[Eskişehir - MT]

Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
bende fazla konuşamadım kii,, kazadan sonra hastaneye gitmiş daha sonra ewe götürmüşler,, telefonda konuştuk zaten fazla da konuşamadık, kırığı çıkıkğı olmadığını söylemişti işte ,yarın öğrenicez inş. önemli bişeyi yoktur,,
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
ben yarın servısten motoru alırım palmıyeye gelırım ordan olmazsa hep beraber gidip bir ziyaret yaparız ,,,sen evi öğren dostum

eskişehir mt yi en çok 5. sırada gordum 1 kere de hiç görmedim
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
Sinan abi bugün saat 08:00 civarında Ziyapaşa caddesinden geçtin mi???Bi tane rokko gördüm ve sanırım plakasıda tf'ydi...bacaklarında mont örtülüydü sanırım.Sen miydin???

ben değildim. bi kaç tane daha var 2-3 tande daha. onlar benden sonra çıkardılar. plakalı halerini gördüm hepsinin serviste ben :)

çok geçmiş olsun adamm. önceki mesajlarında uyuyamadım demişsin ya huzursuzluk ordanmış demekki.:pr::pr::pr::pale::salut:

mrb arkadaşlar biraz önce hamza yla konuştum ,, bugün hamza kardeşm kaza geçirmiş,,, kazayı gören ,durumunu merak edenler için yazmak istedim,, durumu iyimiş,, yarın da kendisine bi ziyarete gitsek diyorum,, yüz yüze görüşelimm,, ne dersiniz,?


biz 6 buçukta palmiyede buluşçaktık zaten orda toplanıp gidebiliriz....

ersin'im saol bilgilerin için. öğren adresi de bi gidelim bakalım. nasılmış kerata :mrgreen: öle süratli de kullanmıyor sakin şöfördü ama olcak olduktan sonra eray'ın mesele işte...:pale::pale::pale:


ismail abi, yav sen kırmızı ışık da dinlemiyon be :mrgreen: bugün de bizim palmiyeye gitmicemiz tuttu. haberleşseydik keşke önceden muhabbet ederdik.:)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Slm abilerim,arkadaşlarım ve ablam:p
Hamza geçmiş olsun inş. fazla bişeyin yoktur da tekrar aramızda görürüz seni.Sana da çok teşekkür ederiz ersin abi bilgilendirdiğin için...

Yeni gelen arkadaşlar hoşgeldiniz aramıza sizlerle de tanışmak nasip olur inş. Katılımcı olmanız dileğiyle:cat:

Mt Body Team bu akşam idman sonrası karnını doyurup palmiye kafeye iki lafın belini bükmeye gitti.Bora abim ve ismail abimin dama turnuvasını izledik bi biri yendi bi biri.Sonrasında o müthiş insan geldi ve bizleri gene kırıp geçirdi:pKim mi?.. Gökhan YENİCELİİİİİ:cherry: Abi herşey tamam da 15 olayına hala gülüyorum:queen:az biraz oturduktan sonra hemen kalktık ordan da ben şimdi evdeyim takımın diğer kısmı ismail abimin yanında olması gerektiğini düşünerek yazıyorum:p
Bir de bugün hayatımın belki de en güzel geçen günüydü diyebilirim.Uzun uğraşlar sonunda Ehliyet için kaydımı yaptırdım bu bir sonrasında bazı işlerde yaklaşık bir haftadır çakan şimşekler dindi ve bugün güneş açtı bu da ikiiiii.Dahası varda bunlar en can alıcılarıydı:) Yarın Sevgililer günü bugün ise bayram günüydü:cherry:
Herkesin Sevgililer gününü kutlu olsun...iyi sürüşler dilerim:cat:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
Slm abilerim,arkadaşlarım ve ablam:p
Hamza geçmiş olsun inş. fazla bişeyin yoktur da tekrar aramızda görürüz seni.Sana da çok teşekkür ederiz ersin abi bilgilendirdiğin için...

Yeni gelen arkadaşlar hoşgeldiniz aramıza sizlerle de tanışmak nasip olur inş. Katılımcı olmanız dileğiyle:cat:

Mt Body Team bu akşam idman sonrası karnını doyurup palmiye kafeye iki lafın belini bükmeye gitti.Bora abim ve ismail abimin dama turnuvasını izledik bi biri yendi bi biri.Sonrasında o müthiş insan geldi ve bizleri gene kırıp geçirdi:pKim mi?.. Gökhan YENİCELİİİİİ:cherry: Abi herşey tamam da 15 olayına hala gülüyorum:queen:az biraz oturduktan sonra hemen kalktık ordan da ben şimdi evdeyim takımın diğer kısmı ismail abimin yanında olması gerektiğini düşünerek yazıyorum:p
Bir de bugün hayatımın belki de en güzel geçen günüydü diyebilirim.Uzun uğraşlar sonunda Ehliyet için kaydımı yaptırdım bu bir sonrasında bazı işlerde yaklaşık bir haftadır çakan şimşekler dindi ve bugün güneş açtı bu da ikiiiii.Dahası varda bunlar en can alıcılarıydı:) Yarın Sevgililer günü bugün ise bayram günüydü:cherry:
Herkesin Sevgililer gününü kutlu olsun...iyi sürüşler dilerim:cat:



ahmedim hayırlı olsun senin ehliyette,
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Slm abilerim,arkadaşlarım ve ablam:p
Hamza geçmiş olsun inş. fazla bişeyin yoktur da tekrar aramızda görürüz seni.Sana da çok teşekkür ederiz ersin abi bilgilendirdiğin için...

Yeni gelen arkadaşlar hoşgeldiniz aramıza sizlerle de tanışmak nasip olur inş. Katılımcı olmanız dileğiyle:cat:

Mt Body Team bu akşam idman sonrası karnını doyurup palmiye kafeye iki lafın belini bükmeye gitti.Bora abim ve ismail abimin dama turnuvasını izledik bi biri yendi bi biri.Sonrasında o müthiş insan geldi ve bizleri gene kırıp geçirdi:pKim mi?.. Gökhan YENİCELİİİİİ:cherry: Abi herşey tamam da 15 olayına hala gülüyorum:queen:az biraz oturduktan sonra hemen kalktık ordan da ben şimdi evdeyim takımın diğer kısmı ismail abimin yanında olması gerektiğini düşünerek yazıyorum:p
Bir de bugün hayatımın belki de en güzel geçen günüydü diyebilirim.Uzun uğraşlar sonunda Ehliyet için kaydımı yaptırdım bu bir sonrasında bazı işlerde yaklaşık bir haftadır çakan şimşekler dindi ve bugün güneş açtı bu da ikiiiii.Dahası varda bunlar en can alıcılarıydı:) Yarın Sevgililer günü bugün ise bayram günüydü:cherry:
Herkesin Sevgililer gününü kutlu olsun...iyi sürüşler dilerim:cat:




vaaaaaaay kocum bnm ehliyetını almıssın
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Merhaba arkadaşlar babamdan ricam üzerine benim ağzımdan babamın ellerinden size bir mesaj yazıyorum.Çok merak edilecek bir durum yok.Yüzümde,boynumda ve vücdumun çeşitli yerlerinde yaralar oluştu ve şu an tek sorunum yardım almadan yürüyemiyor olmak.Belden aşağısı tutmuyor gibi bir durum oluştu.Kaza hakkında fazla birşey diyemeyeceğim.Çünkü gerçekten ne kaza öncesi nede sonrasını hatırlayamıyorum.Babamların polislerden öğrendiği bilgiyi aktarmakla yetiniyorum mecbur.Ömür yolu üzerinde yüksek bir süratle hareket halindeki minibüse arkadan çarpmışız.Çarpmanın etkisi ile arkamdaki arkadaş fırlamış ve düşerek kolunu kırmış ve omzunu çıkartmış.Motor ise benim üstüme devrilerek kalmış.Bu arada arkadaşın kaskı kırlımış öğrendiğim kadarıyla.Ama ciddi bir hasar yok arkadaşta.Motora gelince daha hiç görmedim yine öğrendiğim kadarıyla motor gökmeydan mahallesindeki hurdalıktaymış ve gayet kötü durumdaymış inşallah en kısa zamanda görmeye gideceğim.Yarh beyin cerrahisine gideceğim akşama gelirseniz buyurun gelin beklerim.

Kurtuluş Mah. Ark Sk. No:50 Köşede tüpçü var hemen çaprazındaki siyah kapılı müstakil ev.

0554 251 66 35 telefon numaram.Hepinize iyi akşamlar
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
gecmiş olsun amcacım.ben sinan.. burdan selamlar. sana da tekrar geçmiş olsun kerataa :):)

Konuyu Toplam 4 üye okuyor. (4 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
digi_boy26, headhunter251, mterayes26, just_hmz_26

eray yarın haberleşelim ersine de söle unuttum demeyi msni kapattım.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
son günün son kaydedilen sürücü adayı :p

ahmedim hayırlı olsun senin ehliyette,
sağolasın ersin abi tekrar tekrar teşekkür ederim:rendeer:
vaaaaaaay kocum bnm ehliyetını almıssın
yok abi daha almadım ama almış sayılırım:cherry:sağolasın abi,inş. hayırlısı olur:cat:
ahmet de ben gibi dünyayı ehliyetsiz dolaşmış :queen: :queen: :queen:
hehe:p abi babamı kandırasıya canım çıktı:mrgreen:Ne diyo biliyonuz mu?
-ehliyetsiz gitmediğin yer kaldı mı ki ehliyet istiyosun.Sen ehliyeti alınca evin yolunu hatırlamazsın be:pr:" diyodu bi ara şimdi ayarı verdik nasıl olduysa razı oldu bakalım.hem artık geri dönüşü de yok kurs parasını da ödemeye başladı:queen:
Merhaba arkadaşlar babamdan ricam üzerine benim ağzımdan babamın ellerinden size bir mesaj yazıyorum.Çok merak edilecek bir durum yok.Yüzümde,boynumda ve vücdumun çeşitli yerlerinde yaralar oluştu ve şu an tek sorunum yardım almadan yürüyemiyor olmak.Belden aşağısı tutmuyor gibi bir durum oluştu.Kaza hakkında fazla birşey diyemeyeceğim.Çünkü gerçekten ne kaza öncesi nede sonrasını hatırlayamıyorum.Babamların polislerden öğrendiği bilgiyi aktarmakla yetiniyorum mecbur.Ömür yolu üzerinde yüksek bir süratle hareket halindeki minibüse arkadan çarpmışız.Çarpmanın etkisi ile arkamdaki arkadaş fırlamış ve düşerek kolunu kırmış ve omzunu çıkartmış.Motor ise benim üstüme devrilerek kalmış.Bu arada arkadaşın kaskı kırlımış öğrendiğim kadarıyla.Ama ciddi bir hasar yok arkadaşta.Motora gelince daha hiç görmedim yine öğrendiğim kadarıyla motor gökmeydan mahallesindeki hurdalıktaymış ve gayet kötü durumdaymış inşallah en kısa zamanda görmeye gideceğim.Yarh beyin cerrahisine gideceğim akşama gelirseniz buyurun gelin beklerim.

Kurtuluş Mah. Ark Sk. No:50 Köşede tüpçü var hemen çaprazındaki siyah kapılı müstakil ev.

0554 251 66 35 telefon numaram.Hepinize iyi akşamlar

Hamza tekrar tekrar geçmiş olsun.inş yakın zamanda aramızda olursun:cat:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
sinan abi akşam başından beri ben ne sayıklıyom sana , haret bişeysin ya,,

hamza yarın bi ziyarete gelicez kardeşim ,,
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
sinan abi akşam başından beri ben ne sayıklıyom sana , haret bişeysin ya,,

hamza yarın bi ziyarete gelicez kardeşim ,,




hamza nazar değirdik dükkanın onunde motora temızken cok güzel falan dıye aynı benım durumumdasın bende yardım almadan yuruyemıyordum 15 gun sonra o ayagının uzerınde durmaya calıs ben 15. gunde dıkılmeye baslamıstım ( zaten mecbur dum bayram arifesi işi olacak) neyse 20. gun de sol bacagım boyle şişlenmis gibi acımasına ragmen kosmaya calısıyordum ve acıdan aglıyordum ama hamza pes etme cok fazla da yorma kendını cok kısa ıdmanlar halınde yap sonra yavas yavas düzelıyor zaten arkanda ki onurmuydu kolu kırılıp omzu cıkan , acele etme daha emok var yavas yavas ıyıles ve pek fazla artcı alma burdan sonra benım gıbı ben herkesı almıyorum
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
hamza kardeşim çok geçmiş olsun dedik sana öğleden sonra görüşelim takılsaydın bana yaşardın hayatını tıkır tıkır dolaştık her yeri gene allah nazardan saklamış bişeyin yok fazla bu kadarıyla atlatmışın artcının durumu ne bi de kim bizden bi arkadaşsa onunda son durumunu bilmek isteriz

tekrar tekrar geçmiş olsun allah daha beterlerinden saklasın biraz daha dikkat arkadaşlar.....

selam ve saygılarla...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hamza gecmıs olsun...kazayı bızım sıtenın onunde yapmıssın..babam gormus..ewe geldıgım gıbı plakanı sordu tanıyomusun dıye..cok buyuk gecmıs olsun..sana bu halınde bıle yuzunu guldurcek bı haber werıyım :) senın motoru burdakı herkes racing makine sanmıs:) buyuk hızlı motorlardan dıyolar :)..
tekrar gecmıs olsun..ısten fırsat bulursak zıyaretıne gelırım ısallah..
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
hamza gecmıs olsun...kazayı bızım sıtenın onunde yapmıssın..babam gormus..ewe geldıgım gıbı plakanı sordu tanıyomusun dıye..cok buyuk gecmıs olsun..sana bu halınde bıle yuzunu guldurcek bı haber werıyım :) senın motoru burdakı herkes racing makine sanmıs:) buyuk hızlı motorlardan dıyolar :)..
tekrar gecmıs olsun..ısten fırsat bulursak zıyaretıne gelırım ısallah..



