Eskişehir'den Selamlar

Katılım
26 Haz 2012
Mesajlar
5
Merhaba arkadaşlar adım Gökberk Eskişehir'de yaşıyorum,yaşım 18,üniversiteye hazırlanıyorum.İki yıldan beri pasif olarak sitenizi tekip ediyorum artık aktifleşmenin zamanın geldiğini düşündüm.Herkese iyi forumlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst