Cbf 150 kullanmadım bilmiyorum ama bu motosiklete 1 kere bindim tek kelimeyle "taksi" gibi

O kadar sakin sessiz sarsıntısız çalışıyor ki.Nasıl rahat bi motosiklet.Biraz ağır çekim gidiyor yalnız

Yol müsait değildi ama 3 4 dakika basıp 80de filan gazı kestim.Sanırım 100 anca yapıyor...Hayırlı olsun sevimli motor
