- Katılım
- 27 Ağu 2007
- Mesajlar
- 194
iyi geceler eskieşhir mt gene yanlızları oynayarak bi sevgililer günün geride bıraktık galiba bu bizim kaderimiz yaw :queen::queen::queen: (çok acayip rol kesiyom galiba yaw 
ne var ne yok nasılsınız yolların hali perişan karda buzda galiba farukla umutu görür gibi olduk eski otogarın oralarda hamzaya ziyarete giderken ben motoru çıkarsaydım motorize gidecektik ama nasip olmadı başka sefere inşallah
hamza oğlum baklavalar sana hepsini kendin ye anca toplarsın ama hepsini aynı anda yeme malum
anladın sen onu :queen::queen::queen:
yollarda görüşmek dileği ile....
ne var ne yok nasılsınız yolların hali perişan karda buzda galiba farukla umutu görür gibi olduk eski otogarın oralarda hamzaya ziyarete giderken ben motoru çıkarsaydım motorize gidecektik ama nasip olmadı başka sefere inşallah
hamza oğlum baklavalar sana hepsini kendin ye anca toplarsın ama hepsini aynı anda yeme malum
yollarda görüşmek dileği ile....