Slm abilerim,arkadaşlarım ve ablam

Hamza geçmiş olsun inş. fazla bişeyin yoktur da tekrar aramızda görürüz seni.Sana da çok teşekkür ederiz ersin abi bilgilendirdiğin için...
Yeni gelen arkadaşlar hoşgeldiniz aramıza sizlerle de tanışmak nasip olur inş. Katılımcı olmanız dileğiyle:cat:
Mt Body Team bu akşam idman sonrası karnını doyurup palmiye kafeye iki lafın belini bükmeye gitti.Bora abim ve ismail abimin dama turnuvasını izledik bi biri yendi bi biri.Sonrasında o müthiş insan geldi ve bizleri gene kırıp geçirdi

Kim mi?.. Gökhan YENİCELİİİİİ:cherry: Abi herşey tamam da 15 olayına hala gülüyorum:queen:az biraz oturduktan sonra hemen kalktık ordan da ben şimdi evdeyim takımın diğer kısmı ismail abimin yanında olması gerektiğini düşünerek yazıyorum

Bir de bugün hayatımın belki de en güzel geçen günüydü diyebilirim.Uzun uğraşlar sonunda Ehliyet için kaydımı yaptırdım bu bir sonrasında bazı işlerde yaklaşık bir haftadır çakan şimşekler dindi ve bugün güneş açtı bu da ikiiiii.Dahası varda bunlar en can alıcılarıydı

Yarın Sevgililer günü bugün ise bayram günüydü:cherry:
Herkesin Sevgililer gününü kutlu olsun...iyi sürüşler dilerim:cat: