evet ben de fazerlandım işte yeni kızım!!!!

Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Hayırlı olsun da ben bi tane almadan sen 3üncüyü değiştiriosun heralde :) Güle güle kullan kardeş...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
3 günde bir açılan yeni başlıkları görür gibi oluyorum.

Motoruma zırt taktım nasıl olmuş.

Bırt taktım nasıl olmuş

zırtı söktüm nasıl olmuş

bırtı zırtın yerine taktım nasıl olmuş

motorumu satıyorum

hayabusa aldım nasıl
.
.
.


Not: telefonla konuşurken babama bu motordan bahsettim (benimki knock-out oldu ya) bundan alsak nasıl olur dedim. 98 beygirmiş.

"Tarla mı süreceğiz naapcan onu" dedi:queen:
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Hayırlı olsun zipir.Güle güle kullan.Hoş motosiklet doğrusu...:cat:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
hayırlı olsun. kısa zaman içinde ne kadar çok motor değiştirdin :)

kazasız inşallah
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
201
ben fazer hastasıyım ama bu da çok hoşmuş
ben grenajsız diye pek bakmamıştım bile buna, güzelmiş gerçekten göstergeler ayrı bi hava katmış açıkta olunca :cherry:
hayırlı olsun :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
hayırlı olsun naked kardeş güle güle kullan rüzgarın bol olsun:cat:
 
Katılım
23 Ağu 2005
Mesajlar
269
Hayırlı olsun...

Hayırlı olsun, kazasız-belasız güle güle kullanın. FZ6 Fazer benim de çok beğendiğim, ama çeşitli sorumluluklar yüzünden almadığım bir model. Küçük motorlarla idare edeceğiz artık!

Beldeyama sitesinde sizinki Yamaha FZ6 olarak gözüküyor. Fazer modeli değil. Siteye göre Fazer aşağıdaki. Yoksa "FZ" fazer'in mi kısaltması acaba?

Saygı ve sevgiler.
Ekli dosyayı görüntüle 1479
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
267
Dostum süüpppeeeeerrrr,allah nazarlardan saklasın,kem gözlere şiş.kazasız belesız,kayifle kullanmanı dilerim:cat:
 
Katılım
17 Ocak 2005
Mesajlar
38
sonunda aldın yani? daytanoda çok ciğere bakar gibiydin zaten ben alacağına emindim ama benim sandığımdan daha kısa sürede hallettin işi :D
güle güle kullan kazasız belasız
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
hayırlı uğurlu olsun kardeş kazasız belasız binersin inş ama bu tarz bi motor için biraz pahalı geldi bana fiatı
 
Katılım
13 Ara 2005
Mesajlar
448
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun arkadaşım allah kaza bela vermesin güzel makine.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst