[Eskişehir - MT]

Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
iyi geceler eskieşhir mt gene yanlızları oynayarak bi sevgililer günün geride bıraktık galiba bu bizim kaderimiz yaw :queen::queen::queen: (çok acayip rol kesiyom galiba yaw :)

ne var ne yok nasılsınız yolların hali perişan karda buzda galiba farukla umutu görür gibi olduk eski otogarın oralarda hamzaya ziyarete giderken ben motoru çıkarsaydım motorize gidecektik ama nasip olmadı başka sefere inşallah

hamza oğlum baklavalar sana hepsini kendin ye anca toplarsın ama hepsini aynı anda yeme malum :) :) :) anladın sen onu :queen::queen::queen:

yollarda görüşmek dileği ile....
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Hamza geçmiş olsun kardeşim allah beterinden korusun benimde şu aralar başımda bir sıkıntı var mt'ye sıklıkla giremiyorum anladığım kadarı ile 600cc'lik bir alet düşünüyorsun ama bence bir müddet daha küçük cc makinalara bin ve iyice piş ayrıca o motosikletle 140 kmh. gitmende bana sağlıklı gelmedi limitleri son noktada gitmişsin aracın fren tertibatıda o hızlarda sağlıklı calışmayacağı kanısındayım allah korumuş birkaç haftaya ayaklanır aramıza geri dönersin

bu arada beni arıyarak annemin son durumunu soran arkadaşlara teşekkür ederim sağolun varolun

abi hayrola hiçbir şeyden haberim yok eger yardım edebileceğim bir konu varsa [email protected] 05354089364
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
Hamza 140Km Demişsin Ama Seni Aldatmasın O Kilometre Yani Çinlilerde Kmleri Çok Gösteriyor...CBF250 Nin 120 Zor Yapdığınıda Unutmamak Lazım:)(DİPNOT:)Neyse Böylece Geçmiş Olsun...

Bora Abicim Annnenin Durumu Hakkında Birşey Bilmiyorum Bildiğim Tekşey EMOK Da Annem Hastalandı Diyip Gitdiğin Heralde Yine hastalık Tahminimce(umudediorm) Acil Şifalar Diliyorum...:rendeer:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
herkese ii gecvelerer son yazdığımdan beri çok şey yazılmış hepsini okuyamadım bu saatte, hamza da bi haftaya toparlar inşallah sahalara döner inş. :)

bora abi çok geçmiş olsun ALLAH acil şifalar versin


yarın yani bugünn kar yağmazsa yollardayım görş. üzere,,,
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
Hamza 140Km Demişsin Ama Seni Aldatmasın O Kilometre Yani Çinlilerde Kmleri Çok Gösteriyor...CBF250 Nin 120 Zor Yapdığınıda Unutmamak Lazım

ya faruk benim motorun gösterge hiç bi zaman 100 ü göstermiyo 100 demiyo ama 120 yle giden araba beni sollayamıyo anlamadığım benim çinlinin göstergesinde bi arızamı var yoksa arabalarla bizim kilometre saatleri ayrımı

aynı hadiseyi bursadan dönerkennde yaşadık benim kilometre göstergesi 100 e çok yaklaştı eray 115 le sollayamadım dedi galiba bi acayiplik var bu işte du bakalım çözecez :):)
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
Günaydın Eskişehir mt Çinlilerin kilometre göstergesi maşallah dillere destan bu konuda herkez tanır onları söyleyecek hiçbirşey yok ayrıca arkandan gelipte sana yetişemeyen arabalarda çindir:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aytaç ABLA Nasılsın Keyfin Nasıl Nasıl Gidiyo Bakalım Ankara?Bu Arada Sevgililer Gününde Kutlu Olsun:p::fool::

Keyfim gayet iyi.. Her şey de yolunda çok şükür. Ama Eskişehiri özlüyorum ne de olsa :cherry:

Atamalar falan da var bakalım. Ne olacak ne bitecek bilemiyorum.
Burada falan artık nerede olursa bir düzen kurmak istiyorum yaaaa.
Okullarınızın kıymetini bilin :cherry:

Bu arada imalı bir kutlama olmuş ama senin de sevgililer günün kutlu olsun canım :p

bu arada beni arıyarak annemin son durumunu soran arkadaşlara teşekkür ederim sağolun varolun

Geçenlerde bir ara yazmıştın ama sonra hiç bahsedilmedi :pale:

Geçmiş olsun Boracım. Teyzenin ellerinden öperim, saygılar :rendeer:

çok teşekkür ederim abi.Senin hoş sohbetine doyum olmuyor ki.Fıkra gibisin abi;güldürüyorsun ve aynı zamanda düşündürüyorsun:cherry:


Oh oh kafan rahat, cüzdanında ehliyet, ne çarşı ne Bozdağ ne polis dayanabilir artık sana :cherry:

Herkese günaydın, yeni bir gün ama yine aynı iş :) Herkese kolay gele :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
AYRICA eklemeyi unuttum sen motorunun ne malı olduğunu bilmiyorsun senin motor macaristan malı:bounce: Keeway matirix 150yi arkadaşla denedik yanyana giderken benim göstergeyi tam 40 ta sabitledim sordum senin gösterge kaçta diye arkadaş 55 dedi:queen: çok komik gelmişti:cherry: ozamanki motorumda Honda Beat 100cc' idi
 
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
249
Günaydın Eskişehir MT.:rendeer: Ayrıca Ankarayada selam Bin9yüz85 aracılığıyla özledim Ankarayı.:pale:
 
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
249
Siz Ankaraya dönün ben Eskişehire döneyim, işleri değişelim, nasıl fikir ama :cherry:


öyle bir hiski insan ankarayı özlüyor orda yaşamak istiyor ama orda çalışmak istemiyor. özellikle benim gibiler.:pale:

aslında iki şehrin yokbir farkı birbirinden burası ankaranın kardeşi gibi geliyor bana.

(bu arada ben ankaradan ayrılmak istediğimde bana biçok secenek sundular kendi memleketimde dahil ama ben Eskişehir i seçtim. Eskişehir görmek ve yaşamak istediğim yerlerin başında geliyordu. eses tribünlerini hep merak etmişimdir. 5 ay oldu geleli hemen hemen bütün maçlarına gitmişimdir. haftasonu biletimde hazır.) Hacettepeye tekrar selamlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Her şeyi çok güzel ifade etmişsiniz, yüreğinize sağlık :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:silent::silent: Sende CBF250 'mi var? :silent::silent:

Bence sen Faruğun motosikleti ile kendi CBF 250 motosikletini karıştırdın :p

Kask almak için Özmerte gidip CBF 250 ile geri döndüğünü unuttun sanırım :cherry:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Oooo MT'nin sevimli DJ 'si Aytaç gelmiş.. :mrgreen:

Aytaç nbr kıss_?

Beni sorma mehteran gibi 2 ileri 1 geri. İşler kesat gizli kriz var. :p

3 misafir var. 3 'ünü de biliyorum... :p
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya millete laf atarken hakkaten benim çenem çok düştü burada :cherry:

İyilik canım ya, ne olsun, hayatı sürdürmeye çalışıyoruz.
Bu kriz Cüneyt abinin tükkan ile ilgili değildir umarım :rendeer:

Ben zaten misafirleri bir yakalarsam zorla kayıt edeceğim.
Bak merak ettim şimdi yaw kim bu arkadaşlar :pr:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Yok bu tamamen Sakarya ve Anadolu Üniv. ile aramdaki bir mevzuu :mrgreen:

Yaw zaten sorun orada. Bu misafirler aslında MT üyesi... :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O zaman biz sizin aranızdaki mevzuya girmeyelim :p

Hiç anlamıyorum hem üye olup hem de misafir olan arkadaşları.
Yani böyle bir şeyi, sevimli ben, hiç yapmadım yapmam da :cherry:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Günaydın Eskişehir MT.Bugün saat 12 de kalktım ve doktorun dediği birkaç hareketi çalışmaya çalıştım :cherry: ama yapamıyorum bacaklarım çok ağrıyor ve acıyor.Valla Çinlilerin km'sini bilmem ama arabaya çarptıktan sonra tüm motorlarla aynıydı km "0" :cherry: Zaten gururluyum çünkü kaza Si_BeMoL nickli arkadaşımızn evinin orada olmuş ve herkes racing sanmış :queen::queen: Ama gerçekte öyle değil işte neyse oda bi dahaki sefere artık :cherry:Bu arada daha bana trafik cezası falan filan gelmedi ya:silent:Kaza raporu,zırt pırt varda trafik cezası yok ne iş :cherry:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
Günaydın Eskişehir MT.Bugün saat 12 de kalktım ve doktorun dediği birkaç hareketi çalışmaya çalıştım :cherry: ama yapamıyorum bacaklarım çok ağrıyor ve acıyor.Valla Çinlilerin km'sini bilmem ama arabaya çarptıktan sonra tüm motorlarla aynıydı km "0" :cherry: Zaten gururluyum çünkü kaza Si_BeMoL nickli arkadaşımızn evinin orada olmuş ve herkes racing sanmış :queen::queen: Ama gerçekte öyle değil işte neyse oda bi dahaki sefere artık :cherry:Bu arada daha bana trafik cezası falan filan gelmedi ya:silent:Kaza raporu,zırt pırt varda trafik cezası yok ne iş :cherry:

haklısın kardeşim önemli olanda bu durduğu zaman 0km ise sorun yok:cat: neyse sen biran önce iyi ol digital göstergede alınır problem değil :) ceza konusuna gelince öyle hemen gelmeyebilir benim doktorlarda 9. ayda yediğim cezatam dört ay sonra yani ocakta geldi:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst