[Eskişehir - MT]

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayatın yeni bir boyut kazanacak
:cat:

Gökhan ne boyutu arkadaşım yaw, uzay mekiğinde mi yaşıyoruz boyut moyut :queen:

Şaka bir yana uyum sağlayabilen herkes için Esk. MT grubu sıkı dostlukların grubudur :cat:
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
60
Stewkan Aramıza hoş geldin burada çokk güzel vakitler geçireceksin hayatın yeni bir boyut kazanacak
:cat:

Eyw gökhan saol hoşbulduk bu arada arkdaşlar adım hakan uzay mekiğinde bakalım neler warmış:wiinkk: şu ana kadar sadece ortada toplantı dolaşıyor piknik olayları aktiviteler mevcutmu arkadaşlar?
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Konuyu Toplam 5 üye okuyor. (4 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
viper_1, Stewkan, ondeer, umut_utu

@Umut nbr?

---- ----

@Stewkan; tekrar aramıza hoşgeldin.

http://picasaweb.google.com/motorize26

bu daha bişey değil. Vakit oldukça fotoların hepsini ekleyecem.
Bu aralar biraz yoğunum zaman sorunum var...

---- ----

@ondeer; nerelerdesin? Haberlerini alıyorum. :) Bişeyler duydum... :p
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
249
iyi günler Eskişehir MT.
toplantı için haftasonu birgün düşünülemezmi diye bi fikir atmıştık ortaya ''stewkan'' arkadaşla. organizatör arkadaşlardan henüz bi cevap gelmedi.
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
60
iyi günler Eskişehir MT.
toplantı için haftasonu birgün düşünülemezmi diye bi fikir atmıştık ortaya ''stewkan'' arkadaşla. organizatör arkadaşlardan henüz bi cevap gelmedi.

ewet arkadaşlar lütfen bi cewap kampanyası başlatalım özellikle gececiler akşamları nette olamıyorum bu konuyu gündeme alalım gece yorumlarınızı alalım..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haftasonu bana uymaz gece 12 ye kadar calısıyom..cogunluga uyarsa haftasonu yapın..no problem:)
 
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
249
haftasonu bana uymaz gece 12 ye kadar calısıyom..cogunluga uyarsa haftasonu yapın..no problem:)

haftasonu olmasından ziyade gündüz olması önemli bence. gündüz gözüyle görmek iyidir herzaman. tabi buda haftasonu olur haliyle.
tabi bizimki bi öneri bi tercih sadece.

bu gece çözüme kavuşur bu konu ancak sanırım. çünkü gördüğüm kadarıyla gece daha aktif bizim MT :queen:
 
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
121
@-

@ondeer; nerelerdesin? Haberlerini alıyorum. :) Bişeyler duydum... :p

Slm volkan ve tanıdığım tanımadığım,ve yeni katılan tüm eskişehir mt üyeleri herkese selamlar.teksanda işyerindeyim şuanda. forumu takip ediyorum ama uzun zamandır msj yazmıyorum. duyduğun şeyler ne olaki:cherry: kimden ne duydun.hayatımda değişen epey bişey olduda.Hangisini duyduğunu bilmiyorum. Hayatımda değişenlerin en somut olanı 20-21 haziran da evleniyorum.
bunun haricinde iş hayatının neredeyse tüm kazıklarını yaptığımız bir projede yedim ama sonunda teslim ettik.muhtemelen bununla ilgili bişeyler duymuşsundur.Seninle aynı bölümdeve aynı okulda okuyan ve seni tanıyan Bilal'den duymuşsundur bişeyler. ben biraz şeker tipli motorculardanım galiba. havalar soğuyunca , yerler ıslanınca motor garajdan çıkmıyo.malum lastikler sakura olunca ıslak yollar buz etkisi yapıyo benim motora.motor 2005 model ve daha 7500 bile olmadı.ama bikaç gündür ara ara biniyorum. cumartesileride çalıştığım için bu motor bu sene 10000 km yi görmez gibime geliyo. umarım yaptığınız buluşmalardan birine fırsat bulup gelebilirim. normalde 6 da işten çıkıyorum. teksandan eve gidiş 6buçuk oluyo. çarşıya gelmem ise en erken 7 gibi olur.

herkese kazasız belasız sürüşler dilerim. görüşebilmek dileğiyle.
:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
249
Slm volkan ve tanıdığım tanımadığım,ve yeni katılan tüm eskişehir mt üyeleri herkese selamlar.teksanda işyerindeyim şuanda. forumu takip ediyorum ama uzun zamandır msj yazmıyorum. duyduğun şeyler ne olaki:cherry: kimden ne duydun.hayatımda değişen epey bişey olduda.Hangisini duyduğunu bilmiyorum. Hayatımda değişenlerin en somut olanı 20-21 haziran da evleniyorum.
bunun haricinde iş hayatının neredeyse tüm kazıklarını yaptığımız bir projede yedim ama sonunda teslim ettik.muhtemelen bununla ilgili bişeyler duymuşsundur.Seninle aynı bölümdeve aynı okulda okuyan ve seni tanıyan Bilal'den duymuşsundur bişeyler. ben biraz şeker tipli motorculardanım galiba. havalar soğuyunca , yerler ıslanınca motor garajdan çıkmıyo.malum lastikler sakura olunca ıslak yollar buz etkisi yapıyo benim motora.motor 2005 model ve daha 7500 bile olmadı.ama bikaç gündür ara ara biniyorum. cumartesileride çalıştığım için bu motor bu sene 10000 km yi görmez gibime geliyo. umarım yaptığınız buluşmalardan birine fırsat bulup gelebilirim. normalde 6 da işten çıkıyorum. teksandan eve gidiş 6buçuk oluyo. çarşıya gelmem ise en erken 7 gibi olur.

herkese kazasız belasız sürüşler dilerim. görüşebilmek dileğiyle.
:bounce:

evlilik haberini duyunca tebrik etmemek olmaz. tanımasamda seni Tebrik eder ve mutluluklar dilerim... ondeer:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
60
Slm volkan ve tanıdığım tanımadığım,ve yeni katılan tüm eskişehir mt üyeleri herkese selamlar.teksanda işyerindeyim şuanda. forumu takip ediyorum ama uzun zamandır msj yazmıyorum. duyduğun şeyler ne olaki:cherry: kimden ne duydun.hayatımda değişen epey bişey olduda.Hangisini duyduğunu bilmiyorum. Hayatımda değişenlerin en somut olanı 20-21 haziran da evleniyorum.
bunun haricinde iş hayatının neredeyse tüm kazıklarını yaptığımız bir projede yedim ama sonunda teslim ettik.muhtemelen bununla ilgili bişeyler duymuşsundur.Seninle aynı bölümdeve aynı okulda okuyan ve seni tanıyan Bilal'den duymuşsundur bişeyler. ben biraz şeker tipli motorculardanım galiba. havalar soğuyunca , yerler ıslanınca motor garajdan çıkmıyo.malum lastikler sakura olunca ıslak yollar buz etkisi yapıyo benim motora.motor 2005 model ve daha 7500 bile olmadı.ama bikaç gündür ara ara biniyorum. cumartesileride çalıştığım için bu motor bu sene 10000 km yi görmez gibime geliyo. umarım yaptığınız buluşmalardan birine fırsat bulup gelebilirim. normalde 6 da işten çıkıyorum. teksandan eve gidiş 6buçuk oluyo. çarşıya gelmem ise en erken 7 gibi olur.

herkese kazasız belasız sürüşler dilerim. görüşebilmek dileğiyle.
:bounce:

önder hayırlı olsun bizim biraderde haziranda dünya ewine giriyor mutluluklar dilerim benim hatunda geçen sene arabayı şimdide motoru kıskanıyor benden daha fazla ilgileniyosun durumları oluyor sendede olmasın benim başımda war ama motorda ne hobidir nede hoşlantı bizdeki hastalık:wiinkk: seni tanımıyorum ama dünya ewinde allah mutlu mesut etsin..
 
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
121
evlilik haberini duyunca tebrik etmemek olmaz. tanımasamda seni Tebrik eder ve mutluluklar dilerim... ondeer:rendeer::rendeer::rendeer:



önder hayırlı olsun bizim biraderde haziranda dünya ewine giriyor mutluluklar dilerim benim hatunda geçen sene arabayı şimdide motoru kıskanıyor benden daha fazla ilgileniyosun durumları oluyor sendede olmasın benim başımda war ama motorda ne hobidir nede hoşlantı bizdeki hastalık:wiinkk: seni tanımıyorum ama dünya ewinde allah mutlu mesut etsin..

Teşekkür ederim. Darısı bekar olupta , evlenip yuva kurmayı düşünen arkadaşlara.
umarım en kısa zamanda tanışırız.Valla hanım motoru kıskanırsa eğer , biner arkasına oda gezer.değilse rüzgara karşı sürmenin aşkı başka bişey.tatmayan bilemiyo.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Kazığı, projeyi bilmiyorum da. :mrgreen: Evlilik olayını duydum. Şimdiden hayırlı olsun! Allah mutlu, mesut etsin... :cat:

Davetiye isterim... :p Gelecem... :p
 
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
121
Kazığı, projeyi bilmiyorum da. :mrgreen: Evlilik olayını duydum. Şimdiden hayırlı olsun! Allah mutlu, mesut etsin... :cat:

Davetiye isterim... :p Gelecem... :p

Ne demek Volkan'cım davet etmemek olurmu hiç.:cat:Tüm arkadaşlar davetlidir.Hepinizin başımın üstünde yeri var.
Davetiyeyi gerekirse tarayıp foruma bile koyarım.:cat:
 
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
249
Teşekkür ederim. Darısı bekar olupta , evlenip yuva kurmayı düşünen arkadaşlara.
umarım en kısa zamanda tanışırız.Valla hanım motoru kıskanırsa eğer , biner arkasına oda gezer.değilse rüzgara karşı sürmenin aşkı başka bişey.tatmayan bilemiyo.

haklısın kıskanan biner senle yol yapar. benim hanım dün akşam işten eve gidiyorduk motorla. böyle olmuyor hemen varıyoruz eve Ankarada daha güzeldi binmek dedi. (tabi ankarada binmek güzel olur ozaman evli değildik paso rüzgarda sörf yapıyorduk):cherry::cat:

ne mutlu bana. ne kadar otomobil istesede motora binince onun zevkinden anlayan bi eşim var:rendeer::rendeer:
bunu dedi ya bana haftasonu Sarıcakaya taraflarına doğru yol yapmayı düşünüyorum hanımla. ödül olarak. tabi bu bütün haftanın yorgunluğundan sonra banada ödül olacak:)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
121
Arkadaşlar forumda mesaj yolladığım saat ile gerçek saat uymuyor. daha önce fark edeniniz oldumu. forumdaki saate göre ben mesajı yaklaşık 90 dakika sonra yollamış gözüküyorum. neden olaki:pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu daha bişey değil.

Evet evet bunlar daha bişi değil :cherry:

iyi günler Eskişehir MT.
toplantı için haftasonu birgün düşünülemezmi diye bi fikir atmıştık ortaya ''stewkan'' arkadaşla. organizatör arkadaşlardan henüz bi cevap gelmedi.

ewet arkadaşlar lütfen bi cewap kampanyası başlatalım özellikle gececiler akşamları nette olamıyorum bu konuyu gündeme alalım gece yorumlarınızı alalım..

Arkadaşlar bu seferki toplaşma pazartesi olsun, daha sonrakiler için bir şeyler ayarlanır.
Sizler de haklısınız ama şimdi herkes pazartesi diye biliyor o bakımdan yani :cat:

Bana bakar mısınız ya, taaaa buradan toplaşmaya karışıyorum :cherry: Eeee ne de olsa ben de sizdenim dimi :rendeer:

haftasonu bana uymaz gece 12 ye kadar calısıyom..cogunluga uyarsa haftasonu yapın..no problem:)

Ay ay ay no problem diyor bi de ya kıyamam. Hani sen grubu özlemiştin, yalan mıydı yoksa :mrgreen:

Hayatımda değişenlerin en somut olanı 20-21 haziran da evleniyorum. bunun haricinde iş hayatının neredeyse tüm kazıklarını yaptığımız bir projede yedim ama sonunda teslim ettik.

Yediğin kazık için bir şey diyemeyeceğim ama projeyi teslim etmenize de sevindim :bounce:

Ama ilk haber daha çok dikkatimi çekti :cyclopsan İtiraf ediyorum ve hayırlı olsun diyorum :rendeer:

Valla hanım motoru kıskanırsa eğer , biner arkasına oda gezer.değilse rüzgara karşı sürmenin aşkı başka bişey.tatmayan bilemiyo.

Ne güzel işte yaw, ben bayan motosiklet sever arıyorum sen de rüzgar diyorsun çok ayıp :farao: :cherry:

Davetiye isterim... :p Gelecem... :p

Ben de ben de :p Davetiye düğün dediniz de, benim oynayasım geldi bak şimcik :p

Arkadaşlar forumda mesaj yolladığım saat ile gerçek saat uymuyor. daha önce fark edeniniz oldumu. forumdaki saate göre ben mesajı yaklaşık 90 dakika sonra yollamış gözüküyorum. neden olaki:pale:

Önder kırk yıl sonra mesaj yazıyorsun, dikkat ede ede saate dikkat ediyorsun ya helal olsun :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
60
haklısın kıskanan biner senle yol yapar. benim hanım dün akşam işten eve gidiyorduk motorla. böyle olmuyor hemen varıyoruz eve Ankarada daha güzeldi binmek dedi. (tabi ankarada binmek güzel olur ozaman evli değildik paso rüzgarda sörf yapıyorduk):cherry::cat:

ne mutlu bana. ne kadar otomobil istesede motora binince onun zevkinden anlayan bi eşim var:rendeer::rendeer:
bunu dedi ya bana haftasonu Sarıcakaya taraflarına doğru yol yapmayı düşünüyorum hanımla. ödül olarak. tabi bu bütün haftanın yorgunluğundan sonra banada ödül olacak:)

sen sanşlıymışsın bizim hatun arkada keyifli ewe gidince weya ben işe giderken motor sakat sen arabaya geri dön diyor oda haklıda motorun keyfide abicim hiç bişeyde yok özellikle uzun yolda kalabalıksan haksızmıyım beyler..
 
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
249
sen sanşlıymışsın bizim hatun arkada keyifli ewe gidince weya ben işe giderken motor sakat sen arabaya geri dön diyor oda haklıda motorun keyfide abicim hiç bişeyde yok özellikle uzun yolda kalabalıksan haksızmıyım beyler..

evet haklısın. benimkide evle işyeri arasındaki mesafenin kısa oluşundan şikayetçi:cherry: aynı işyerinde çalışıyoruz.
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
dostum senın kanuni scooter duruyormu yoksa yayanmı takılacaksın
ben yatar eskişehir mt iyi geceler

Duruyo eray Ama Sadece Duruyo:mrgreen::) Ondan Zevk Alamıyorumya Dükkanda Sağa Sola İyi Oluyor Sadece...

Aytaç Abla Saol ama Bitdi Gibi gÖzüküyo Allah Sana SW ler Nasip etsin İnşallah:)

Murat Abi bidaha Peşin Para Çalışcam Ya Olmuyo Böyle...:):)

Önder abicim Tebrik Ederim Seni Allah Mutlu Etsin..:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst