Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
ben fazer hastasıyım ama bu da çok hoşmuş
ben grenajsız diye pek bakmamıştım bile buna, güzelmiş gerçekten göstergeler ayrı bi hava katmış açıkta olunca :cherry:
hayırlı olsun :rendeer:
Hayırlı olsun, kazasız-belasız güle güle kullanın. FZ6 Fazer benim de çok beğendiğim, ama çeşitli sorumluluklar yüzünden almadığım bir model. Küçük motorlarla idare edeceğiz artık!
Beldeyama sitesinde sizinki Yamaha FZ6 olarak gözüküyor. Fazer modeli değil. Siteye göre Fazer aşağıdaki. Yoksa "FZ" fazer'in mi kısaltması acaba?
sonunda aldın yani? daytanoda çok ciğere bakar gibiydin zaten ben alacağına emindim ama benim sandığımdan daha kısa sürede hallettin işi
güle güle kullan kazasız belasız