[Eskişehir - MT]

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
evet ne bora abi nin yazısı nede başaran ın yazısı duruyor

bora kanka senin mesajı kimin sildini biliyom ama elleşme boşver...ne amacla silindi onuda anlamış değilim...Eskişehirdeki bir ustanın reklamı yapıldı diyemi silindi acaba...

mesaj silme ucuz hareketler...şimdi bunuda ispiyonlar bir garagtersiz...yoksa modun buralara baktığı yok...art niyet var işin içinde...

millet ekmeğinin peşinde...o ekmeği Allah adamın kursağında bırakır feleğiniz şaşar...
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Konuyu Toplam 5 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)
just_hmz_26, mete_han

Mete abi hoşgeldin sefa getirdin :rendeer: :cherry:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
bora kanka senin mesajı kimin sildini biliyom ama elleşme boşver...ne amacla silindi onuda anlamış değilim...Eskişehirdeki bir ustanın reklamı yapıldı diyemi silindi acaba...

mesaj silme ucuz hareketler...şimdi bunuda ispiyonlar bir garagtersiz...yoksa modun buralara baktığı yok...art niyet var işin içinde...

millet ekmeğinin peşinde...o ekmeği Allah adamın kursağında bırakır feleğiniz şaşar...

Kanka bende olan olayların farkındayım ama bişi demiyorum gün olur devran döner biz kendimizi biliyoruz küçük insanlarla uğraşıp aynı seviyeye düşmeyiz kanka martta yanındayım hazırla döşeği :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Konuyu Toplam 5 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)
just_hmz_26, mete_han

Mete abi hoşgeldin sefa getirdin :rendeer: :cherry:

ojbulduk beyav...fuarda görüşmek üzere...:cat:

Kanka bende olan olayların farkındayım ama bişi demiyorum gün olur devran döner biz kendimizi biliyoruz küçük insanlarla uğraşıp aynı seviyeye düşmeyiz kanka martta yanındayım hazırla döşeği :p

ulan çapsız sende zaten ölesin...:p
 
Katılım
7 May 2006
Mesajlar
14
Arkadaşlar, öncelikle herkese selam olsun. Yıllardır özlemini çektiğim, her görüşte iç geçirdiğim motor tutkum bugün sahip olmak safhasına geçti ve çok mutluyum. Aldığım motor 2005 model bir YBR125. Henüz ehliyetim yok ve sürmeyi yeni yeni öğreniyorum. Eskişehir'deki 8-10 sürücü kursunu dolaştım ve bana 350ytl. den aşağı fiyat veren olmadı. 180 de trafik tutuyor, oldu mu sana 570ytl. Bu nasıl bir soygun düzenidir anlamıyorum. Eğr bu konuda yardımcı olabilecek bir arkadaş olursa sevinirim. Sizlere soracak o kadar sorum var ki, hangisinden başlayacağımı bilemiyorum. Maddeler halinde yazsam daha iyi olacak galiba.
1- Hangi ustayı tavsiye edersiniz? Adresi nedir?
2- Aküm bitik durumda. Hangi markayı tavsiye edersiniz nereden alabilirim?
3- Kask marka olarak ne tavsiye edersiniz?
4- Mont marka olarak ne tavsiye edersiniz(Ceket tipi istiyorum)

Şu an aklıma gelenler bunlar. Herkese tekrar selam ve teşekkürler.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Garagtersiz az kaldı alacam ifadeni fuar biletlerini ayarla bi işe yara bide para neyim ödemeyem giriş için


hay BOYKA öpsün seni...benim bilete para ödediğim nerde görülmüş...olm Motosiklet bayilerinin distribütörlerinin alayı tanır beni...isimmi vereyim olm illa...

Honda Türkiye Genel Müdürü Enver Dodanlı...
Yamaha Beldeyama Genel Müdürü Hayri Ercü Bey..ve Satış Personeli..
Yamaha Bayi Süleyman Memnun Abi..
Yamaha Bayi Daytona Motor Bülent Mamay Abi..
Yamaha Bayi Redlıne Motor..
Yamaha Bayi Kardeşler Motor..
Honda Bayi D&B Motor Gökhan Konşuk...
Honda Bayi Engin Pazarbaşı Abi..
Suzukı Tekay...Eray..Ryangt..
Efsane Motor ...Peugeot Scooter bölümü...(Harleyciler selam bile vermez artizler):p
Peugeot Motor Bayii Moto Dinamik...Şen Abi..
Suzuzkı KORLAS la 2005 ten kavgalıyız...vukuat çıkarsa dalıyoz tammı...ama o an fuarada veda ediyoz...hemen atarlar bizi valla...bidahada nah girersin...:queen:


bilet diyo davetiye diyor herif ya...olm seni nasıl gezdircem ben yanımda fuarda...çapsız herif...utandırma beni bak dostların yanında...:queen:mal hareketler yapma...:p
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
hay BOYKA öpsün seni...benim bilete para ödediğim nerde görülmüş...olm Motosiklet bayilerinin distribütörlerinin alayı tanır beni...isimmi vereyim olm illa...

Honda Türkiye Genel Müdürü Enver Dodanlı...
Yamaha Beldeyama Genel Müdürü Hayri Ercü Bey..ve Satış Personeli..
Yamaha Bayi Süleyman Memnun Abi..
Yamaha Bayi Daytona Motor Bülent Mamay Abi..
Yamaha Bayi Redlıne Motor..
Yamaha Bayi Kardeşler Motor..
Honda Bayi D&B Motor Gökhan Konşuk...
Honda Bayi Engin Pazarbaşı Abi..
Suzukı Tekay...Eray..Ryangt..
Efsane Motor ...Peugeot Scooter bölümü...(Harleyciler selam bile vermez artizler):p
Peugeot Motor Bayii Moto Dinamik...Şen Abi..
Suzuzkı KORLAS la 2005 ten kavgalıyız...vukuat çıkarsa dalıyoz tammı...ama o an fuarada veda ediyoz...hemen atarlar bizi valla...bidahada nah girersin...:queen:


bilet diyo davetiye diyor herif ya...olm seni nasıl gezdircem ben yanımda fuarda...çapsız herif...utandırma beni bak dostların yanında...:queen:mal hareketler yapma...:p


Gülüm habarın geliyodu bütün müdürlere neyim yalakalıkda son nokta olduğunuda teyid ettirmek için bi daha sordum nede olsa oraya gidipde ambiyans kayması olasılığıda var dime garagtersizsin nolca belli olmaz eşşeği sağlam yere bağlıyamda yoksam vipercan'da bilet vardır ondan alırım dediydim korlas filan karıştırma efendi efendi fuarımıza bakalım gezelim görelim ufkumuz bilgimiz açılsın 2008'leri görelim birde bana kask ayarlıyalım o dediğini yapmazsan öperim zaten seni .... boykadan fena öperim ona göre bide converseyi unutmayalım

@ aquarius_69

msn adresimi vereyim eklersen yardımcı olabilirim sanırım : [email protected]
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
1- Hangi ustayı tavsiye edersiniz? Adresi nedir?
2- Aküm bitik durumda. Hangi markayı tavsiye edersiniz nereden alabilirim?
3- Kask marka olarak ne tavsiye edersiniz?
4- Mont marka olarak ne tavsiye edersiniz(Ceket tipi istiyorum)

Şu an aklıma gelenler bunlar. Herkese tekrar selam ve teşekkürler.

Hoşgeldin:rendeer: Kask alırken seçimini iyi yap yani pahalı falan deme al çünkü çk önemli bunu geçenlerde geçirdiğimiz bir kazadan biliyorum artçımın kaskı iki parça olmuştu...Honda Özmert'e bir bak kask ve mont için...Nolan tipi bişiler olabilir...Aküyü de oradan temin edebilirsin...Ama kaskta yinede en düşük seçimin MAX marka kask olsun ben ondan kullanıyordum ve kazada artçımın kaskının iki parça olmasına rağmen benim kaskımın camında sadece çizikler vardı kaskta hasar yoktu :cat:
 
Katılım
7 May 2006
Mesajlar
14
bbday msn ekledim.
just_hmz_26 yarın özmerte bir uğrayım. Gerçi cbf250 sormak için birkaç defa gitmiştim ama aksesuarlara hiç bakmamıştım.

Teşekkürler.
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
ya bişi sorcam bi arabanın rehini var ama adam arabayı satıyo bu rehin işi nasıl oluyo?arabayı satan adamın baldınızın ismine bide:):)öle bişi oldubu neyseya yani önce rehinimi kaldırıyor arabanın parasıyla:silent:
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
rehinli arabaya bulaşma derim uğraştırma ihtimali çok yüksek.adamın borcunu sen ödemek zorunda kalırsın.sorduğuna göre uygun bi paraya verio olmalı.hatırlarsan burdada biri dylan ı satmaya çalışıodu 1500 ytl ye.aynı o hesap. ii düşün!!!
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Faruk şu kaza yapan motoru bi göndersn?

--- edit ---

Buldum buldum
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
249
günaydın Eskişehir MT.
BUGÜN YİNE HAVA ÇOK GÜZEL. yollarda olan arkadaşlara kazasız belasız bi gün diliyorum.
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
ya bişi sorcam bi arabanın rehini var ama adam arabayı satıyo bu rehin işi nasıl oluyo?arabayı satan adamın baldınızın ismine bide:):)öle bişi oldubu neyseya yani önce rehinimi kaldırıyor arabanın parasıyla:silent:

Bukişinin bankalara yada her hangi bir yere borcu karşılığı arabayı rehin göstermiştir borcunu ödeyemediği taktirde alacaklı taraf arabayı kimin elinde olursa olsun elinden alma hakkına sahiptir eğer böyle bir araç alacaksan önce aracın üzerindeki rehini kaldırttırman lazım. Alacaklı tarafın yanına birlikte gidip satıcının borcunu kapadıktan sonra rehin kağıdını alıp birklikte trafiğe giderek aracın üzerindeki rehini kaldırttırman lazım yoksa aksi taktirde gelir altından aracını Yasal yollardan alırlar kiseyede bişey diyemezsin (Borcumu sonra kaparım sen şüpe etme al arabanı rahatına keyfine bak gez abi biz borcumuza sadığız borcumuzu namusumuz biliriz) diyen namussuzlarda çok hele hele azı çok laf yapan adama hiç yanaşma:farao:

yanlış olmasın ihtiyaçtan diyoruz yoksa neden satayım gül gibi motorumu:pr::pr::pr:

Bakın Hiç Öyle bir Hali varmı :silent::queen::queen::queen:



http://www.sahibinden.com/ihtiyacta..._parca_olarakWQQaXQQ5994133WQQpXQQdisplayitem
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler o kadar çok konuşuyorsunuz ki ; bazen bazı şeyleri kaçırıyorum :cherry:

Ve ancak şu şekilde cevap yazabiliyorum :

1-) Mehmet kim senin hakkında konuşuyor anlayamadım :p

2-) Evet Süleyman ara sıra selam ver de merak ettirme bizi :wiinkk:

3-) Türümün son örneğiyim. Var mı itirazı olan :queen:

Bana karşı yazılan mesajlar da kaçırdığım varsa kusura bakmayın :rendeer:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
yav dünkü kedili kafeye giderken haber verin yaf. o abiyle de daha fazla konuşmak lazım dediğin kadar varmış gökhan'ım :):):) :queen:

film nasıldı arkadaşlar. aranızda olamadığım için üzgünüm. sabah geç kalıyodum işe :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst