[Eskişehir - MT]

Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
Bu arada daha bana trafik cezası falan filan gelmedi yaKaza raporu,zırt pırt varda trafik cezası yok ne iş

sus sesini çıkarma :) ceza sonradanda gelebilir naptıkları belli olmuyo emniyetteki arkadaşların

AYRICA eklemeyi unuttum sen motorunun ne malı olduğunu bilmiyorsun senin motor macaristan malı

her aksamı çin olan bir macar malı aynı hesap ama şu var göstergeleri eksik gösteren bi macar yapısı kullanan herkes aynı şeyi söylüyo devir 6000 i geçtimi sağlıklı çalışmıyo

ammaannnnn gösterge işte altı üstü ucacak değil ya :):):) :queen:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
sus sesini çıkarma :) ceza sonradanda gelebilir naptıkları belli olmuyo emniyetteki arkadaşların



her aksamı çin olan bir macar malı aynı hesap ama şu var göstergeleri eksik gösteren bi macar yapısı kullanan herkes aynı şeyi söylüyo devir 6000 i geçtimi sağlıklı çalışmıyo

ammaannnnn gösterge işte altı üstü ucacak değil ya :):):) :queen:

ya vallaha ya ne göstergesi motorun sürüş zevki veriyosa daha neye gerek var bizim bir arkadaşta daha seninkinin aynından var oda 6000i geçince motordan ilginç sesler geliyor sanki heran kol çıkaracakmış gibi aksesuarlarımı çok titreşim yapıyor motormu onuda tam anlayamadık:silent:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
ya vallaha ya ne göstergesi motorun sürüş zevki veriyosa daha neye gerek var bizim bir arkadaşta daha seninkinin aynından var oda 6000i geçince motordan ilginç sesler geliyor sanki heran kol çıkaracakmış gibi aksesuarlarımı çok titreşim yapıyor motormu onuda tam anlayamadık

hocam aksesuardan yapıyo sesler aksesuardan çok iyi kontrol etmesi lazım yoksa giderken parcalar ucuyo örnek : benim karbüratör koruması :)

bakalım baharda bişey deneyeceğim bizim şanzman ybr şanzmanın aynısı titreşimi kesiyo tamammen diyolar bakalım bi deneme yapacağız olacakmı ama tüm aksamı kontrol etmek lazım
özellikle yola çıkmadan tüm vidaları civataları iyice sıkılamak lazım özellikle vites pedalı çok zangırdar teflon sararark o ortadan kalkıyo deneyelim görelim bakalım neler olur :silent::silent::silent:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
Ya arkadaşlar bu arada Uğur YENDİ kardeşimizden ses yok ya hani diyorumki misafirlerimizin arasından biri Cüneyt abi diğeri Uğur YENDİ'mi:mrgreen:

Evet bütün motosikletlerde azda olsa çokta olsa titreşim var bu titreşim dediğimiz şeyde okadar illet bir şeyki:pr: bütün vidaların civataların düşmanı:farao: diş kaptırana kadarda sıksan yine gevşer bu yüzden özellikli vidalar somunlar var onlardan kullanmak lazım:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
durmuş abi napçann ybr şanzımanını falan yaa masraf edip durma sen al en 500 ü ona masraf yapp,, :):wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar benım calıstıgım yere (Piano Pizza) ehlıyetlı kuryeler alınacak..full tıme calısmak ıstıyen olursa bana ulassın..
tel : 544 740 98 67
msn: [email protected]
 
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
249
iyi akşamlar Eskişehir MT ahalisi pazar günü sıtatda olalım. EsEs isçin. açık tribünde olacam bende.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Hamza ; o cezalar 4 yıl sonra gelir merak etme.
Hiç görmediğin tabelaları kırmışsındır. Yol çizgileri silnmiştir.
Trafik 2 saat karşılıklı olarak durmuştur.
İtfaiye, ambulans, çekici, cankurtaran, arama-kurtarma paraları desen zaten sölemiyom. :mrgreen:
Hepsini misli misli fatura ederler üzülme :farao::farao::farao:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Hoşgeldin genç26mt...Teşekkür ederim...

Hamza ; o cezalar 4 yıl sonra gelir merak etme.
Hiç görmediğin tabelaları kırmışsındır. Yol çizgileri silnmiştir.
Trafik 2 saat karşılıklı olarak durmuştur.
İtfaiye, ambulans, çekici, cankurtaran, arama-kurtarma paraları desen zaten sölemiyom. :mrgreen:
Hepsini misli misli fatura ederler üzülme :farao::farao::farao:

İçimi ferahlattın abi sağol :mrgreen::mrgreen: :queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
merhabalar olsun herkese:) abacım ehliyet henüz elime geçmedi bi geçsin piyasanın altını üstüne.....:queen:

Eren abi haziran ortasında başlasak olmaa mı:mrgreen:

herkese iyi akşamlar ola:bounce:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
ya faruk benim motorun gösterge hiç bi zaman 100 ü göstermiyo 100 demiyo ama 120 yle giden araba beni sollayamıyo anlamadığım benim çinlinin göstergesinde bi arızamı var yoksa arabalarla bizim kilometre saatleri ayrımı

aynı hadiseyi bursadan dönerkennde yaşadık benim kilometre göstergesi 100 e çok yaklaştı eray 115 le sollayamadım dedi galiba bi acayiplik var bu işte du bakalım çözecez :):)

evet ben şahsen ölçdüm o hızı. eray bizi geçememişti mezitlerin bittiği oylat düzlüğünde.

merhabalar olsun herkese:) abacım ehliyet henüz elime geçmedi bi geçsin piyasanın altını üstüne.....:queen:

Eren abi haziran ortasında başlasak olmaa mı:mrgreen:

herkese iyi akşamlar ola:bounce:

hayırlı olsun ahmedim şimdiden...:bounce:
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
144
Bora annenin rahatsızlığına üzüldüm inşallah önemli değildir ve kısa zamanda iyileşir bu arada elimizden gelebilecek bir yardımımız olursa cebim 24 saat açık her zaman arayabilirsin. 0 505 287 56 63.acil şifalar diler annenin ellerinden öperim.
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
bu ne arkadaş yahu sabahtan beri uğrayan yok topiğe,diğer MT il grupları tavan yoktu bizde 1 msj yok :queen: ahmedim hayırlı olsun ehliyetin.
 
Katılım
17 Ocak 2008
Mesajlar
4
arkadaşlar ne zaman girsem kimsecikler yok yahu nasıl oluyo bu herkes hava soğuk diye içeri mi girdi neyse...:) ahmetcim hayırlı uğurlu olsun ehliyetin kuyruğu yamuk gibi düzeltelim onu untma ehuehuehu:):):D
arkadaşlar bir ara toplanında tabi havalar ii olunca... piknik yapalım....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst