- Katılım
- 11 Eki 2005
- Mesajlar
- 4,387
- Konu Yazar
- #1
Baslik biraz madde bagimlisinin durumu kabullenmesi gibi gozuksede bence "bagimlilik" kelimesi iki durumda da gayet guclu. Senelerdir bindigim sayisiz motorlarim ile bu bagimliligi hep percinledim ,ama Istanbula donusumde ailemin "ne gerek var koca motoru antalyadan buraya getirmeye sat gitsin" diye iknaa etmesi yuzunden , satmistim
r: Kendime otomobil aldim ,ama bir sene ben arabaya , araba bana bakti otoparkta.
Biniyorum, tatsiz tutsuz hastane yemegi gibi bitse de gitsek hislerinde aci cekiyorum. O tum yanimdan gecen motorlara imrenerek bakiyorum, Yeter dedim kendi kendime, aci cekecegine durumu kabullen ve al bir motor ve sizlanmayi kes.
Madem dedim aliyorum o zaman bir naked motor tutkunu olarak alacagim en iyi motoru aliyim dedim. Yeni motorlari zaten pek sevmiyorum ,cunku anahtari elime alip ugrasamaz isem motordan zevk alamam. Tamir etmek ayri bir zevk.
Iste huzurlarinizda bir seneden sonra yeni motorum Ducati Monster 900 S. 900 cc L motor benzin deposu dahil olmak uzere tum govde karbondan imal edilmis korkunc bir tork makinasi. Sesi insanin icini titretiyor, gazi verdigimde hisetiklerimi genelikle ucak havalanirken hissetiklerim ile ayni.
Iste huzurlarinizda bir seneden sonra yeni motorum Ducati Monster 900 S. 900 cc L motor benzin deposu dahil olmak uzere tum govde karbondan imal edilmis korkunc bir tork makinasi. Sesi insanin icini titretiyor, gazi verdigimde hisetiklerimi genelikle ucak havalanirken hissetiklerim ile ayni.