Evet ben bir motosiklet bagimlisiyim:)

Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
dostum gs500'den terfin güzel olmuş. Allah kaza bela vermesin bu canavarın tadını gönlünce çıkar. :rendeer:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
süpsüper :) o garaja o motor yakışır.. HayırLı oLsunnn:)
bu arada pLaka süper :)
üçgen katLayan bi arkadaş vardı o geldi akLıma :)
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
way be motora bak ne harika bi alet duruşu bile bi efsane

hayırlı olsun allah kaza bela vermesin tekerin düz bassın
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hayırlı olsun David'cim.. Kazasız belasız kullan.. :rendeer:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Tessekurler herkeze tek tek:)


Evet foto sahibinden comdan alindi daha kendim resim cekemedim.
 
Katılım
26 Ağu 2006
Mesajlar
335
hayırlı olsun kazasız belasız ama ben arabayı merak ettim yazık ne marka modeldi :salut:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Tessekurler herkeze tek tek:)


Evet foto sahibinden comdan alindi daha kendim resim cekemedim.

En kısa sürede foto'ları bekliyoruz::miiz1::

Bu arada sırf meraktan soruyorum ilerde parça lazım olurda ne yapmayı düşünüyorsun.

Aldıgım duyumlara göre f-16 ile ducati'nin parça fiyatları arasında pek fark yokmuş:p
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Arabam Toyota Corona :) Halen garajda yatiyo 3 haftadir da bindigim yok zaten. Akusu bosalmasin diye bir turlayip geri koyuyorum.Sanirim eger onu bir gun satarsam ilana "motor sevdasi yuzunden hic kullanmak nasip olmadi yazacam":mrgreen:

Ducati nin parcalari aslinda hicte o kadar pahali sayilmaz ama italyada cok yakin motorcu arkadaslarim var parca ihtiyacinda rahatlikla kendilerinden isteyebilirim. Kendimde isim geregi yurt disinda bir cok toplanti ve is seyahatlarina katildigimdan bulundugum ulkeden de temin edebilirim.

Su anda egzozlari yapiliyor bitisin bol resim ve video ile sizi besleyecem:mrgreen:

Bu arada en yakin gezi ne zaman bilmiyorum ama katilip sahsen gorme sansina da erisirsiniz umarim.
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Abi hayırlı olsun.Kazasız, sorunsuzca kullanırsın inşallah.Saygılarımla.:bounce:
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
itiraf edıyorum kı bende bagımlıyım..:queen:gecen sene sabahları daha yataktayken ınsallah hava guneslı olur dıye kalkardım..busene havaya bakmıyorum artık:queen:ergünn üsütündeyım.gecen yıl arabamı sattım ve hıc aramadımm.
bırdaha hıc ayrılmamam dılegıyle..tekerın duz bassın:cat:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Enfes bir naked, gerçek bir naked hastası...

Güzel günlerde binin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst