Eveet yeni ufaklık.. :))))

Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Selam beyler.

CBF150'imle 20.000 km lik maceramızı birkaç gün önce noktaladık. Hiç sorun çıkartmadı hiç üzmedi ama, Sıkıldım artık, değişiklik arıyordum, eh durumlar da müsait değil, küçük CC ye kalacağız gibiydi yine.

Eski kasa CBR'a para yetiyordu ve CBF'e, sonra durdum dedim ki "lan şu YBR'yide bi deneyeh!"

Birkaç arayışa giriştim, 5-6 motor baktım, aradığımı bulamadım. ı ıh olmamış, olmaz, çizik, km yüksek, motordan ses var.

Sonunda bi tane buldum dün, ilanda resim bile yoktu, aradım adamı görüşek dedim olur dedi.

Motora bakmaya gittim, pof diye bi ses geldi motoru gelince, arkama baktım, dötüm düşmüş ! :p

Yürü dedim notere ! :pl: :sunny:

Motoru oldukça beğendim, arka çantası ve depo kılıfıyla geldiği de ayrı bi iyi oldu tabi.

Öyle aceleyle resimlerini çektik atalım dedik, henüz hiç yıkayamadım bile. inşallah beğenilir, hoşçakalın efem. ! :)

Not: Şu ufaklığı iyice bi öğreneyim, CBF YBR kıyaslama yazısı yazacağım kararsız insanlar için.

1039524_574777722544000_1671428873_o.jpg


1053186_574777815877324_1522541035_o.jpg


1053373_574777802543992_269583446_o.jpg


1049288_574777885877317_1106657896_o.jpg


1040403_574777955877310_805871405_o.jpg


1009432_574777945877311_958391206_o.jpg


1026038_574778102543962_1154769425_o.jpg


1047974_574778145877291_6725920_o.jpg


1040790_574778125877293_47380483_o.jpg
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Hayirli olsun. Bende bu modeli surucu kursunda kullandim. Kendi motorumdan sonra (tvs apache) Mercedes konforu yasadim.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
Gerçekten çok temizmiş motor. Güle güle kullanın, kazasız belasız.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Allah kaza bela vermesın.. biz arasak böle temiz motor bulamayız denk qelmiş :) Maşallah.
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Hayirli ugurlu olsun dusuk cc deki en saglam motosiklet bence Allah kaza bela gostermesin
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Maşallah rengi çok güzel. Kazasız belasız kullanman dileği ile.
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Hepinize çok teşekür ederim. Kazasız belasız sürüşler hepimize :rendeer:
 
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
582
Millet ybr alıyor ben halen kuba :(( Allah kazasız belasız sürüşler nasip eylesin.. Tekeriniz düz bassın :)
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
hayırlı olsun cbf 150 den sonra bunun performansı sizi memnun etmicek görüşündeyim
 
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
62
Hayırlı olsun yeni motorun. Km düşük ve rengi de güzelmiş. Kazasız belasız binmek nasip olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst