı bir motormuş fiyatıda fena değil ne kadar yakıyor acaba.
akira sana bu motordan alalım kardeş
bizim tarlalarıda sen sürersin benzin parası çıkar :queen:
 
Katılım
18 May 2005
Mesajlar
178
çok güsel gsr ile bunun arasında seçim yapmam lazım offf önümüzdeki sezon artık
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
313
Bu adamı Hyosung başlığına almayın artık!(Kıskancım biraz)
Tabii haklı Hyosung'a koruma demiri takamayınca başka çaresi kalmadı çocuğun!
Şaka bi yana güzel günlerde kazasız belasız kullanman dileğiyle.
Bu arada kaça verdin cometini?
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arakdasım hayırlı olsun.darısı benimde başıma.bedeki keeway in bile cantalarını camını falan soktum biraz olsun naked a benzesin diye.
kazasız belasız bin inşallah
 
Katılım
12 Tem 2004
Mesajlar
170
Zıpır hayırlısı olsun.. eski keewayci dostum :) kazasız belasız insallah...

bende aslında naked cok seviyorum keewayin üstüne Hyo250 Comet alayımmı diye kafa patlattım cok.. sonra sana ve diger kullanıcılara baktımda ilerde kısa surede bu comette bana yetmiycek degistirmek istiyocektim.. o yuzden biraz daha bekleyip seneye yaza Kawa Z750 alıcam insallah...

naked larda cok basarılı bu Fz6 gercekten.. harika duruyor, tekrar kazasız belasız... ::)
ha bu arada hafta sonu bagdatta 8-9 motorlu gordum ve hepsi Fz6 ile dolasıyolardı.. cok dikkat cektiler.. bi yerlerden bul bu grubu ve katıl.. bizlerden degillerdi

keyifli surusler dostum, bye.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
zıpır hayırlı olsun, kazasız belasız inşallah.........
olacaksa da bir sonraki motorum bu olacak diyordum kendi kendime hep,
seninle aynı yoldan ilerliyoruz gib gördüm kendimi, bende de gt 250 var
şu an.........
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
464
hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle..rüzgarın bol olsun...


ufağının ybr 125 de ben düşünüyorum...ahhh ahhhh:salut: :salut: :salut:
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
336
valla arkadaaşlar hepinize çok teşekkürler alışıyım bütün sorularınıza cevap vercem inşallah
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
74
allah için yakışıklı motor hayırlı uğurlu olsun kardeşim güle güle kullan :cat:
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
834
mrb herkese zıpır hayırlı olsun dostum güzel motor gerçekten
Allah kazasız belasız günlerde kullanmanı nasip eylesin..
bende ilerde senin gibi olacam gibi çünkü ben de her dakka yeni ve daha da büyük motor alırım gibime geliyooo
en son ibresi kaç gösteriyo:
kaç cc
şimdi sen demişsin ya bu son sen 2 ay içinde bunu da değiştirirsin merak etme
seni tatmin etmez bu motor:queen:
herkese iyi günler BYE
 
Katılım
6 Ağu 2004
Mesajlar
48
Çok güzel alet.. Güle güle kullan...

İçin rahat olsun sağdaki soldaki kızları keserken :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst