evet ben de fazerlandım işte yeni kızım!!!!

Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
336
çok detaylı ve uzun araştırmalım sonucu bende fazercı oldum...
naked hastası olduum için hiç düşünmeden mavi FZ6 yı aldım süleyman memnun abimden harbi çok fena makina gazı açtınmı uçuyo sanki valla ben rodajda olduum için 5-6000 deviri geçmedim hiç artık benide aranıza alırsınız artık fazercı kardeşler:p
işte resimler...........................
aklımdayken alır almaz koruma demiri ve tankpad taktırdım...









 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
kardeş hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle

ha bu arada hyosung duruyormu? sattınmı?
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
valla en sonunda bunuda aldın ...bunu ne zaman satacan ve sırada ne var...
hayırlı olsun :rendeer:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Hayırlı olsun. Naked motor bir başka duruyor. Genelde rüzgar nedeniyle pek tercih edilmiyor ama duruşu nedeniyle bile tercih edilebilir.
 
Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
Hayırlı olsun.Yalnız bence en kısa zamanda profilinde ki motosikleti kısmına FZ'yı da yazmalısın.:)
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
180
hayırlı olsun hoca... kazasız belasız gunlerde kullanman dılıgıyle..
Allah tekerını duz bastırsın
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Hayırlı olsun. En güzel fazer tipi.

Ne kadara maloldu ? koruma demiri ne kadar tuttu ?
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
336
hyosungu sattım koruma demiri 100euro motor 14300ytl ruhsat falan dahil
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
iyi günlerde kullanman dileğiyle.naked makina bir başka ciğeri kaç para görünüyor.
 
Katılım
28 Eki 2005
Mesajlar
88
walla dostum bu ne hız öncelikle hayırlı uğurlu olsun allah kaza belaa vermesin..:rendeer:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hay maşallah
hayırlı olsun,kazasız belasız güzel günlerde kullanman dileğiyle:cat:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Zipir FZ6 hayırlı olsun aramıza hoşgeldin :cat:
Fazer cok guzel bir motor rodajına dikkat et fazla zorlama
98ps oldugunu unutma alışana kadar dikkatli ol
Ben de naked hastasıyım FZ6 ile fazer arasında cok kararsız kalmıştım ama naked almadım. Yüksek sürratlerde nakedin nasıl bir tepki verdiğini çok merak ediyorum. Bi tur verseneee :queen:
Naked versiyonda sunulan en güzel rengi almıssın nazar deymesin :) Alır almaz givi koruma demiri takarak iyi yapmışsın.


Naked motora neler yapılabilinir ufak bir ip ucu :)
poly02.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
115
hayırlı ugurlu olsun çok super bi motor walla aşık oldum kazasız belasız gunlerde kullanmanı dilerim :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst