[Eskişehir - MT]

Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
şöfer'ler 1 ay acemilik yapıyo adı üstünde şöferrr şöferrrrr :queen:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
günaydın eskişehir mt :)
bu sabah bayrak bende herkesten evvel oturmuşum pc başına gerci az bi işim vardı pc yle onu hallettim

salim abi hoş geldin sefalar getirdin seni aramızda görmek ne güzel artık yazlık bakımların zamanı geliyo başını ağrıtırz bir ara uğrarrım bu gün görüşrüz

yollarda görüşmek üzere...
 
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
22
herkese günaydın....

arkadaşlar benim motor küçük bi devrilme yaşadı kazada diyebiliriz...kazadan sonra ssanki motorun bütün vidaları gevşedi gibi ya...bu normal mi yoksa bende mi bir anormallik var.gerçi bugün salim ustaya gideceğim ama aklıma gelmişken yine sorayım dedim...bu arada teskeresini alan kardeşimize ve bütün mehmetçiklere hayırlı teskereler...ŞEHİTLERİMİZİ DE saygıyla anıyorum...sizler her daim bizlerlesiniz...hakkınızı asla ödeyemeyiz...
 
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
249
Selam Tekrar Herkese...ben Orhan Yurtsuz... Anadolu üniversitesi Endüstri Mühendisliği Son Sınıf öğrencisiyim...aslen Manisalıyım...bahçelievler Mah..aytaç Caddesi üzerinde Oturuyorum...eğer Bi Tigerin üstünde Yuvarlak Bişey Görürseniz Işte O Benimdir...herkse şimdiden Tekrar Selammm
Günaydın Eskişehir MT.

selam defender2023. sen A.Ü 2 eylül kampüsündesin sanırım. bende Yunus Emre kampüsündeyim ama öğrenci değilim. yolun düşerse Yunus Emreye Ayniyat Saymanlığına bi çayımı içmeye beklerim.:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Majestem iş için hayırlısı olsun. Son Dominos üyesi :cherry: Askerlik için de bir an evvel git bir an evvel gel :rendeer:

Oğuzhan hoşgeldin sefa getirdin. Bazı buzların erimesi de süper bir haber :bounce:

Kaza yapanlara geçmiş olsun ... Gezip tozanlara iyi sürüşler ...
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Günaydın Eskişehir MT.Dün yada önceki gün İsmet İnönü Caddesi üzerinde duyduğum kadarıyla yaralanmalı trafik kazası olmuş...Motosiklet iki arabanın arasında mı kalmış ne...Bir bilgisi olan var mı yoksa kulaktan dolma haber mi bu da???
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok yok yaralanan yok o kazada..motorlu arkadas aradan sıyrılmaya calısmıs..aynasını arabaya carpmıs..sonuc boydan boya cızılmıs bı araba ve kırık bı ayna..
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Hmmm her kim yaptıysa geçmiş olsun arkadaşlar anlattı da bende merak ettim doğru mu diye öğreneyim dedim saol:wiinkk:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Selamlar

Arkadaşlar ; 2008 motosiklet fuarı 20 - 23 Mart tarihleri arasında İstanbul'da yapılacak.

Benim fuara gidiş- dönüş durumum belli değil...

Gerçek anlamda (durumu kesin olan, gitmeme olasılığı düşük olan) fuara katılacaklar için bilet ayarlayacam.

Yarına kadar lütfen buraya belirtiniz. Sayı, benim için önemli...

--- --- --- --- --- ---

ULAŞIM

Tren ile ;

Gidiş - Gece 01:00 'da Eskişehir 'den binerseniz , sabah 07.00 civarında Haydarpaşa 'da olursunuz.

Dönüş - Akşam yine saat 06:00' dan sonra Eskişehir yönüne trenler var...

Otobüs ile ;

İstanbul'a her saat gidiş ve dönüş seferler var. "Buzlu Turizm" ayrıcalğını yaşayın... :p
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
Selamlar

Arkadaşlar ; 2008 motosiklet fuarı 20 - 23 Mart tarihleri arasında İstanbul'da yapılacak.

Benim fuara gidiş- dönüş durumum belli değil...

Gerçek anlamda (durumu kesin olan, gitmeme olasılığı düşük olan) fuara katılacaklar için bilet ayarlayacam.

Yarına kadar lütfen buraya belirtiniz. Sayı, benim için önemli...

--- --- --- --- --- ---

ULAŞIM

Tren ile ;

Gidiş - Gece 01:00 'da Eskişehir 'den binerseniz , sabah 07.00 civarında Haydarpaşa 'da olursunuz.

Dönüş - Akşam yine saat 06:00' dan sonra Eskişehir yönüne trenler var...

Otobüs ile ;

İstanbul'a her saat gidiş ve dönüş seferler var. "Buzlu Turizm" ayrıcalğını yaşayın... :p

Volkan mete garagtersizi sana bilet ayarlarım dedi ama sende fazla varsa bidane alayım onu güvenipde helaya gitmem.. ben nasip olursa kesin gideceğim trenle gidecek arkadaşlar varsa beraber gidebiliriz
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
günaydın eskişehir mt :)
bu sabah bayrak bende herkesten evvel oturmuşum pc başına gerci az bi işim vardı pc yle onu hallettim

salim abi hoş geldin sefalar getirdin seni aramızda görmek ne güzel artık yazlık bakımların zamanı geliyo başını ağrıtırz bir ara uğrarrım bu gün görüşrüz

yollarda görüşmek üzere...

durmuş naber yav :) görüşemez olduk yee. aha yeni gidrim eve varya :pr::pr:

şöfer'ler 1 ay acemilik yapıyo adı üstünde şöferrr şöferrrrr :queen:


bora abi nasılsın ? :)

şöferlerin bi yandan işi iştir habire arazi olurlar biyandan da ellerinden kovayla fırça düşmez ( kendimden biliyorum askerliğini çavuş şöför olan da görmemişinizdir :queen: :queen)

arkadaşlar benim motor küçük bi devrilme yaşadı kazada diyebiliriz...kazadan sonra ssanki motorun bütün vidaları gevşedi gibi ya...bu normal mi yoksa bende mi bir anormallik var.

halledilir orhan merak etme :) kaza bu. düşmeyen kaza yapmayan motorcu olmazmış zaten :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
durmuş naber yav :) görüşemez olduk yee. aha yeni gidrim eve varya :pr::pr:




bora abi nasılsın ? :)

şöferlerin bi yandan işi iştir habire arazi olurlar biyandan da ellerinden kovayla fırça düşmez ( kendimden biliyorum askerliğini çavuş şöför olan da görmemişinizdir :queen: :queen)



halledilir orhan merak etme :) kaza bu. düşmeyen kaza yapmayan motorcu olmazmış zaten :)

iyidir sinancım senden naber geziyormusun halen motorlar bütün kış gezdin esas gezi ayları başlıyor artık :)
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
iyidir sinancım senden naber geziyormusun halen motorlar bütün kış gezdin esas gezi ayları başlıyor artık :)


evet abi allaha şükür kazasız ve de hastalanmadan atlattım :mrgreen: abi mayıs haziran gibi aldımmı ybr'mi kuyrugunuzdan tutarım artık bende :):)

hazır aklıma gelmişken soriyim. demin bi topikde katkı motor temizleme enjektör temizleme maddesi duydum. her motorra olurmu nerden temin ederiz ki bunu ? benim depo 6 lt'lik ...
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
Slm millet yeniden güncellemek gibi olmasın ama askerlik hakkında teskeremi hayırlıyanlara teşekkürler.Bugün volkanlada konuştum gerçi ama herkes toplansada (yeni eski herkes ) bi çay muhabbeti yada akşam yemeği falan yapsak.hem bende uzun zamandır görmediklerimi görmüş olurum
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
ana!..oğuzhan abiiii:cyclopsan gittin bihaber,geldin bihaber.Ne adamsın abi?yoksa sen de Sinan abim gibi ajan gibi bişi mi oldun:pNeyse hoşgeldin abi en kısa zamanda grşmek dileğiyle abicim.:rendeer:
Harbi bi toplantı yapmak lazım bu ara +1550 katılıyorum:)

Herkese iyi geceler olsun..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst