[Eskişehir - MT]

Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
bu hafta sonuna hazır.aslında hafta sonuna bile kalmıcak da ben yinede her ihtimale karşı hafta sonu diyorum.

Caddelerde seni de görücez yani,hadi gözün aydın şimdiden :wiinkk: Arkandan deli gibi bağıran birini fark edersen fazla dikkatini dağıtma çünkü büyük ihtimalle benimdir :queen: :mrgreen: Özledim yav motorumu :salut: Bu hafta sonu babam gelsinde kanına girebilirsem şöyle bi özmert falan biraz dolaştırayım ben onu :cherry:
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
hamza ben bi ara bakayım senin motora bi parça listesi çıkaralım kabataslak.yoksa sen benim motora gaz kesçen anlaşıldı :p

son haberleri aldım az önce:şu anda vernik atıyolarmış sadece yan granajların stickerları kalmış CBR yazıları yani.bi problem çıkmazsa yarın gönderecekler öbürgüne de hazır olur kanımca.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
2 zamanlı ve honda:)
bende mz ı toplarken bu krank nası donuyo dıyodum ama masallah canawar gıbı donuyo:D
acıklama: 2 zamanlı :):)

gencler MARMOK festıvalı ıcın plan yapan warsa parmak kaldırsın..
cuneyt abı we ben gıtmek ıcın planlara basladık bıle..
motorla yaklasık 10-12 saat surcek bı yolculuk.(yolda telef olacaz o kesın :D )..1 hafta denız kıyısında motosıklet festıvalı..
ve dondukten 1 hafta sonra EMOK :)





dostum iki zamanlı motorun yakıtı kranktan gelır nasıl gordun krankın nasıl dondugunu bende çooooook merak edıyorum banada gostersene
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
Sinan abii sen baya bi taktın bu ybr olayına ya hadi hayırlısı olsun inş.:cherry:
Al bi MZ sen de katıl MZ cilere.Eren abimin dediği gibi MZ MZ gezeriz:queen:

çook az kaldı ahmedim iyi dileklerin için teşekkürler :cat::cat:

Herkes bayan kişi ben gibi korkusuz ve cesur değil işte, cross a bırak artçı olmayı ben kendim bile binerim beee :p

En son yol tarif ettiğimde insanlar neredeyse kayboluyorlardı ama senin tarifin benimkini geçti.
Ara sokaklardan çevre yolunu nasıl bulacağız, onu da tarif et de tam olsun :queen:

evet aytaç sen türünün son örneğisin seni yaşatmak için elimizden geleni yapıyoz:rendeer::queen::queen::queen:

ülkemizi batırıyorlar ya.telekom,petkim derken şimdi de tekel amerikalılara satıldı..satılmadık kurum kalmadı..sanırım oy akp ye oy verenler artık pişmanlık duyuyorlardır...bulunduğun doğduğum büyüdüğüm belde de kapatılma kararı ile karşı karşıya.muttalıp belediyesinin geçmişi ne tepebaşı ne odunpazarı nede eskişehire kıyaslanabilir..700 yıllık geçmişe sahip belediyemiz.belediye oluş tarihi bizzat atatürk tarafından 1932 yılında kurulmuştur..ki düşünün Atatürk 1938 de vefat etmiştir...tamamı 1ci derecede tarım araziye dayalı,ve coğunluğun tarım ve hayvancılıkla geçimini sağlıyor...çoğu ilçelerden nüfus coğunluğu ile gerek bölgesinde barındıran sanayi ve ünüversitesi ile muttalıp ilçe olmayı beklerken..akp nin nüfus sayımına dayalı adres uygulaması şehrimizde iki beldenin (çukurhisar,muttalıp)gelirlerini hizmetlerini,ve belde insanının ekmeğiyle oynucak kadar küstahlaşan akp yönetimini kınıyorum...saygılarımla...

aabi yapcak bişey yok. beldelerin nufusu şehire doğru kaydıkça ayrılacak ödenek de boşa gidiyormuş. e haliyle biryerlerden kısma yapılıyor. sen içini ferah tut. belde halkına bir zararı olcağını sanmıyorum aksine hizmet kalitesi artacaktır buna inan :) yüksek mertebede arkadaşlarımız va kulağımıza geliyor ufak tefek şeyler. ben duymuştum çoktandır da önemseyip yazmamıştım buraya. 3-4 aylık mesele bu :)

merhaba arkadaşlar,
uzun süredir yazamıyordum bazı arkadaşlat diyecek bu kim? tanıyan var mı diye :)
benim hakkımda konuşuluyor sanki, neyse bana öyle gelmiştir...

vaay mehmet kardeşim en son karşılaştığımızda kalorifer tamir etcektin sen:queen::queen::queen:

Bende aynı Mehmet abi gibi yazamıyorum giremiyorumm felan inşallah hepiniz iyisinizdir görüşmek dileğiyle......

Bu arada geçmiş olsun Bora abi Allah acil şifalar versin.....

Sinan abi Benim abimdede CB125 var 78 model halaa tam bir canavarr gürlemesi her zaman beni öldürüyo

abisi onu varya böle etrafına yastık minder koycan altına kilim yaycan. umut'un motorun dedesi mi o :queen::queen::queen:

dostum iki zamanlı motorun yakıtı kranktan gelır nasıl gordun krankın nasıl dondugunu bende çooooook merak edıyorum banada gostersene

onlar oğuz'la motoru toplarken açıkta çalıştırmışlardı eksozsuz o esnada görmüşlerdir belki eray :)
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
2 zamanlı ve honda:)
bende mz ı toplarken bu krank nası donuyo dıyodum ama masallah canawar gıbı donuyo:D
acıklama: 2 zamanlı :):)

gencler MARMOK festıvalı ıcın plan yapan warsa parmak kaldırsın..
cuneyt abı we ben gıtmek ıcın planlara basladık bıle..
motorla yaklasık 10-12 saat surcek bı yolculuk.(yolda telef olacaz o kesın :D )..1 hafta denız kıyısında motosıklet festıvalı..
ve dondukten 1 hafta sonra EMOK :)

eren hcım o 2 zamanlı degıl honda ama 4 zamanlı
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
ersin' Alıntı:
slm digiboy abim senin net aciktir mtye slm yaz bndn newar neyok bakalim burasi cokgzl su dili ogrenirsm isim cokkiyak olur aeo kib.

ersinin bana gönderdiği sms aynen burda arkadaşlar.tee rusyalardan selamı var size :):):)

+79la başlıyo numara. almanyanınki de +49du heralde :queen: :queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum iki zamanlı motorun yakıtı kranktan gelır nasıl gordun krankın nasıl dondugunu bende çooooook merak edıyorum banada gostersene

ehue...:queen:
krankı nası gorcem donerken:queen:
sen o motor o kasayı nası cekıyo demıssın bende ona soledım..benım krankta essek ölusu gıbı nası donuyo o kadar agır sey gıbısınden bıseydı o:cat:
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
gökhan abi koyma amacım buydu zaten ABS iptal ediliyor gerçi.ama daha 700km yani ABS ye güvenip vermiş coşkuyusonra sonuç hüsran
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Merhabalar Eskişehir MT...Yeni gelenler hoşgeldi sefa getirdi :rendeer: Honda CBR1000RR Fireblade :farao::farao: gözümden düştü 2008leri çok garip gözüküyor...Ayrıca enduro sınıfında en çok hoşuma giden motosiklet olan Transalp'de aynı şekilde düşüşte :farao: En güzelleri yine 600RR :cat:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
Merhabalar Eskişehir MT...Yeni gelenler hoşgeldi sefa getirdi :rendeer: Honda CBR1000RR Fireblade :farao::farao: gözümden düştü 2008leri çok garip gözüküyor...Ayrıca enduro sınıfında en çok hoşuma giden motosiklet olan Transalp'de aynı şekilde düşüşte :farao: En güzelleri yine 600RR :cat:


Ben Hondanın Bütün Motorlarını Seviyorum Hepsi Ayrı Bir Güzel:cat: HONDA Olsun Çamurdan Olsun:rendeer:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Ben Hondanın Bütün Motorlarını Seviyorum Hepsi Ayrı Bir Güzel:cat: HONDA Olsun Çamurdan Olsun:rendeer:

Orası öyle de abi bahsettiğim iki motorun tipini kaydırmışlar :pr:
93425c640667c4d3eb03aab41e6fe8a6_1.jpg
transalp-2008-1.thumbnail.jpg


2008_Honda_CBR1000RR_Fireblade.jpg
cbr1000firebladexv0.jpg
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Salim abi hoşgeldin arkadaşlar ben salim abimizin işçiliğine kefilim hem kaliteli işçilik hemde hesapli fiyatdan servis hizmeti veriyor pek çok çinli markanında servisi bazı arkadaşlar hatırlarlar harlek otele çıkarken zincir kopmuştu sağolsun salim abi 70 km gidiş 70km geliş +yeni zincir+işçilik hepsine 70 ytl almıştı telefon numarasını biryere kaydetin ilerde sizinde dağ başında tamirciye ihtiyacınız olursa arayıp yardım alabilirsiniz




yol servisimizde mevcut yani
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst