- Katılım
- 27 Ağu 2007
- Mesajlar
- 299
Stewkan Aramıza hoş geldin burada çokk güzel vakitler geçireceksin hayatın yeni bir boyut kazanacak
:cat:
:cat:
hayatın yeni bir boyut kazanacak
:cat:
Stewkan Aramıza hoş geldin burada çokk güzel vakitler geçireceksin hayatın yeni bir boyut kazanacak
:cat:
Konuyu Toplam 5 üye okuyor. (4 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
viper_1, Stewkan, ondeer, umut_utu
iyi günler Eskişehir MT.
toplantı için haftasonu birgün düşünülemezmi diye bi fikir atmıştık ortaya ''stewkan'' arkadaşla. organizatör arkadaşlardan henüz bi cevap gelmedi.
haftasonu bana uymaz gece 12 ye kadar calısıyom..cogunluga uyarsa haftasonu yapın..no problem![]()
@-
@ondeer; nerelerdesin? Haberlerini alıyorum.Bişeyler duydum...
![]()
Slm volkan ve tanıdığım tanımadığım,ve yeni katılan tüm eskişehir mt üyeleri herkese selamlar.teksanda işyerindeyim şuanda. forumu takip ediyorum ama uzun zamandır msj yazmıyorum. duyduğun şeyler ne olaki:cherry: kimden ne duydun.hayatımda değişen epey bişey olduda.Hangisini duyduğunu bilmiyorum. Hayatımda değişenlerin en somut olanı 20-21 haziran da evleniyorum.
bunun haricinde iş hayatının neredeyse tüm kazıklarını yaptığımız bir projede yedim ama sonunda teslim ettik.muhtemelen bununla ilgili bişeyler duymuşsundur.Seninle aynı bölümdeve aynı okulda okuyan ve seni tanıyan Bilal'den duymuşsundur bişeyler. ben biraz şeker tipli motorculardanım galiba. havalar soğuyunca , yerler ıslanınca motor garajdan çıkmıyo.malum lastikler sakura olunca ıslak yollar buz etkisi yapıyo benim motora.motor 2005 model ve daha 7500 bile olmadı.ama bikaç gündür ara ara biniyorum. cumartesileride çalıştığım için bu motor bu sene 10000 km yi görmez gibime geliyo. umarım yaptığınız buluşmalardan birine fırsat bulup gelebilirim. normalde 6 da işten çıkıyorum. teksandan eve gidiş 6buçuk oluyo. çarşıya gelmem ise en erken 7 gibi olur.
herkese kazasız belasız sürüşler dilerim. görüşebilmek dileğiyle.
:bounce:
Slm volkan ve tanıdığım tanımadığım,ve yeni katılan tüm eskişehir mt üyeleri herkese selamlar.teksanda işyerindeyim şuanda. forumu takip ediyorum ama uzun zamandır msj yazmıyorum. duyduğun şeyler ne olaki:cherry: kimden ne duydun.hayatımda değişen epey bişey olduda.Hangisini duyduğunu bilmiyorum. Hayatımda değişenlerin en somut olanı 20-21 haziran da evleniyorum.
bunun haricinde iş hayatının neredeyse tüm kazıklarını yaptığımız bir projede yedim ama sonunda teslim ettik.muhtemelen bununla ilgili bişeyler duymuşsundur.Seninle aynı bölümdeve aynı okulda okuyan ve seni tanıyan Bilal'den duymuşsundur bişeyler. ben biraz şeker tipli motorculardanım galiba. havalar soğuyunca , yerler ıslanınca motor garajdan çıkmıyo.malum lastikler sakura olunca ıslak yollar buz etkisi yapıyo benim motora.motor 2005 model ve daha 7500 bile olmadı.ama bikaç gündür ara ara biniyorum. cumartesileride çalıştığım için bu motor bu sene 10000 km yi görmez gibime geliyo. umarım yaptığınız buluşmalardan birine fırsat bulup gelebilirim. normalde 6 da işten çıkıyorum. teksandan eve gidiş 6buçuk oluyo. çarşıya gelmem ise en erken 7 gibi olur.
herkese kazasız belasız sürüşler dilerim. görüşebilmek dileğiyle.
:bounce:
evlilik haberini duyunca tebrik etmemek olmaz. tanımasamda seni Tebrik eder ve mutluluklar dilerim... ondeer:rendeer::rendeer::rendeer:
önder hayırlı olsun bizim biraderde haziranda dünya ewine giriyor mutluluklar dilerim benim hatunda geçen sene arabayı şimdide motoru kıskanıyor benden daha fazla ilgileniyosun durumları oluyor sendede olmasın benim başımda war ama motorda ne hobidir nede hoşlantı bizdeki hastalık:wiinkk: seni tanımıyorum ama dünya ewinde allah mutlu mesut etsin..
Kazığı, projeyi bilmiyorum da. :mrgreen: Evlilik olayını duydum. Şimdiden hayırlı olsun! Allah mutlu, mesut etsin... :cat:
Davetiye isterim...Gelecem...
![]()
Teşekkür ederim. Darısı bekar olupta , evlenip yuva kurmayı düşünen arkadaşlara.
umarım en kısa zamanda tanışırız.Valla hanım motoru kıskanırsa eğer , biner arkasına oda gezer.değilse rüzgara karşı sürmenin aşkı başka bişey.tatmayan bilemiyo.
bu daha bişey değil.
iyi günler Eskişehir MT.
toplantı için haftasonu birgün düşünülemezmi diye bi fikir atmıştık ortaya ''stewkan'' arkadaşla. organizatör arkadaşlardan henüz bi cevap gelmedi.
ewet arkadaşlar lütfen bi cewap kampanyası başlatalım özellikle gececiler akşamları nette olamıyorum bu konuyu gündeme alalım gece yorumlarınızı alalım..
haftasonu bana uymaz gece 12 ye kadar calısıyom..cogunluga uyarsa haftasonu yapın..no problem![]()
Hayatımda değişenlerin en somut olanı 20-21 haziran da evleniyorum. bunun haricinde iş hayatının neredeyse tüm kazıklarını yaptığımız bir projede yedim ama sonunda teslim ettik.
Valla hanım motoru kıskanırsa eğer , biner arkasına oda gezer.değilse rüzgara karşı sürmenin aşkı başka bişey.tatmayan bilemiyo.
Davetiye isterim...Gelecem...
![]()
Arkadaşlar forumda mesaj yolladığım saat ile gerçek saat uymuyor. daha önce fark edeniniz oldumu. forumdaki saate göre ben mesajı yaklaşık 90 dakika sonra yollamış gözüküyorum. neden olakiale:
haklısın kıskanan biner senle yol yapar. benim hanım dün akşam işten eve gidiyorduk motorla. böyle olmuyor hemen varıyoruz eve Ankarada daha güzeldi binmek dedi. (tabi ankarada binmek güzel olur ozaman evli değildik paso rüzgarda sörf yapıyorduk):cherry::cat:
ne mutlu bana. ne kadar otomobil istesede motora binince onun zevkinden anlayan bi eşim var:rendeer::rendeer:
bunu dedi ya bana haftasonu Sarıcakaya taraflarına doğru yol yapmayı düşünüyorum hanımla. ödül olarak. tabi bu bütün haftanın yorgunluğundan sonra banada ödül olacak![]()
sen sanşlıymışsın bizim hatun arkada keyifli ewe gidince weya ben işe giderken motor sakat sen arabaya geri dön diyor oda haklıda motorun keyfide abicim hiç bişeyde yok özellikle uzun yolda kalabalıksan haksızmıyım beyler..
dostum senın kanuni scooter duruyormu yoksa yayanmı takılacaksın
ben yatar eskişehir mt iyi geceler