- Katılım
- 27 Ağu 2007
- Mesajlar
- 194
Bu arada daha bana trafik cezası falan filan gelmedi yaKaza raporu,zırt pırt varda trafik cezası yok ne iş
sus sesini çıkarma
AYRICA eklemeyi unuttum sen motorunun ne malı olduğunu bilmiyorsun senin motor macaristan malı
her aksamı çin olan bir macar malı aynı hesap ama şu var göstergeleri eksik gösteren bi macar yapısı kullanan herkes aynı şeyi söylüyo devir 6000 i geçtimi sağlıklı çalışmıyo
ammaannnnn gösterge işte altı üstü ucacak değil ya