eren motor gökmeydan hurdalığındaymıs pek sevındırı bır hbr deıl :):)
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
hamzacım anloadığım kadarıyla biraz ciddi bi kaza olmuş geçmiş olsun??
yanlıuz bişey dikkatimi cekti kazanın öncesini hatırlamıyorum demişsin.o nasıl oluo??dalgınken sürüosan kötü.adam sana carptı belki.anlaştı ordaki insanlarlada.nese tekrardan geçmiş olsun...

eray eren abi motorun nerde olduğunu sölememiş ztn.kazanın oludğu yer evlerinin önü.onu anlatmak istemiş.race sanan kişilerde o tarafın halkı.(ömür tarafı)....


yanlış anlaşılma olmasın...

hamza bu arada bişi daha motor yatıo diosunda 1 gün için km sine baktınmı?
evde olduğum saatlere denk gelmişsin:p:p

herkese ii gecelerrrr
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
249
günaydın esk mt herkese slm Hamza geçmiş olsun bununla kurtulduguna şükret en kısa sürede iyileşirsin inşallah
 
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
249
Günaydın Eskişehir MT. Herkesin sevgililer günü kutlu olsun.

bu arada akşamları nete giremediğim için olayı yeni öğrendim. Hamza geçmiş olsun kardeşim tez zamanda iyileşirsin inşallah.

motor kullanan arkadaşlar dikkatli olun lütfen havalar ve yollar kaza yapmaya çok müsait. mümkünse kullanmayın motoru. ben kullanmıyorum.
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
Merhaba arkadaşlar babamdan ricam üzerine benim ağzımdan babamın ellerinden size bir mesaj yazıyorum.Çok merak edilecek bir durum yok.Yüzümde,boynumda ve vücdumun çeşitli yerlerinde yaralar oluştu ve şu an tek sorunum yardım almadan yürüyemiyor olmak.Belden aşağısı tutmuyor gibi bir durum oluştu.Kaza hakkında fazla birşey diyemeyeceğim.Çünkü gerçekten ne kaza öncesi nede sonrasını hatırlayamıyorum.Babamların polislerden öğrendiği bilgiyi aktarmakla yetiniyorum mecbur.Ömür yolu üzerinde yüksek bir süratle hareket halindeki minibüse arkadan çarpmışız.Çarpmanın etkisi ile arkamdaki arkadaş fırlamış ve düşerek kolunu kırmış ve omzunu çıkartmış.Motor ise benim üstüme devrilerek kalmış.Bu arada arkadaşın kaskı kırlımış öğrendiğim kadarıyla.Ama ciddi bir hasar yok arkadaşta.Motora gelince daha hiç görmedim yine öğrendiğim kadarıyla motor gökmeydan mahallesindeki hurdalıktaymış ve gayet kötü durumdaymış inşallah en kısa zamanda görmeye gideceğim.Yarh beyin cerrahisine gideceğim akşama gelirseniz buyurun gelin beklerim.

Hamza Kardeşim ÇOK geçmiş olsun ALLAH acil şifa versin

Slm abilerim,arkadaşlarım ve ablam:p
Hamza geçmiş olsun inş. fazla bişeyin yoktur da tekrar aramızda görürüz seni.Sana da çok teşekkür ederiz ersin abi bilgilendirdiğin için...

Yeni gelen arkadaşlar hoşgeldiniz aramıza sizlerle de tanışmak nasip olur inş. Katılımcı olmanız dileğiyle:cat:

Mt Body Team bu akşam idman sonrası karnını doyurup palmiye kafeye iki lafın belini bükmeye gitti.Bora abim ve ismail abimin dama turnuvasını izledik bi biri yendi bi biri.Sonrasında o müthiş insan geldi ve bizleri gene kırıp geçirdi:pKim mi?.. Gökhan YENİCELİİİİİ:cherry: Abi herşey tamam da 15 olayına hala gülüyorum:queen:az biraz oturduktan sonra hemen kalktık ordan da ben şimdi evdeyim takımın diğer kısmı ismail abimin yanında olması gerektiğini düşünerek yazıyorum:p
Bir de bugün hayatımın belki de en güzel geçen günüydü diyebilirim.Uzun uğraşlar sonunda Ehliyet için kaydımı yaptırdım bu bir sonrasında bazı işlerde yaklaşık bir haftadır çakan şimşekler dindi ve bugün güneş açtı bu da ikiiiii.Dahası varda bunlar en can alıcılarıydı:) Yarın Sevgililer günü bugün ise bayram günüydü:cherry:
Herkesin Sevgililer gününü kutlu olsun...iyi sürüşler dilerim:cat:




Canım kardeşim hayatındaki en güzel günde benimde yerimin olmasına çok ama çok sevindim inşallah her günün en az dünkü kadar güzel olur:) :wiinkk:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst