Arabam Toyota Corona

Halen garajda yatiyo 3 haftadir da bindigim yok zaten. Akusu bosalmasin diye bir turlayip geri koyuyorum.Sanirim eger onu bir gun satarsam ilana "motor sevdasi yuzunden hic kullanmak nasip olmadi yazacam":mrgreen:
Ducati nin parcalari aslinda hicte o kadar pahali sayilmaz ama italyada cok yakin motorcu arkadaslarim var parca ihtiyacinda rahatlikla kendilerinden isteyebilirim. Kendimde isim geregi yurt disinda bir cok toplanti ve is seyahatlarina katildigimdan bulundugum ulkeden de temin edebilirim.
Su anda egzozlari yapiliyor bitisin bol resim ve video ile sizi besleyecem:mrgreen:
Bu arada en yakin gezi ne zaman bilmiyorum ama katilip sahsen gorme sansina da erisirsiniz umarim.