- Katılım
- 12 Kas 2016
- Mesajlar
- 2,262
- Konu Yazar
- #1
çalıştığı yer ücretli yada ücretsiz izin verenler.
evde kaldığı süre boyunca bu boş geçen zamanlarını ne yaparak değerlendiriyor.
nekşfliş mi izliyorsunuz. filim sitelerinden filim mi izliyorsunuz.
yoksa benim gibi animeci iseniz anime mi izliyorsunuz.
ben anime kovalarken arkadaşın iş var after effects öğren demesiyle 3 günlük derslerden sonra iş alıp yapmaya başladım.
program öğrenmek daha bi iyi geldi bana. en azından hiç kullanmadığım programı öğrenmiş oldum sayesinde.
10 yıldan fazladır adobe photoshop ve illustrator kullanıyorum. 5 senedirde premiere pro kullandığımı varsayarsak
after effects öğrenmek baya kolay oldu.
peki ya siz napıyorsunuz?
izleyici misiniz?
öğrenici misiniz?
evde kaldığı süre boyunca bu boş geçen zamanlarını ne yaparak değerlendiriyor.
nekşfliş mi izliyorsunuz. filim sitelerinden filim mi izliyorsunuz.
yoksa benim gibi animeci iseniz anime mi izliyorsunuz.
ben anime kovalarken arkadaşın iş var after effects öğren demesiyle 3 günlük derslerden sonra iş alıp yapmaya başladım.
program öğrenmek daha bi iyi geldi bana. en azından hiç kullanmadığım programı öğrenmiş oldum sayesinde.
10 yıldan fazladır adobe photoshop ve illustrator kullanıyorum. 5 senedirde premiere pro kullandığımı varsayarsak
after effects öğrenmek baya kolay oldu.
peki ya siz napıyorsunuz?
izleyici misiniz?
öğrenici misiniz?