#EvdeKal sürecinde evde kalırdığınız zamanları nasıl değerlendiriyorsunuz?

Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
çalıştığı yer ücretli yada ücretsiz izin verenler.
evde kaldığı süre boyunca bu boş geçen zamanlarını ne yaparak değerlendiriyor.

nekşfliş mi izliyorsunuz. filim sitelerinden filim mi izliyorsunuz.
yoksa benim gibi animeci iseniz anime mi izliyorsunuz.

ben anime kovalarken arkadaşın iş var after effects öğren demesiyle 3 günlük derslerden sonra iş alıp yapmaya başladım.

program öğrenmek daha bi iyi geldi bana. en azından hiç kullanmadığım programı öğrenmiş oldum sayesinde.
10 yıldan fazladır adobe photoshop ve illustrator kullanıyorum. 5 senedirde premiere pro kullandığımı varsayarsak
after effects öğrenmek baya kolay oldu.

peki ya siz napıyorsunuz?
izleyici misiniz?
öğrenici misiniz?
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
açılış,kahvaltı,1 bölüm dizi izleme,kahve demleme,spor hareketleri mekik şınav bisiklet,tekrar dizi,haberleri takip etme ve foruma bakma,akşam yemeği,haberler,dizi veya youtube da takılma ve kapanış
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
açılış,kahvaltı,1 bölüm dizi izleme,kahve demleme,spor hareketleri mekik şınav bisiklet,tekrar dizi,haberleri takip etme ve foruma bakma,akşam yemeği,haberler,dizi veya youtube da takılma ve kapanış

spor yapman çok iyi. ben evde kal süreci başladığından beri hareketsiz kaldım hep.
yaptığım tek hareket bi kaç günde bir markete giderken ki yaptığı hareket.
oda motorla gidiyom markete.
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,499
Motosikleti
CBR 125 R 2014
günde 250 300 mekik çekiyorum zaten sonrası pc başındayım
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Eşimle onun ailesinin yazlığındayiz, ailesi yaşlı olduğu için onlara ugramiyoruz.

Sabah 9:30 da kalkıyorum, akşam 17:00 ye kadar uzaktan çalışma var. Toplantılar işler vs geldikçe hallediyorum. Zaten internet yok yazlikta, telefondan paylaşıyorum. Yazligin olduğu sitenin ağaçlık kısımlarından ağaç dalları kuru yapraklar topluyorum yakacak olarak, evi temizliyoruz sürekli :) şehre sadece market alışverişi için iniyoruz arabayla, bazen ben scooter ile çıkıyorum tek başıma.

Akşam da film izliyoruz, takılıyoruz, rakı içiyoruz filan :)
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,469
Motosikleti
D400
1 haftalık zorunlu yıllık izindeyim, bilgisayarı acıp hiçbir işe bakmadım. Sonucta zorunlu yıllık izin, niye bakayım di mi :)

Havanın güzelliğinden yararlanıp 3 gün 200er km lık yol yaptım. Korona olayından dolayı yanıma aldıgım yiyeceklerimi yazlık yerlern tenha sahillerinde tüketip 15 dk moladan sonra aynen geri döndüm.

Eşim calıstıgı için aksamları işten ben alıyorum onu, toplu taşıma ile ugrasmasın diye.

Yagmurlu hava ve kalan tum vakitlerde dizi izliyorum cılgınlar gibi. Kitap okuma alıskanlıgı yuksek bırısı olmama ragmen yaklasık 2 senedir zerre okumak ıstemıyorum, nedenini anlamadım.
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
spor yapman çok iyi. ben evde kal süreci başladığından beri hareketsiz kaldım hep.
yaptığım tek hareket bi kaç günde bir markete giderken ki yaptığı hareket.
oda motorla gidiyom markete.

kilo almaya başladım bugün evde 16 gün filan oldu 30-40dk mı filan ayırıyorum spor hareketlerine müzüğimide açıyorum motive ediyor hem
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
şimdi tartıldım. ben hala kilo almamışım. okadar yediğim şey nere gidiyor ya.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,469
Motosikleti
D400
o kilolar birden cıkacak görürsünüz :D

evlilik ve sigarayı bırakma sebebi ile 20 kilo aldım.

3 kilosunu vermiştim ancak 1 haftalık evdekal olayında direk geri almısım.

lanet şeyleri vermesi zor alması kolay.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
2 ay kadar önce daha önce okumadığım on yazarın birer kitabını aldım.
Tarih okumaya biraz ara verme nietindeydim ve amacım edebiyat dünyasına bir göz atmaktı.
Bu yazarlardn üçü beni şaşırttı ve diğer kitaplarını aldım.
iki tanesi ise çok hayran bırakmamakla birlikte kafa yapıları hoşuma gittiği için birer kitabını daha aldım ve aynı şekilde etkilenirsem tüm kitaplarını almaya karar verdim.
Bu şekilde okumak üzere 70 civarında kitabım oldu.
Bu arada ne kadar ara verdim desem de okumak üzere sıraya koyduğum yaklaşık 30 kadar tarih kitabım var.
Ben bu kitaplara bakıp bakıp, yav hem iş güç hem günlük telaşe bu kadar kitabı nasıl okuyacağım, üstelik habire yenileri çıkıyor diye düşünürken corona virüs imdadıma yetişti.
Bana da bulaşabilir yapacak bişey yok ama kitapları bitireyim sonra bulaşsın.
Virüsten ölmek problem değil.
Meraktan ölmek istemem.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
o kilolar birden cıkacak görürsünüz :D

evlilik ve sigarayı bırakma sebebi ile 20 kilo aldım.

3 kilosunu vermiştim ancak 1 haftalık evdekal olayında direk geri almısım.

lanet şeyleri vermesi zor alması kolay.

geçen sene 98 kiloydum. şuan 79. karantinadan öncede 79 kiloydum.
valla ben şuan iyiyim. :D
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
asosyal yaşıyordum zaten, benim için değişen fazla bir şey olmadı, pc başındayım çoğu zaman, müzik dinlerim, oyun oynarım, eskiden izlediğim filmlerin güzel sahnelerini tekrar tekrar izler coşarım yada kahkahaya boğulurum filmine göre, bugün gora filmini izledim, 12 eylül 1980 yazıyor, dışarıda tanklar var, adam "tören falan mı var" diyor,

bunun dışında işte evde annem ve ben varız, sohbet ediyoruz bol bol, akrabağaları bazen görüntülü arıyoruz, ben hiç sevmem görüntülü konuşmayı ama konuşuyoruz işte..

benim psikoloji very well :) what about you? millet kafayı yemiş, 2 gün evde kalsa bunalıyor. kişisel gelişim sıfır cemaatte.
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
Valla bu virüs çok zamansız geldi, evde biraz ağırlık ve jimnastik halkalarım var spora devam ediyorum ve bol kalorili öğünler tüketiyorum kilo almak için hiç ekipmanım olmasa depresyona girerdim kesin. Bunlar dışında alıpta henüz bitiremediğim kitaplardan birini okuyorum okumayı seven varsa; "Güce karşı kuvvet David Hawkins" ve Robert greene İktidar-Ustalık kitaplarını tavsiye ederim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sabah 7 Akşam 17.00 çalışmaya devam
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Sabah 7 Akşam 17.00 çalışmaya devam

Aynen bende çalışıyorum haftada 5gün olaraktan. Saat 08.00-17.00 arası. Zaten çalışmazsam mamın yanında birde sıkıntıdan patlarım. Bak gene hafta sonu geldi cuma sendromu başladı bende. Hafta sonu bir yere gidemeyecek olmam da işin sıkıntısı...
 
Katılım
16 Şub 2020
Mesajlar
1,252
Motosikleti
Yok
Film seyrediyorum, müzik dinliyorum, haberleri okuyorum, internette geziniyorum.
 
Katılım
3 May 2016
Mesajlar
576
La Casa De Papel’in 4. Sezonu çıkmış. Bu haftasonunu da kurtardık. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst