Eveet yeni ufaklık.. :))))

Katılım
7 Mar 2012
Mesajlar
95
hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız kullanın inşallah Allah banada nasip eder inşallah.
 
Katılım
17 Şub 2011
Mesajlar
218
Hayırlı uğurlu olsun... YBR güzeldir ama bir noktadan sonra küçük gelecek :D

Ya bu depodaki kılıf deponun güneşte ısınmasını engelliyormu? Motor güneşte kalınca depodaki benzin kaynıyo uçuyor resmen ne yapıcaz buna ?
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Cbf 150 kullanmadım bilmiyorum ama bu motosiklete 1 kere bindim tek kelimeyle "taksi" gibi :D O kadar sakin sessiz sarsıntısız çalışıyor ki.Nasıl rahat bi motosiklet.Biraz ağır çekim gidiyor yalnız :D Yol müsait değildi ama 3 4 dakika basıp 80de filan gazı kestim.Sanırım 100 anca yapıyor...Hayırlı olsun sevimli motor :)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
poff diye düşen şeyi yerine koymadan motorun selesine oturmaya çalışmadın inşallah?? hayır zorlanırdın da...:pl:

güle güle kazasız belasız kulan inşallah...bu arada depo kılıfınıda çıkarıp kontrol etmen gerekirdi ama sanırım yapmışsındır...
 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst