- Katılım
- 1 Şub 2006
- Mesajlar
- 1,750
- Konu Yazar
- #1
Bugün 2 önceden planladığımız gezimizi gerçekleştirdik normalde eskişehir şehir merkezinde kar fazla yoktu fakat 20 km. uzaklıkdaki dağa çıktıkdan sonra yer yer yarım metre kar olduğunu gördük ve karlı çamurlu yollarda cross yapmaya karar verdik ben cruiserimle defalarca çamura saplandım ve anladımki endro motor almak gerekiyor gerçektende karlı çamurlu yollarda motosikletkullanmak çok zevkli
Bu geziye katılan emre,mehmet,salih arkadaşlarıma teşekkür ederim
emre arkadaşımız tarz değiştiriyor
:
dağa tırmanırken bir mola anı:
yer yer kar çok yoğun tırmanırken birkare daha:
ben cruiser ile cross yapma çabasındayım geçenlerde ankaradan bir arkadaş ıssız bir yolsa kalmıştı ertesi gün güdüp motosikletini alacaklardı aklımdan bir an olsun o yazı çıkmadı o yüzden fazla açılmadım diğerleri cross yaparken bende kar üstünde eğlendim :mrgreen:
salih arkadaşımız xlr 125'i ile
emrenin motor durmadan battı çamura çıkartmak için uğraştık
toplu resim1
toplu resim 2
gezide fotoğrafdan çok video çektik yükledikçe buradan yayınlıyacağım:wiinkk:
[YT]hrktNPpL5Mc[/YT]
[YT]f9659aSWT6g[/YT]
Bu geziye katılan emre,mehmet,salih arkadaşlarıma teşekkür ederim
emre arkadaşımız tarz değiştiriyor
dağa tırmanırken bir mola anı:
yer yer kar çok yoğun tırmanırken birkare daha:
ben cruiser ile cross yapma çabasındayım geçenlerde ankaradan bir arkadaş ıssız bir yolsa kalmıştı ertesi gün güdüp motosikletini alacaklardı aklımdan bir an olsun o yazı çıkmadı o yüzden fazla açılmadım diğerleri cross yaparken bende kar üstünde eğlendim :mrgreen:
salih arkadaşımız xlr 125'i ile
emrenin motor durmadan battı çamura çıkartmak için uğraştık
toplu resim1
toplu resim 2
gezide fotoğrafdan çok video çektik yükledikçe buradan yayınlıyacağım:wiinkk:
[YT]hrktNPpL5Mc[/YT]
[YT]f9659aSWT6g[/YT]