Eskişehir'den Selamlar

Katılım
26 Haz 2012
Mesajlar
5
Merhaba arkadaşlar adım Gökberk Eskişehir'de yaşıyorum,yaşım 18,üniversiteye hazırlanıyorum.İki yıldan beri pasif olarak sitenizi tekip ediyorum artık aktifleşmenin zamanın geldiğini düşündüm.Herkese iyi forumlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst