- Katılım
- 11 Eki 2005
- Mesajlar
- 4,387
- Konu Yazar
- #41
Tessekurler sevgili dostlar
Gercekten mukemmel bir motor ve bir o kadarda guclu ve ilgi cekici. Bugun ustasina goturdum bir kac ufak bakim icin. Garaja girdikten 5 dk sonra arkama bakmam ile bir tribun olustugunu fark ettim , hatta biri aralarinda aynen soyle diyordu . "Abi bu ducatti biz bunu suremeyiz yaa":mrgreen:
Uzun zaman japon naked motor kullandim ama inanin dunyalar kadar fark var. Italyanlar motor teknolojisinde cok ilerde. Motordaki guc aktarimi o kadar kuvvetliki hic bir japonda boyle tork gormemistim. Hangi devir veya vites olursa olsun gaza asilmam ile ilk once bir patinaj cekiyor ardindan zipkin gibi firliyor.Hafta sonu ilk yol denememizi yapacaz kismet ise. Bostanci sahil yolunda gorusmek uzere
Gercekten mukemmel bir motor ve bir o kadarda guclu ve ilgi cekici. Bugun ustasina goturdum bir kac ufak bakim icin. Garaja girdikten 5 dk sonra arkama bakmam ile bir tribun olustugunu fark ettim , hatta biri aralarinda aynen soyle diyordu . "Abi bu ducatti biz bunu suremeyiz yaa":mrgreen:
Uzun zaman japon naked motor kullandim ama inanin dunyalar kadar fark var. Italyanlar motor teknolojisinde cok ilerde. Motordaki guc aktarimi o kadar kuvvetliki hic bir japonda boyle tork gormemistim. Hangi devir veya vites olursa olsun gaza asilmam ile ilk once bir patinaj cekiyor ardindan zipkin gibi firliyor.Hafta sonu ilk yol denememizi yapacaz kismet ise. Bostanci sahil yolunda gorusmek uzere